Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
- Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
- Двигател:
- Местоположение: Norway
Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Здравейте колеги, някой правил ли е процедурата и знае ли кога и на кои волани може да се добавят бутоните за мулти, и в кои случаи е нужно смяна на модула и в кои не:) С една дума какво ми трябва :) Колата е 2011.:)
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Със сигурност ти трябва волан с бутоните
Ето ти таблици с кодовете на модулите, там е описано кой мудул какво може:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions
Гледаш през VCDS какъв е твоят модул като номер и дали ще трябва да го сменяш.
Имаш ли борд компютър командван от бутоните на лостчето за чистачките?
Ето ти таблици с кодовете на модулите, там е описано кой мудул какво може:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions
Гледаш през VCDS какъв е твоят модул като номер и дали ще трябва да го сменяш.
Имаш ли борд компютър командван от бутоните на лостчето за чистачките?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
- Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
- Двигател:
- Местоположение: Norway
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Имам борд с управление от бутоните на чистачката да, имам и волан с мулти, моя модул го показва че е мидлайн, т.е. Без управление на мулти функция, поне това успях да видя, само немога да разбера дали модула ми е цял със ринга/slip ring/, или отделно и дали ще ми трябва нова букса за бега, за да знам какво да поръчам, поне това което видях е че моя е целия със слип ринга...значи ще трябва такъв от хайлаин
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Дай кода на модула тук и ако е като моя ще ти кажа какво може и какво не и дали е с ринг. Коя година е колата? Защото моят също е мидлайн ама управлява мултиволан, но не управлява темпомат. Общо взето е голяма обърквация.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
- Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
- Двигател:
- Местоположение: Norway
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Пускам лога от скан, колата е 2011г. :)
Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
Part No SW: 5K0 953 507 AS HW: 5K0 953 549 C
Component: Lenks.Modul 008 0080
Revision: -------- Serial number: 90422KAJ000OC
Coding: 5080040000
Shop #: WSC 01357 011 00200
ASAM Dataset: EV_SMLSNGKUDS A05001
ROD: EV_SMLSNGKUDS_SE36.rod
VCID: 01EC568B9806921ACA3058-8054
Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
Part No SW: 5K0 953 507 AS HW: 5K0 953 549 C
Component: Lenks.Modul 008 0080
Revision: -------- Serial number: 90422KAJ000OC
Coding: 5080040000
Shop #: WSC 01357 011 00200
ASAM Dataset: EV_SMLSNGKUDS A05001
ROD: EV_SMLSNGKUDS_SE36.rod
VCID: 01EC568B9806921ACA3058-8054
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
5K0 953 549 C - това номерът на модула ти.
Моят е старият беше 5K0 953 549 A пак мидлайн, пише че не поддържа мултиволан, но реално си го поддържаше.
Минах на 5K0 953 549 B, защото сложих темпомат, който старият модул не поддържаше.
Затова ти казвам, че е голяма каша всичко и не винаги може да се определи от номера на модула.
Всички тези модули са с вграден ринг, на коли след 05.2010 са само такива.
Така че пробвай моят съвет е, пробвай си първо с твоя модул и ако не стане търси 5K0 953 549 B. Ако имаш VCDS, можеш да пробваш да добавиш MFSW в CAN модула и да пробваш след това да кодираш Мулти волана през лонг кодинга. Преди това обаче задължително сваляш целия лог на колата, за да имаш копие ако нещо не стане като хората.
Кабелът за еърбега си става точно и не трябва да се сменява.
Ако нямаш темпомат мога да ти дам моя стар модул и ръчки без бутони отстрани.
П.П. След като ти видях местоположението, май няма да мога да ти дам моя модул.
Моят е старият беше 5K0 953 549 A пак мидлайн, пише че не поддържа мултиволан, но реално си го поддържаше.
Минах на 5K0 953 549 B, защото сложих темпомат, който старият модул не поддържаше.
Затова ти казвам, че е голяма каша всичко и не винаги може да се определи от номера на модула.
Всички тези модули са с вграден ринг, на коли след 05.2010 са само такива.
Така че пробвай моят съвет е, пробвай си първо с твоя модул и ако не стане търси 5K0 953 549 B. Ако имаш VCDS, можеш да пробваш да добавиш MFSW в CAN модула и да пробваш след това да кодираш Мулти волана през лонг кодинга. Преди това обаче задължително сваляш целия лог на колата, за да имаш копие ако нещо не стане като хората.
Кабелът за еърбега си става точно и не трябва да се сменява.
Ако нямаш темпомат мога да ти дам моя стар модул и ръчки без бутони отстрани.
П.П. След като ти видях местоположението, май няма да мога да ти дам моя модул.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
- Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
- Двигател:
- Местоположение: Norway
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Благодаря за инфото, по-късно ако смогна ще го пробвам, със сигурност не ми трябва да купувам нов кабел така ли? защото четох че на някой трябвало за други не, А относно твоя стария, да малко ще е трудно да ми го дадеш
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Не би трябвало да купуваш нов кабел за еърбега, модулите са еднакви като конектори, само с различна функционалност.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
- Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
- Двигател:
- Местоположение: Norway
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
А Кабела който е от модула до бутоните? Той не е ли заедно с кабела за бега или?
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Не е точно така. Буксата на модула влиза в една дупка във волана, от там тръгва кабел който се разделя на две букси, едната за еърбега, другата за мулти бутоните. Поне при мен е така. Вече ако воланът ти е от кола преди 2010 година, нямам представа.
Но както ти казах, модулите са с едни и същи букси, кабелите са си вътре със волана, така, че ти трябва да си ги имаш. Все пак не си описал точно какво имаш стоково на колата и точно какво ще ретрофитваш и какви части си си набавил, та общо взето обяснявам как да нещата като цяло.
Сваляй гледай, само с четене в нета няма да стане, аз докато не свалих до последно не бях сигурен какво ми трябва и какво не.
Като сваляш еърбега си сложи едно огледалце отпред на таблото за да виждаш къде бъркаш с отвертката и задължително на откачен акумулатор.
Но както ти казах, модулите са с едни и същи букси, кабелите са си вътре със волана, така, че ти трябва да си ги имаш. Все пак не си описал точно какво имаш стоково на колата и точно какво ще ретрофитваш и какви части си си набавил, та общо взето обяснявам как да нещата като цяло.
Сваляй гледай, само с четене в нета няма да стане, аз докато не свалих до последно не бях сигурен какво ми трябва и какво не.
Като сваляш еърбега си сложи едно огледалце отпред на таблото за да виждаш къде бъркаш с отвертката и задължително на откачен акумулатор.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Здравейте, ако може някой да даде съвет става дума за Голф 6 ГТД 2011 с мултимедиа 510,
има темпомат, купих си мултиволан от Англия от GTD 2012г (без въздушната възглавница е).
Какво е необходимо за да си стане напълно функционален, ако трябва мога да напиша вина на колата.
Или някой, които може да го направи.
Благодаря предварително!
има темпомат, купих си мултиволан от Англия от GTD 2012г (без въздушната възглавница е).
Какво е необходимо за да си стане напълно функционален, ако трябва мога да напиша вина на колата.
Или някой, които може да го направи.
Благодаря предварително!
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Привет,
Разгледай тази тема, дано да ти е от полза!
https://www.vwvortex.com/threads/mk6-mu ... y.7891337/
Разгледай тази тема, дано да ти е от полза!
https://www.vwvortex.com/threads/mk6-mu ... y.7891337/
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф мк6 2011, мулти волан ретрофит
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта