Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Байпас или скапано радиаторче. 99,99% липсващ дунапрен по клапите.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 07 окт 2013 16:18
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.6 dizel
- Местоположение: Лом
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Какво искаш да кажеш " баипас " промивка на системата ???
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Байпаса е един клапан на входният маркуч на радиаторчето. Ето как изглежда, предполагам си с черният.
Аз като сменяш радиатора и облепях клапите, махнах клапана и сложиш тръбичка на негово място.
Аз като сменяш радиатора и облепях клапите, махнах клапана и сложиш тръбичка на негово място.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Само да отбележа,че съм с климатик и радиатора се сменя по абсолютно същия начин,с единствената разлика,че дясната страна не се сваля,а се разкопчават щипките,свързващи средната и дясната част.Всичко останало е същото.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 07 окт 2013 16:18
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.6 dizel
- Местоположение: Лом
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Колеги бихте ли ми казали та да изкарам клапите на парното трябва ли да свалям таблото ????
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
На голф2 не е нужно да се сваля таблото.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Следвай снимките от първи пост и ще се оправиш, ще има малко и "мамата", но би трябвало да се справиш.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 07 окт 2013 16:18
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.6 dizel
- Местоположение: Лом
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
ами какво да права щом не се сваля ???
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
icemans написа:Днес пообиколих магазините, търсейки някаква лента за облепване. Не можах да намеря нещо конкретно (поне да пише че издържа на висока температура. Обиколих Baumax, Masterhouse, Practiker, Atagen и подобни. Само на Практикер намерих нещо което пише, че издържа до 60градуса. Не го взех тъй като се поколебах:
Нещо такова дали ще ми свърши работа? Намерих и едно друго по-тънко което пише, че е подходящо за отоплителни инсталации, но пък нямаше градуси и ми се видя по-тънко. Сега остана да видя и на Mr.Bricolage и да вземам нещо.
Това горното тиксо ще се отлепи след година-две, алуминиевото за отоплителни инсталации (с хартиена подложка) кара доста по-дълго и издържа на по-високи температури.
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Моите клапи са облепени с тиксо като на първата снимка от някой от предишните собственици. Колата е в мен от 4 години. Като сменях радиаторчето преди 3 години всичко си беше наред. Оттогава парното си е добре и затова мисля, че и тиксото е добре. Клапите са увити с такова тиксо, а не просто по една лепенка на дупките.
Все пак, аз ако го правя щях да занитя ламаринки - 100% сигурност.
Все пак, аз ако го правя щях да занитя ламаринки - 100% сигурност.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
С това алуминиевото тиксо, ако се облепи като хората става доста грамотно, не само да се затиснат дупките, а облепване на цялата клапа, като парчетата тиксо се оставят по дълги и като се залепят от двете страни на клапата в крайщата се залепят едно към друго и после с ножичка се изрязва на 5мм от метала на клапата. Уплътняването на клапата по тоя начин става супер, а и не остават хлабини между кутията и клапата
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 19:10
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Търговище
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
SonYMaX написа:ами какво да права щом не се сваля ???
Разгледа ли снимките на 1ва страница?
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Според мен бихте имали по-малко ядове ако си свалите таблото.По-лесно става,а и таблото се сваля за 20минути повече,така че не си струва ядовете и счупените щипки и пластмаси
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Колеги да не отварям нова тема а и в тази става въпрос за парното(радиаторчето по скоро но..)
Може ли да се преместят самите врътки на парното (контролера да го нарека) някъде по надолу(над пепелника)?
Може ли да се преместят самите врътки на парното (контролера да го нарека) някъде по надолу(над пепелника)?
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
К.Одаджийски написа:С това алуминиевото тиксо, ако се облепи като хората става доста грамотно, не само да се затиснат дупките, а облепване на цялата клапа, като парчетата тиксо се оставят по дълги и като се залепят от двете страни на клапата в крайщата се залепят едно към друго и после с ножичка се изрязва на 5мм от метала на клапата. Уплътняването на клапата по тоя начин става супер, а и не остават хлабини между кутията и клапата
и аз вчера най-накрая се наканих да реставрирам въпросните клапи и като ги видях беше останала около 30% от дунапрена (все пак 25 години)направих ги както колегата е писал по-горе 5мм повече от метала,само че исползвах 5мм микропореста самозалепваша гума
Резултатът е че на 1-ва степен не мога да си държа ръката пред духалката (при стрелка на водата на 12 часа естествено)
а за тези 6бр. щипки които държат тялото на вентилатора,за тялото на клапите,не се разглобяват изобщо защото тая цялата карантия излиза навън
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта