Милиграмите са 4,4 при мен.
И процентите на авансатора исках да знам, затова е темата. Но казваш, че е автоматичен.
Имаше и следните грешки преди смяна на помпата:
00550-start of injection regulation
01269-commencement of injection valve(N108)
Втората реших, че е заради теча на гориво.
Между другото твърдата работа на мотора изчезна след смяна на помпата.
Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
4.4 са много
по първата грешка е лоша центровка
а втората е клапана за началото на впръскването N108
Клапана се сменя...ама за центровката си трябва Вагком. Намерете вагком, направте както трябва центровката, изтрий грешките и акко пак нещо се появи пиши тук.
по първата грешка е лоша центровка
а втората е клапана за началото на впръскването N108
Клапана се сменя...ама за центровката си трябва Вагком. Намерете вагком, направте както трябва центровката, изтрий грешките и акко пак нещо се появи пиши тук.
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Най вероятно клапана си е ок. От къде си колега?
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Милиграмите, при местене на главата на помпата към ремъка напред се вдигат а назад към купето се свалят.
И както казах първо направете тайминга.
И мен ме съмнява тоя клапан, ама нали има колегата от старата...да го смени и да пробва. Ама той като няма вагком си говорим само празни приказки
И както казах първо направете тайминга.
И мен ме съмнява тоя клапан, ама нали има колегата от старата...да го смени и да пробва. Ама той като няма вагком си говорим само празни приказки
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Инфо към темата:
- милиграмите са регулирани, колата вече пали перфектно
- грешките, които споменах са отпреди смяната на помпата, а колата тогава палеше идеално.
- в момента един ден нямаше проблем, снощи пак светна лампата за подгрева и утре ще закачам да видим
- имам съмнение, че ако пак се появят същите грешки ще се окаже проблем с инсталацията
За момента проблема е решен, благодаря колеги
- милиграмите са регулирани, колата вече пали перфектно
- грешките, които споменах са отпреди смяната на помпата, а колата тогава палеше идеално.
- в момента един ден нямаше проблем, снощи пак светна лампата за подгрева и утре ще закачам да видим
- имам съмнение, че ако пак се появят същите грешки ще се окаже проблем с инсталацията
За момента проблема е решен, благодаря колеги
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
instantaccess написа:Инфо към темата:
- милиграмите са регулирани, колата вече пали перфектно
- грешките, които споменах са отпреди смяната на помпата, а колата тогава палеше идеално.
- в момента един ден нямаше проблем, снощи пак светна лампата за подгрева и утре ще закачам да видим
- имам съмнение, че ако пак се появят същите грешки ще се окаже проблем с инсталацията
За момента проблема е решен, благодаря колеги
Какво се оказа накрая колега
- na4o4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
колеги искам да използвам темата на колегата,аз съм с пасат б5 афн, къде мога да вида милиграмите на помпата и центровката?
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат Б5 AFN - пали трудно след смяна ГНП
Накратко - заради грешки и заради теч от помпата реших да я подменя. Грешките бяха:
00550-start of injection regulation
01269-commencement of injection valve(N108)
Подмених помпата със здрава, нетечаща и работеща, но колата палеше с много въртене. Аз се опитах с помощта на мои приятели да направя регулировка на плочката (ел.блок) на помпата, но не успях да докарам желания ефект.
Закарах колата в сервиз, там направиха центровка на предварението на запалването и количеството гориво и колата се оправи.
Като бонус след смяната на помпата изчезна и един твърд звук при работата на мотора, който се появяваше от време на време. Според майсторите звука се дължи на силикона, който някой беше мазал между плочката и корпуса на помпата или по-скоро неговото навлизане в помпата. Мислех, че е дюза, но се оказа помпата.
п.п. Лампата светва заради проблем с имобилайзера, заради което е отстранен.
00550-start of injection regulation
01269-commencement of injection valve(N108)
Подмених помпата със здрава, нетечаща и работеща, но колата палеше с много въртене. Аз се опитах с помощта на мои приятели да направя регулировка на плочката (ел.блок) на помпата, но не успях да докарам желания ефект.
Закарах колата в сервиз, там направиха центровка на предварението на запалването и количеството гориво и колата се оправи.
Като бонус след смяната на помпата изчезна и един твърд звук при работата на мотора, който се появяваше от време на време. Според майсторите звука се дължи на силикона, който някой беше мазал между плочката и корпуса на помпата или по-скоро неговото навлизане в помпата. Мислех, че е дюза, но се оказа помпата.
п.п. Лампата светва заради проблем с имобилайзера, заради което е отстранен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта