Гърбушко Т3 Carthago
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Гърбушко Т3 Carthago
Вече монтирах всичко в купето сложих инсталацията и поправих цигани по кабелите. Утре се надявам да събера и да се возя вече
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Гърбушко Т3 Carthago
От къде си предвидил да минават тръбите на климатика?
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Гърбушко Т3 Carthago
Ivo_ написа:От къде си предвидил да минават тръбите на климатика?
Извинявам се за много късното включване . Вече всичко е направено и съм доволен от резултата но не и на цената която проекта глътна 75лв на метър маркуч 15м по спомен и 8 накрайника с чашки което е 200лв , дехидратор 80лв ,компресор 2ра ръка 100лв и още 200 за пълен ремонт да няма изненади изолация на маркучите 280лв О пръстени сервизни ,винтили ,датчик пресостат 90лв Термо изключват 25лв фреон и Ув 220лв и климатичния радиатор го взех 2ра ръка понеже е меден и го поставих пред водния стойка компресор хидравлична помпа от голф 3 и преправяне на хидравлични маркучи преработка алтернатор ремъчни шайби на 6пк и конусен за водна помпа и хидравлика 350лв . Инсталация релета бушони кабелни обувки изолирбанд свински опашки скоби и всякакви консумативи не съм смятал както и труд . Маркучите са хванати с свински опашки за хидравличните маркучи над резервоара и така до радиатора дехидратира и в купето . Като ефективност е топ струваше си
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_20240203-211116.png (910.09 KиБ) Видяна 2257 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта