Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот freestyler911 » Чет 02 окт 2014 21:11


Привет колеги,

Опитвам се да помогна на приятел. Трябва да преместим сигнала за оборотите от инжектор на бобина. Въпроса е на кой проводник е сигнала за обороти? Прилагам снимка. Според мен е синия проводник най в ляво?

Възможно ли е при рязко подаване на газ и по спортно каране, това да бърка комп. и да не работи правилно. При нормално каране и ускорение всичко работи идеално, но при рязко подаване на газ просто все едно изпарителя му е спряна газта.
Прикачени файлове
IMG_20141002_173242.jpg




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот Bai Sando » Чет 02 окт 2014 22:19


Свали гумените маншончета и на другите 3 бобини.Виж от същата страна където е синия кабел,там трябва да са други цветове.Ако е така значи от там хващате оборотите.Забравил съм ги вече по цветове как бяха,но по различните цветове ще ги хванете.Но според мен не е от оборотите проблема :wink


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот freestyler911 » Чет 02 окт 2014 22:44


Благодарско.

Газовата е с комп BSM и изпарителя е с капацитет до 450 к.с. по книжка, дюзите са на 2.0мм (според мен малко...).

При подаване рязко на газ просто колата умира ...
При плавно ускорение е добре.


caravel
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 03 апр 2013 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот caravel » Пет 03 окт 2014 6:32


В твоя случай най-добре се хващат обороти от кабела за оборотомера.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот freestyler911 » Пет 03 окт 2014 13:27


А относно не-вървенето ? Някакви предположения.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот Tipsy » Пет 03 окт 2014 13:34


виж при рязко подаване до колко отварят бензиновите и колко газовите дюзи


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот bega4a » Пет 03 окт 2014 18:51


БСМ няма кабел за обороти.Той си ги взима от инжекторите.


caravel
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 03 апр 2013 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот caravel » Пет 03 окт 2014 19:17


bega4a написа:БСМ няма кабел за обороти.Той си ги взима от инжекторите.

Че кък без обороти бре?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот Bai Sando » Пет 03 окт 2014 20:05


Така е :wink И освен това няма значение кой кабел ще вържеш към дюзата и кой към компютъра на колата.Все си работи.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот freestyler911 » Пет 03 окт 2014 20:27


На "новия" ми опел и аз го свързах както на полото на 1 инжектор, и си работи, но върна ли газта имам 0 обороти, дюзите веднага спират, а инертноста на изпарителя води до рязко повишаване на налягането на газта върху МАП-а. Не подминава допустимото но се повишава рязко щото дюзите спират по бързо от изпарителя....

В сервиза на Фобос ме предупредиха че не е най-добрия вариант и е най-чисто от бобина. Въпрки че моя 2.0 Т си е с блок бобини и пак взимам четвърт обороти. Както и да е , при отнемане на газта и бързичко подаване отново на газ, се усеща леко заклащане, явно докато комп. каже на дюзите пак да стартират. И наистина върна ли газта газовата показва 0 оборота ... Ще сменя на бобина на опела със сигурност.

За тоя БСМ , има си кабел за оборотите, има си и в софтуера да укажеш от къде си взел сигнал, но просто колата неще да върви при рязко подаване на газ. Нямам кабел да се вържа , да прегледам какво става в движение... за съжаление ... Малко май става наизуст така налучкване ...


Carfan
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Сигнал за обороти при газов инжекцион - Audi A4 1,8T

Мнениеот Carfan » Вто 07 окт 2014 13:57


По скоро изпарителя може да е слабичък,затова плавно си си върви колицата.Трабва да се види какво става с налягането при рязко подаване на газ



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта