Здравейте!
Преди време пуснах тема как да преработим осветлението на панела на парното viewtopic.php?f=11&t=451863
Сега имам проблем със същия този механизъм - счупени са скобите или каквото е там, което държи шлаухите на две от жилата на парното. Нямам дори идея как са били хванати.
И понеже устройството е преработвано заради осветлението (светодиоди на копчетата), не ми се иска да го сменям с друго и пак да правя преработката. Може ли някой да снима, ако е възможно къде са скобите, които държат шлауха на жилото за най-лявата врътка (степени на вентилатора) и средната (топло-студено) та да мисля нещо как да ги хвана.
Какво да измисля за жилата на парното?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Какво да измисля за жилата на парното?
Това жило на врътката за степените на вентилатора е заради дългата нула, затваря една клапа на тунела като клапа за рециркулация като отидеш на нулата. Можеш и без него, другото го виж къде му е бележката на бронята на жилото и го вържи здраво със свинска опашка. Другия вариант е да смениш панела с врътките, става и от голф 3, ако си намериш здрав без изпочупени щипки и захвати към таблото. Панела с осветление също може да си оставиш
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Какво да измисля за жилата на парното?
Който си обича много Пастата и е със слабо сърце, да чете до тук :-) .
Това е болна тема. Аз се отказах да ги ремонтирам. Единствено жилото за топло/студено ползвам, като по най-просташки начин съм го извадил покрай пластмасите покрай волана и ръчно контролирам жилото. Другите съм ги фиксирал в положение, което съм сметнал за подходящо. Те и клапите ми отдавна са издухали дунапрените вътре и така и така няма значение много. Но тази топло/студено е важна, иначе няма килматик :-) . Рециркулация в купето се контролира електропневматично, не е с жило и там няма проблем. Това е на B4 и май има разлики, аз на степените на вентилатора нямам жило....
Това е болна тема. Аз се отказах да ги ремонтирам. Единствено жилото за топло/студено ползвам, като по най-просташки начин съм го извадил покрай пластмасите покрай волана и ръчно контролирам жилото. Другите съм ги фиксирал в положение, което съм сметнал за подходящо. Те и клапите ми отдавна са издухали дунапрените вътре и така и така няма значение много. Но тази топло/студено е важна, иначе няма килматик :-) . Рециркулация в купето се контролира електропневматично, не е с жило и там няма проблем. Това е на B4 и май има разлики, аз на степените на вентилатора нямам жило....
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Какво да измисля за жилата на парното?
Ти си с климатик, без климатик дългата нула затваря клапата, на климатика е с вакумен клапан който се задейства от електричество
Re: Какво да измисля за жилата на парното?
Точно така е, аз на моите брони на жилата слагаш по две свински опашки стабилно стегнати и не съм има проблеми. Доста кофти е измислено, с метална пластина, която се застопорява на много тънко чопче пластмаса и общо взето трудно се сваля без да се счупи, особено предвид възрастта на пластмасата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта