Уплътняване на дюзи.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Уплътняване на дюзи.
Здравейте колеги.Дюзите ми не уплътняват добре в леглата си и около тях избива нафта.Смених дихтунгите но пак не уплътняват .Намазах ги с грес - върши работа докато двигателя е студен .Като загрее греста се втечнява и пак започва да бълбука около дюзите .Вие с какво ги уплътнявате .Дайте някакъв съвет.Благодаря
Re: Уплътняване на дюзи.
Явно леглата са им поизносени.
Не знам дали е приложимо за легла на дюзи, но може би е вариант да се разпробие с малко по-голямо свредло(1-2 мм повече), прави се и нова резба с метчик, след което преходна втулка и навиване на дифтунгата с дюзата във втулката. При разпробиването ще е силно желателно главата да е извън мотора, че иначе стружките е възможно да отидат в горивната камера и аз лично не бих рискувал да го правя докато е на мотора.
Но отново казвам, не знам дали е приложимо в този случай, просто ми хрумна като идея.
Другия вариант е друга глава да намериш, разбира се ако купиш минава шлайф и нова гарнитура задължително.
Не знам дали е приложимо за легла на дюзи, но може би е вариант да се разпробие с малко по-голямо свредло(1-2 мм повече), прави се и нова резба с метчик, след което преходна втулка и навиване на дифтунгата с дюзата във втулката. При разпробиването ще е силно желателно главата да е извън мотора, че иначе стружките е възможно да отидат в горивната камера и аз лично не бих рискувал да го правя докато е на мотора.
Но отново казвам, не знам дали е приложимо в този случай, просто ми хрумна като идея.
Другия вариант е друга глава да намериш, разбира се ако купиш минава шлайф и нова гарнитура задължително.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Уплътняване на дюзи.
Не ми се сменя глава.Тази си играх 1 седмица да я правя и сега е идеална . Клапаните уплътняват идеално а са 16 бр,водачите смених,гумички ,шлайфах я.Трябва да има някакъв начин .Като е студен греста върши работа и работи добре .Като мина 20км от температурата греста се втечнява и започва да се чува един чаткащ звук,явно от не доброто изгаряне и намалена компресия
- group®
- Темерут
- Мнения: 9889
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Уплътняване на дюзи.
Единствено се сещам за течна гарнитура https://www.amazon.com/Permatex-85420-P ... B007VIGCJW
Но следващи интервенции там ще са ...
Но следващи интервенции там ще са ...
- MamaMy
- Мнения: 904
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Уплътняване на дюзи.
Закали си дихтунгите да омекнат. Така ще могат да се деформират по дюзите. Ако не помогне, изсечи си със замби нови дихтунги от олово с по-голяма дебелина.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Уплътняване на дюзи.
Почва се с преглед на състоянието на леглата на дюзите. Ако са наранени - има фрезери за възстановяването им. Много внимателно с тях, че трябва съвсем леко да се отнеме.
После са ти казали - нагряваш дихтунгите и действаш.
После са ти казали - нагряваш дихтунгите и действаш.
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Уплътняване на дюзи.
Колега като ще правиш някакви схеми ... Има грес, която издържа 350 градуса. Руска е, без пари е, наистина издържа тия брутални температури. Тествай. Грес mc blue се казва. Даже ако си в София ще дойдеш да ти дам.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Уплътняване на дюзи.
MamaMy написа:Закали си дихтунгите да омекнат. Така ще могат да се деформират по дюзите. Ако не помогне, изсечи си със замби нови дихтунги от олово с по-голяма дебелина.
Абсолютно съм съгласен дихтунките се закаляват винаги преди слагане,става по следния начин:
Дихтунката се нагрява с горелка държейки я нанизана на отвертка докато не си смени цвета при нажежаването после веднага се пуска в чаша с студена вода и веднага се вади и слага на дюзата след това стягаш и готово.
- ktamen
- Мнения: 6172
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Уплътняване на дюзи.
Медта омеква е без вода, просто се нагрява, може и в печката и после и бавно да изстине пак си остава мека. Втвърдява се отново след достатъчна пластична деформация.
Аз не бих нагрявал дихтунките, бих ги намазал със силикон за гарнитури. Ако не стане, тогава ще пробвам с нагряване и пак ще сложа силикон.
Аз не бих нагрявал дихтунките, бих ги намазал със силикон за гарнитури. Ако не стане, тогава ще пробвам с нагряване и пак ще сложа силикон.
- MamaMy
- Мнения: 904
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Уплътняване на дюзи.
Там където са дихтунгите налягането е много високо и не става със силикон. Все едно гарнитура за главата да я намажеш със силикон.
- ktamen
- Мнения: 6172
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Уплътняване на дюзи.
Ако слоят е много тънък, силиконът ще го издържи това налягане, така или иначе вреда не може да има, пробването е просто, лесно и евтино.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7680
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Уплътняване на дюзи.
А чистенето на остатъци от силикон след неуспешният експеримент е наказанието за глупостта.
Към автора:
Почисти леглата, отгрей дихтунгите и стягай по предписание! Друго трайно решение няма.
Към автора:
Почисти леглата, отгрей дихтунгите и стягай по предписание! Друго трайно решение няма.
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Уплътняване на дюзи.
Райбероват се внимателно леглата на дюзите,нови дихтунги и това е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1, petiop и 47 госта