За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
- газаджиКата
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2018 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Не знам какво да пиша, честно. Начетох се на ... не просто... При всички системи ако се поставят както трябва има задължителен бутон превключвател, който отделя газовата и бензиновата системи. Което означава, че при превключване на газ НЕ трябва да се върти бензиновата помпа ( няма и логика да го прави ), при инжекционите спира подаването на ток към инжекциона на бензиновата система, при карбуратори и моноинжекция спирането на помпата е задължително.
Ако карате с двете горива едновременно, освен че ще изтормозите колата, ще скапете двигателя и можете да се подпалите, по-евтино обаче няма да минете :D И не знам защо, някой би искал да прави това.
Ето ти изображение на стандартен газов инжекцион, подобно е и при обикновенната газова уредба, но без инжекторите и при по-опростените без управляващ модул.
Тъй като е зима паленето на бензин е задължително условие, при автоматичните превключватели изчаква колата да достигне работна температура около 40-50 градуса, други са с време, трети са при достигане на определени обороти на двигателя.
Зимата паленето на бензин е абсолютно задължително, да не обяснявам защо, просто приеми, че е задължително. През по-топлите сезони е желателно да се пали на бензин, като не е задължително, особено лятото. Добре е и от време на време да се шофира на бензин за да се избегнат, не проблеми със двигателя, а със самата бензинова горивна система, не са фатални но, може би няма да се случат, но не е невъзможно и ... са излишни проблеми :D
Ти си с голф 3, предполагам моно не прочетох какъв ти е мотора и по това което чета надали си слагаш инжекцион :D :D :D Допитай се до някой, който е слагал, като не ти се ходи на сервиз ( макар, че надали ще се справиш добре със настройката, но ако има някой който си е слагал сам и е успявал, да ти помогне, може и да се справиш ).
Тук ако още е валидно имаше инструкции:
http://www.pliki.drypa.pl/entry-6020ef32043876d4e2fe59151d6975c3.htm
Ако карате с двете горива едновременно, освен че ще изтормозите колата, ще скапете двигателя и можете да се подпалите, по-евтино обаче няма да минете :D И не знам защо, някой би искал да прави това.
Ето ти изображение на стандартен газов инжекцион, подобно е и при обикновенната газова уредба, но без инжекторите и при по-опростените без управляващ модул.
Тъй като е зима паленето на бензин е задължително условие, при автоматичните превключватели изчаква колата да достигне работна температура около 40-50 градуса, други са с време, трети са при достигане на определени обороти на двигателя.
Зимата паленето на бензин е абсолютно задължително, да не обяснявам защо, просто приеми, че е задължително. През по-топлите сезони е желателно да се пали на бензин, като не е задължително, особено лятото. Добре е и от време на време да се шофира на бензин за да се избегнат, не проблеми със двигателя, а със самата бензинова горивна система, не са фатални но, може би няма да се случат, но не е невъзможно и ... са излишни проблеми :D
Ти си с голф 3, предполагам моно не прочетох какъв ти е мотора и по това което чета надали си слагаш инжекцион :D :D :D Допитай се до някой, който е слагал, като не ти се ходи на сервиз ( макар, че надали ще се справиш добре със настройката, но ако има някой който си е слагал сам и е успявал, да ти помогне, може и да се справиш ).
Тук ако още е валидно имаше инструкции:
http://www.pliki.drypa.pl/entry-6020ef32043876d4e2fe59151d6975c3.htm
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Не зная защо реши, че този пост допринася с нещо към темата. Освен това при карбураторите НЕ Е желателно да се спира бензина през помпата, защото при повечето е механична - има мембрана. Ако я оставиш на сухо известно време после протича и сменяш нея или цялата помпа.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Някой газови инжекциони при по-големи натоварвания и високи обороти, когато рейката не смогва, минават на бензин. Какво правим, ако бензиновата помпа в такъв момент е спряна? Ще изпреварваш ли или ще търсиш ключето?
Бензиновата помпа е консуматив - рано или късно я сменяш така или иначе.
Аз не бих я спрял.
Бензиновата помпа е консуматив - рано или късно я сменяш така или иначе.
Аз не бих я спрял.
- beuchat
- Мнения: 1935
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
[quote="газаджиКата"][/quote]
От 5 години си карам карбураторната кола на газ с работеща през това време бензинова помпа.Преди мен баща ми я кара така 13 години.Вземи се образовай малко преди да пишеш глупости по форумите,че ми е писнало от пишман майстори...
От 5 години си карам карбураторната кола на газ с работеща през това време бензинова помпа.Преди мен баща ми я кара така 13 години.Вземи се образовай малко преди да пишеш глупости по форумите,че ми е писнало от пишман майстори...
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
stefan4o написа:nikson85 написа:лоши токови връзки.
Те такъв точно термин не бях чувал. Недей казва друг път, че са ти ясни електриките. Че ще ти се смеят гаргите.
Това не е термин а мен термините не ме интересуват.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Как може бензиновата помпа някой да я обяви за консуматив?
Карал съм поне 6 пасати на бензин/газ, някой стигаха до 700 хил. км, бензинова помпа не си е заминавала, ама всички ми ги правиха да изключват като мине колата на газ!
Карал съм поне 6 пасати на бензин/газ, някой стигаха до 700 хил. км, бензинова помпа не си е заминавала, ама всички ми ги правиха да изключват като мине колата на газ!
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Газажийка ако си мислиш че кат сложат газ майсторите спират и бензиновата помпа жестоко се лъжеш. Това се прави отделно. Слагат ти клапан дет връща бензина и толкоз.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Курт Деликуртев написа:Как може бензиновата помпа някой да я обяви за консуматив?
Е така. Ти я пускай и я спирай по 50 пъти на ден с някакви ключета изкарани от... да не казвам къде и я кисни в нещо, налято преди два месеца, което само мирише на бензин и си я карай 20 години. Бензиновата помпа е сложена за да работи. Ти изобщо що не земеш да изкормиш цялата бензинова система... Нали пасата е на газ, кво ти дреме
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
На 3-ката я бях направил да се изключва когато беше с 1.6/101 к.с. и обикновена газова,но нещо взе да да неще да пали лесно и при преминаване от газ на бензин се поучаваше една "дупка" докато зацепи...
После си я оставих да работи и така вече 5-та година го карам...мързи ме да сложа едно реле честно казано
На 2-ката на която пък сложих 2Е/115 к.с. и която ще бъде със обикновена уредба и сложих едно реле което прекъсва + към помпата и бензиновите дюзи,понеже помпата леко издава някакви звуци и не ми се рискува да не изгори.
Всеки сам си преценява дали да я изключва,лошото е да не я остави без бензин само.
После си я оставих да работи и така вече 5-та година го карам...мързи ме да сложа едно реле честно казано
На 2-ката на която пък сложих 2Е/115 к.с. и която ще бъде със обикновена уредба и сложих едно реле което прекъсва + към помпата и бензиновите дюзи,понеже помпата леко издава някакви звуци и не ми се рискува да не изгори.
Всеки сам си преценява дали да я изключва,лошото е да не я остави без бензин само.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
След като сложих газовата помпата кара 5 години и 80 000км. 40 000км преди това беше на бензин. Аз не наливах често бензин а е трябвало да изгарям стария бензин. Значи помпата е изкарала 120 000км. Ама много зависи и каква е помпата щот де се вика и 50 000км може да изкара.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
При мен и на двете коли са оригиналните бош по над 20 години.Но на 2-ката е към края си,като слушам как румоли
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Bai Sando написа:При мен и на двете коли са оригиналните бош по над 20 години.Но на 2-ката е към края си,като слушам как румоли
Санде, ама и помпите имат души да знаеш! И аз мисля като теб, че е най-добре да се изключва автоматично.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Така е,то всичко си има живот
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Курт Деликуртев написа:Bai Sando написа:При мен и на двете коли са оригиналните бош по над 20 години.Но на 2-ката е към края си,като слушам как румоли
Санде, ама и помпите имат души да знаеш! И аз мисля като теб, че е най-добре да се изключва автоматично.
Душата на бензиновата помпа не е само да може да "пали", а да дава нужния дебит във всяко отношение! Така, че не ми говори повече.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
За моно е по-добре да се спре.Иначе колата като седи на паркинга,помпата щеше да върти.А тя е електромотор и има някакъв ресурс,за какво да го пилеем?Отделно прекарвайки бензина през двигателния отсек и през себе си го загрява и скапва по-бързо.От там се скапват и маркучите.Голямо дъвчене 4 страници.
Моята я спрях чак когато почна да вие на умряло,вадих и чистих,оправих звука.Вече е на 24-5 години като възраст.
Моята я спрях чак когато почна да вие на умряло,вадих и чистих,оправих звука.Вече е на 24-5 години като възраст.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта