Проблем с ниските обороти на Голф3 1.9 ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dafi_dimo
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем с ниските обороти на Голф3 1.9 ТД

Мнениеот dafi_dimo » Вто 04 окт 2005 12:02


Когато колата е загряла и я запаля ниските обороти са 750-800
Когато я карам и изключа от скорост ниските обороти са 1100-1200
Ако я загася и след това запаля оборотите си стават нормални 750-800
Пробвах да върна газта механично с натиск с ръка върху лостчето, но отново си остават високи
Надявам се някой да ми даде идея къде е проблема!!!




Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 04 окт 2005 12:49


Има регулировка на оборотите на празен ход - запали я и я остави да загрее - зад помпата има дълъг болт с който можеш да ги регулираш - не забравяй да върнеш обогатителя до край когато го правиш.

ЗБ
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 04 окт 2005 12:53


Ето ти картинка на помпата и на всичките регулировки.

Изображение
Изображение
Изображение

ЗБ
http://autodiags.net-bg.net


dafi_dimo
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dafi_dimo » Пет 07 окт 2005 20:42


Благодаря за схемата и описанието, но това не обяснява защо оборотите са при определени условия 800 и при определени 1100!!!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 08 окт 2005 7:57


Карам 1,6 ТД-Препоръчвам ти да елиминираш изброените възможности за твоя проблем-и ако стигнеш до истинската-бягай при майстор!Изброявам-ЗАМЪРСЕН ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР,НЕПРАВИЛНО ОПРЕДЕЛЕНО ПРЕДВАРЕНИЕ НА ВПРЪСКВАНЕТО,ВЪЗДУХ В ГОРИВНАТА СИСТЕМА,НИСКИ ОБОРОТИ НА ПРАЗНИЯ ХОД,ВОДА В ГОРИВОТО,ИЗНОСЕНИ ИЛИ ЗАМЪРСЕНИ ДЮЗИ,НЕДОСТАТЪЧНА КОМПРЕСИЯ В ЦИЛИНДРИТЕ,ПОВИШЕНО НАЛЯГАНЕ В МАСЛЕНИЯ КАРТЕР,ПРЕПЪЛНЕН МАСЛЕН КАРТЕР!За това се сещам в момента!Дано да е нещо,което не изисква много разходи!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта