за смисъла от EGR при дизелите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 13 сеп 2005 11:49


Мисля да взема мултицета и да премеря съпротивлението на тоя клапан дето управлява вакуума и като го изключа да бодна на негово място един резистор със същата стойност.
Другото нещо, което ми хрумва е да откача механичния привод, който на базата съществуващото налягане придърпва (отваря) EGR клапана.




Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 13 сеп 2005 12:07


rumen написа:Мисля да взема мултицета и да премеря съпротивлението на тоя клапан дето управлява вакуума и като го изключа да бодна на негово място един резистор със същата стойност.....


Точно така!!! и ще направиш първите стъпки в "чип тунинга" - http://cement1000.hit.bg/

:drinking: mhihi


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2641
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 13 сеп 2005 21:41


По добре откачи само маркуча и го затапи с нещо.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 14 сеп 2005 9:44


Vasseto написа:По добре откачи само маркуча и го затапи с нещо.


предполагам, че имаш в предвид маркуча, по който 'върви' вакуума за управлвние на EGRa ?


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Сря 14 сеп 2005 9:54


Има предвид да му одялаш един чеп от варен бук и да го затапиш - българския варинат - "ЧЕП" тунинг ...... Screwy :drinking: mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта