Мисля да взема мултицета и да премеря съпротивлението на тоя клапан дето управлява вакуума и като го изключа да бодна на негово място един резистор със същата стойност.
Другото нещо, което ми хрумва е да откача механичния привод, който на базата съществуващото налягане придърпва (отваря) EGR клапана.
за смисъла от EGR при дизелите
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
rumen написа:Мисля да взема мултицета и да премеря съпротивлението на тоя клапан дето управлява вакуума и като го изключа да бодна на негово място един резистор със същата стойност.....
Точно така!!! и ще направиш първите стъпки в "чип тунинга" - http://cement1000.hit.bg/
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта