Здравейте! Първо искам да се извиня ,че сигурно има вече такава тема ,но реших ,че може би ще помогнете с някакви мнения.
Автомобила е VW Phaeton 2002 3.2 V6 ръчна скоростна кутия. Преди няколко дни търсех паркинг ,карах с около 10/15 км/ч и нещо взе да вие/свири , но много тихо и на моменти . Звука наподобява ,виене на ремък ,но се оказа ,че не е ремък. На следващия ден всичко си беше нормално ,нямаше шумове освен този на хидравличната помпа ,която си вие от месеци ,когато вземам завой ,а и не само.Карах около 10км до една бензиностанция ,след което заредих и в момента ,в който потеглих ,отново взе да вие/свири ,но по-силно и малко по-дълго,а след минута стана постоянно. След още 2-3 мин. колата взе да вибрира вътре се усещаше на седалките и волана ( леко потрепване от време на време) Светна ми лампата за маслото ,което мисля ,че е странно понеже маслото е ново и е колкото трябва. Още не я бях загасил и ми изписа да загася двигателя. Изчаках около 20 мин преди да запаля отново. Докато я прибрах обратно през целият път виеше доста по-силно. Вечерта и направихме диагностика ,която показа единствено ,че работи на 2 цилиндъра. Ще съм ви много благодарен ако споделите някакви мнения дали е възможно заради цилиндрите да е всичко или съм за нов мотор. Знам ,че сигурно ще почнете да ме пращате в сервизи ,но преди година дадох 1200 евро за два акумулатора и поставянето им. Та реших първо да се допитвам сега ,а и мисля вече да я ремонтирам само в България. Благодаря ви предварително!
VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
Последна промяна от IvanMan на Чет 04 авг 2016 16:25, променено общо 1 път.
Причина: Коригирах заглавието!
Причина: Коригирах заглавието!
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: ВИЕНЕ ПРИ ЗАГРЯЛА КОЛА
Премесих ти темата в правилния раздел. Поправи си заглавието и прочети правилата, забранени са главни букви!
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
Някой лагер на ролка може да свири, а каква е причината да работи на 2 цилиндъра какво точно показа диагностиката. Как няма да усетиш, че нещо не е наред колата трябва да е буквално умряла само на два цилиндъра.
За 1 200евра и Бойко ще се хване да ти смени акумулатора...
За 1 200евра и Бойко ще се хване да ти смени акумулатора...
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
Здравейте колега.
Докато не се отвори няма как да се каже точно какво е :( Но като предположение нещо ме тегли към маслена помпа . Не съм отварял двигател като вашият , но виене без да е ремък и в последствие тресене на двига - 2 цилиндъра (освен ако не са умрели от вибрации) ме навеждана тази неутешителна мисъл :(
По добре е и колеги който си изкарват хляба с това да си споделят опита и предположенията .
Докато не се отвори няма как да се каже точно какво е :( Но като предположение нещо ме тегли към маслена помпа . Не съм отварял двигател като вашият , но виене без да е ремък и в последствие тресене на двига - 2 цилиндъра (освен ако не са умрели от вибрации) ме навеждана тази неутешителна мисъл :(
По добре е и колеги който си изкарват хляба с това да си споделят опита и предположенията .
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
M3ntata написа:Някой лагер на ролка може да свири, а каква е причината да работи на 2 цилиндъра какво точно показа диагностиката. Как няма да усетиш, че нещо не е наред колата трябва да е буквално умряла само на два цилиндъра.
За 1 200евра и Бойко ще се хване да ти смени акумулатора...
Диагностиката показа “ неизправен 1-ви цилиндър ,2-ри и така до 4-ти“ (каквото и да означава това) Аз работя далече от града, в който живея и нямах никакво време да я откарам в сервиз, а и за тях трябва да запишеш час. Причината вероятно е свещи или кабели ,нямам никаква идея. Естествено, че я усетих колата ,точно затова се върнах обратно от път с нея. Умряла не знам колко трябва да е понеже не съм специалист. Колата пали и се усеща ,че нещо не е наред с цилиндрите - вибрира ,тресе ,а след като позагрее ,започва и да вие. Виенето обаче е като от въртяща се част понеже като загасиш двигателя ,звука продължава още около 2 секунди като постепенно намалява оборотите на въртене.
Поздрави!
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
Днес научих нещо ново , "Причината вероятно е свещи или кабели" и "Виенето обаче е като от въртяща се част понеже като загасиш двигателя " - сигурно са блуждаещи токове през антената на радиото.
Колега , сега сериозно -проблема ви е механичен . Диагностика няма да хване превътял шлиц , или разхлабено зъбно колело . Компютърната диагностика не е всесилна / не мофа да си изкривя душата помага си / , но се иска ръка да пипне и око да погледне.
Колега , сега сериозно -проблема ви е механичен . Диагностика няма да хване превътял шлиц , или разхлабено зъбно колело . Компютърната диагностика не е всесилна / не мофа да си изкривя душата помага си / , но се иска ръка да пипне и око да погледне.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
Тя диагностика много добре си хваща даже прескочил зъб. Какво ще се върти в продължение на 2 секунди след като двигателят и изгасен. Според мен се заблуждаваш нещо, че идва от двигателя, а причината за прекъсването е извън двигателя, свещи, бобини и така нататък. Но това все пак е дистанционна помощ, без да чуя въпросното виене и да видя точно какво показва диагностиката не мога да кажа "по" точно.
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
petrushkov написа:Днес научих нещо ново , "Причината вероятно е свещи или кабели" и "Виенето обаче е като от въртяща се част понеже като загасиш двигателя " - сигурно са блуждаещи токове през антената на радиото.
Колега , сега сериозно -проблема ви е механичен . Диагностика няма да хване превътял шлиц , или разхлабено зъбно колело . Компютърната диагностика не е всесилна / не мофа да си изкривя душата помага си / , но се иска ръка да пипне и око да погледне.
Колега, никъде не съм написал, че диагностиката трябва да хване превъртял шлиц или разхлабено зъбно колело. Диагностиката показа неизправни 4 от цилиндрите и това написах тук! Виенето е просто още един проблем ,за който се опитах да ви обясня как се чува, а дали се върти ,дали не - все ми е тая! Писах за да видя дали някой е имал такъв проблем ,за да знам дали да я оправя тук или в България. Така или иначе ще я оправя.
- Stefanoz
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
бях тръгнал да купувам..добре че видях темата ти..
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7662
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
EMP написа: Колата пали и се усеща ,че нещо не е наред с цилиндрите - вибрира ,тресе ,а след като позагрее ,започва и да вие. Виенето обаче е като от въртяща се част понеже като загасиш двигателя ,звука продължава още около 2 секунди като постепенно намалява оборотите на въртене.
Поздрави!
Така описан звука, ми се струва че не е виене от мотора а свиркане от пробити маркучи под налягане ( или под вакуум), или пък е звук от електрическа циркулационна помпа за антифриз със заминали лагери.
Re: VW Phaeton 2002 3.2 V6 виене при загряла кола
Здравей колега извинявам се за правописните грешки имах 3 по-български език и литература така по темата и аз имам vw phaeton 3.2 v6 автоматик и аз имах проблеми с цилиндрите тресеше,вибрираше и ставаше мъртвец но при мен го правеше не постояно но беше много кофти и гореше повече моя сервис в който ходех беше много пълен и трябваше даси оставя колата в сервиза за няколко дни но пък нямам такъв лук защото ми трябва превоз постоянно и гледъх няколко клипа ето и един от тях /https://m.youtube.com/watch?v=rohi9UOToKY/ разбутах ги малко без даги развивам и се оправи вече месеци наред нямам никакъв проблем малко се е разхлабил и не прави добра маса и за това беше на моменти мисля си че майстора като ми сменя масло и свещи е направил нещо пак повтарям извинявам се че няма . И ,
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта