Е бре и аз влязох във филма Т 2
Правила на форума
[img]http://vwclub.bg/xpics/VW3D_4CL_Lekotovarni.jpg[/img]
[img]http://vwclub.bg/xpics/VW3D_4CL_Lekotovarni.jpg[/img]
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Колеги може ли да каже някой нещо за водния боксер пълна инжекция. Намерих си един и мислих да го качвам. Оказа се че в нашия град никой не може да го върже. Днес ми дойде гениалната идея да изкуба инжекцията и да си насадя добрите стари карбове. Ако някой е правил това упражнение и може да каже какъв ще е ефекта - върху разход мощност ......и т.н. да сподели преди да съм направил някоя голяма глупост!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Честито и от мен!
В момента работя по малко по-стар бус, който някой е решил преди години да накаже с двигател с водно охлаждане, доста работи пооправих, някой предстоят, други са невъзстановими без донор, но е брутално да му го причиниш, а ако някой те е изпреварил, поправи му грешката и му сложи въздухар.
2100-то за мен си е най-якият мотор слаган на Т3, прекрасна динамика в целият диапазон обороти и добър разход, но е с вода... От същественно значение са и късите скорости при Т2...
Какво има да се навърже на водният боксер - 4-5 букси на датчиците, дето няма как да объркаш, 10-тина маси, се с кафяви кабели и захранване към бубината и помпата. Ако ще го караш на газ или правиш спортист има смисъл от карбове, ама иначе, не мисля.
Да не говорим колко време и пари и знания, струва обслужването и оптимизацията на карбовете. Управлението на предварението, също не е лесен за решаване проблем...
В момента работя по малко по-стар бус, който някой е решил преди години да накаже с двигател с водно охлаждане, доста работи пооправих, някой предстоят, други са невъзстановими без донор, но е брутално да му го причиниш, а ако някой те е изпреварил, поправи му грешката и му сложи въздухар.
2100-то за мен си е най-якият мотор слаган на Т3, прекрасна динамика в целият диапазон обороти и добър разход, но е с вода... От същественно значение са и късите скорости при Т2...
Какво има да се навърже на водният боксер - 4-5 букси на датчиците, дето няма как да объркаш, 10-тина маси, се с кафяви кабели и захранване към бубината и помпата. Ако ще го караш на газ или правиш спортист има смисъл от карбове, ама иначе, не мисля.
Да не говорим колко време и пари и знания, струва обслужването и оптимизацията на карбовете. Управлението на предварението, също не е лесен за решаване проблем...
- buji
- Мнения: 100
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 13:44
- Автомобил:
- Двигател: AXB
- Местоположение: София- 0877309799
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Честито!!! ;-)
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 09 мар 2012 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: russe
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Bravo momtche zavijdam ti blagorodno i uspeh s nachinanieto
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Честито и от мен! Най-важното е желанието. От нас помощ с каквото можем.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
coulthard13 написа:Bravo momtche zavijdam ti blagorodno i uspeh s nachinanieto
Колега сигурно не знаеш но се пише на "кирилица" Благодаря
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Комюнике от сервиза в гр. Лом: Работите напредват бавно и сигурно, праговете са закърпени - остават вратите. Следва труден но важен избор на джантите и гумите и не по малко важния въпрос с монтажа на радиатора за охлаждането на водата. Благодаря на всички за добрите думи! А и да се похваля братята хамериканци пак са ми пратили тоя път комплекта филтри с рейката за газта обаче не мога да се справя с оразмеряването на снимките и ще е някой друг път да ви ги покажа.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Последната жанта май най ми харесва...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
През годините съм пробвал какви ли не джанти и за себе си съм заключил, че бусовете са големички и искат максимално плътни джанти, останалите просто им стоят като на свинче - звънче...
Ето едни 17-ки, които залепват и са свободни...
Ето едни 17-ки, които залепват и са свободни...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Е бре и аз влязох във филма Т 2
Тия жанти са интересни, ама не са ли манечки бре, ти май не си карал, такъв бус, но трябва да имаш в предвид, че скоростите, особенно при по-голям мотор, идват крайно къси и за да не караш постоянно на 5000об. гониш големи гуми, тоест или ламарина с висока гума или лята с голям цолаж, пък и къв е смисалът от ляти джанти с високи гуми - я не панимаю.
А мерцовите 17-ки са 4 и все-още са свободни, ако някой има интерес да се обажда, до-де не съм ги наместил, нейде...
А мерцовите 17-ки са 4 и все-още са свободни, ако някой има интерес да се обажда, до-де не съм ги наместил, нейде...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта