Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот instantaccess » Чет 09 окт 2014 22:11


Милиграмите са 4,4 при мен.
И процентите на авансатора исках да знам, затова е темата. Но казваш, че е автоматичен.
Имаше и следните грешки преди смяна на помпата:
00550-start of injection regulation
01269-commencement of injection valve(N108)

Втората реших, че е заради теча на гориво.
Между другото твърдата работа на мотора изчезна след смяна на помпата.




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот drago_tr » Пет 10 окт 2014 18:52


4.4 са много
по първата грешка е лоша центровка
а втората е клапана за началото на впръскването N108
Клапана се сменя...ама за центровката си трябва Вагком. Намерете вагком, направте както трябва центровката, изтрий грешките и акко пак нещо се появи пиши тук.


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот Zinoto » Пет 10 окт 2014 19:53


Най вероятно клапана си е ок. От къде си колега?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот drago_tr » Нед 12 окт 2014 21:22


Милиграмите, при местене на главата на помпата към ремъка напред се вдигат а назад към купето се свалят.
И както казах първо направете тайминга.
И мен ме съмнява тоя клапан, ама нали има колегата от старата...да го смени и да пробва. Ама той като няма вагком си говорим само празни приказки :talk


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот instantaccess » Нед 12 окт 2014 23:03


Инфо към темата:
- милиграмите са регулирани, колата вече пали перфектно
- грешките, които споменах са отпреди смяната на помпата, а колата тогава палеше идеално.
- в момента един ден нямаше проблем, снощи пак светна лампата за подгрева и утре ще закачам да видим
- имам съмнение, че ако пак се появят същите грешки ще се окаже проблем с инсталацията

За момента проблема е решен, благодаря колеги :bowdown


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот PuShE_ » Вто 06 яну 2015 13:18


instantaccess написа:Инфо към темата:
- милиграмите са регулирани, колата вече пали перфектно
- грешките, които споменах са отпреди смяната на помпата, а колата тогава палеше идеално.
- в момента един ден нямаше проблем, снощи пак светна лампата за подгрева и утре ще закачам да видим
- имам съмнение, че ако пак се появят същите грешки ще се окаже проблем с инсталацията

За момента проблема е решен, благодаря колеги :bowdown

Какво се оказа накрая колега :question


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 187
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот na4o4o » Вто 06 яну 2015 17:30


колеги искам да използвам темата на колегата,аз съм с пасат б5 афн, къде мога да вида милиграмите на помпата и центровката?


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП

Мнениеот instantaccess » Вто 06 яну 2015 22:13


Накратко - заради грешки и заради теч от помпата реших да я подменя. Грешките бяха:
00550-start of injection regulation
01269-commencement of injection valve(N108)

Подмених помпата със здрава, нетечаща и работеща, но колата палеше с много въртене. Аз се опитах с помощта на мои приятели да направя регулировка на плочката (ел.блок) на помпата, но не успях да докарам желания ефект.
Закарах колата в сервиз, там направиха центровка на предварението на запалването и количеството гориво и колата се оправи.

Като бонус след смяната на помпата изчезна и един твърд звук при работата на мотора, който се появяваше от време на време. Според майсторите звука се дължи на силикона, който някой беше мазал между плочката и корпуса на помпата или по-скоро неговото навлизане в помпата. Мислех, че е дюза, но се оказа помпата.

п.п. Лампата светва заради проблем с имобилайзера, заради което е отстранен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта