За всички с двигател 1,6 AFT 101 - внимание

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

За всички с двигател 1,6 AFT 101 - внимание

Мнениеот inoi » Сря 21 юни 2006 14:05


Колеги искам да ви предупредя да си проверите тези клапи - по-точно закрепването им - дали всички болчета са си на място и дали са затегнати
http://www.vwclub-bg.org/~inoi/vnimanie/target1.html

намират се под този капак най-отгоре на двигателя - на всмукателния колектор:
http://www.vwclub-bg.org/~inoi/vnimanie/target0.html

за да не се случи това: :(
http://www.vwclub-bg.org/~inoi/vnimanie/target12.html

Последна промяна от inoi на Сря 21 юни 2006 14:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 21 юни 2006 14:08


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2641
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 21 юни 2006 14:15


Това е по лошо и от захар.Не ми се вярва да е фабричен дефект.Може би някой го е правил някога и не го е затегна както трябва


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Сря 21 юни 2006 20:05


:shock


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юни 2006 20:44


всички болтчета на всичките клапи бяха хлабави и пред изпадане-пак добре че само 1 е влязло (макар че все още нямам обяснение за демиджа на 2 цилиндъра...)
така че ме сънмява да са правени нещо-просто не са залепени и осигурени явно...


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Съб 06 сеп 2008 15:26


Извинявам се, че възраждам тази стара тема, но днес реших да проверя как са моите болтчета и едното беше леко незатегнато. Струва ми се, че от вибрациите е възможно пак да се разхлаби. Какво може да се ползва за да се избегне повторно развиване? Някакъв тредлок уместен ли е в случая?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 06 сеп 2008 15:59


В момента се сещам за замяната им с имбусни(по-здраво се завиват) под тях федерки и самите болтчета намазани с уплътнител за резба(от зеления). :roll:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10401
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 06 сеп 2008 16:06


има ли някаква гарнитура под капака?и ако има трябва ли да си я купя преди да махна капака зада проверя болтчетата?


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Съб 06 сеп 2008 16:31


Има нещо като силиконовa гарнитура, но не се къса и може след проверката просто пак да си затегнеш болтовете.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10401
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 06 сеп 2008 16:40


Wish_Master написа:Има нещо като силиконовa гарнитура, но не се къса и може след проверката просто пак да си затегнеш болтовете.

благодаря ти! :beer


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Мнениеот Spas » Съб 06 сеп 2008 22:25


Слага се по 1 капка Loctite лепило на всяко болтче и няма развиванка, освен с ключ и сносен напън! Само лепилото да е точно за такива неща, не тия, дето ги продават в левчето :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13447
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 08 сеп 2008 19:14


idiotchooo написа:Слага се по 1 капка Loctite лепило на всяко болтче и няма развиванка, освен с ключ и сносен напън! Само лепилото да е точно за такива неща, не тия, дето ги продават в левчето :)

Осигурители за резба:
Локтайт 243 . До М 36 Якост- средна .Момент н развиване на болт М10 - 20Nm .Темп.устойчивост до + 150 гр..Предназначение - предпазва части подложени на вибрации от разхлабване - напр. помпи,монт.болтове по двигатели, ск.кутии

Може и 2701 .До М 36 .Якост-висока .Момент н развиване на болт М10 - 38Nm .Темп.устойчивост до + 150 гр. За вс. метални крепежни елементи/вкл.и от неръждаема стомана и такива с покритие от цинк/ -където не се изисква регулярно демонтиране за поддръжка,Препоръчва се за постоянно осигуряване на шпилки на блокове на д-ли и корпуси на помпи.
Автомобилният вариант е 271 , но вече не се произвежда -има само 2701. Тук там се намира все още 271 в опаковка 24 мл.
Но трябва адско обезмасляване.

Серия 6XX са лепила

Последна промяна от kris11 на Вто 09 сеп 2008 8:27, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 08 сеп 2008 19:21


243 е толерантен към масло.
607 е за втулки, той е по здрав от 243 но не толерира масло.
всички локтайти ако са на сплави или мед, алуминий и производни-не стягат ако не са обработени със спрея за стягане.


Потребителски аватар
valsn
Мнения: 392
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valsn » Пон 08 сеп 2008 21:35


За този "дефект" пишеше в един от българските броеве на "Автобилд" така че по разумно е да се провери...


ivodeivo
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 08 сеп 2008 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivodeivo » Вто 09 сеп 2008 13:45


А за по-непросветените (като мен) някой би ли обяснил по-точно за какво става въпрос? Как се получават тези удари по буталото от снимката? Благодаря



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта