1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот Ивайло Димов » Съб 07 окт 2023 10:27


Толкова го дават от VW, довечера ще кача интервалите .Инак може сам да провериш в etlib.ru .На моята кочинка до 112 000 има водена сервизна история и на 90 000 е правена инспекция само.




kukata_pasat
Мнения: 890
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот kukata_pasat » Съб 07 окт 2023 10:30


Ако някой твърди че на кола на 15 години не им е дошло времето да се смени ангренажа това е меко казано несериозно.Това са 15 години тая гума в ремъка е станала на дреп ако ще и 10 километра да е минал файда времето което е минало е адски много.Бегай да сменяш ремъка с двеста щото така ще се наиграеш че ще се чудиш от къде ти е дошло.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот Ивайло Димов » Съб 07 окт 2023 10:36


Значи инжинерите на VAG са несериозни хора понеже специално за ремъците нямат срок на годност ,а пробег :th_up .


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 423
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот dalgia-73 » Съб 07 окт 2023 11:04


Не знам защо дават различни интервали за смяна . На сегашната Октавия 3 На 210 к препоръчват първа смяна на ремък.


kukata_pasat
Мнения: 890
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот kukata_pasat » Съб 07 окт 2023 12:27


Ивайло Димов написа:Значи инжинерите на VAG са несериозни хора понеже специално за ремъците нямат срок на годност ,а пробег :th_up .

Да но това са много години по тая логика ремък от времето на Хитлер пак ще държи (малко се съмнявам) лошото е че даваш лоши съвети на човека защото не ти пука ако скъса ремък нали няма ти да понесеш последвията.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот Ивайло Димов » Съб 07 окт 2023 12:39


Къде съм написал "Не го сменяй ,не си давай парите" ? Човека поиска сервизен интервал и му го дадох .


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот 777 » Съб 07 окт 2023 13:54


Ивайло Димов написа:Значи инжинерите на VAG са несериозни хора понеже специално за ремъците нямат срок на годност ,а пробег :th_up .

Защо да нямат срок на годност - не го пише изрично в книжката ли? Почти сигурно имат срок и едва ли е повече от 10г.


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот Алекси Георгиев » Съб 07 окт 2023 18:48


Чета форума, но не съм писал от години. Днеска, като видях какво се говори в тая тема и не се сдържах.
Кой нормален човек сменя ангренаж на 200к / 10-15 години?!
Колкото и да е подсилен ремъка, той е подложен един път на стареене и втори път на износване. Основата в този елемент е ГУМА, която меко казано става на гьон!
Отделно е, че ако въпросния гьон издържи на металните зъби, които го шият нон стоп при всякакви темп. разлики и мърсотия, то като нищо може някоя запекла ролка, която е на ххх. 000 км да му види сметката моментално.

Отделно, не можеш да съдиш производителя, че е казал ХХ км, а той не е издържал. Или инженер, който не знае колко уши има на главата си.

И на мен не ми се разправя с тия неща - искам ангренажа да е вечен, ама стаааарите врачани казват че не е.
:bishop


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот Ивайло Димов » Съб 07 окт 2023 21:22


Алекси то хубаво мислиш ,ама тия ремъци преминават пред редица тестове ,за да бъдат одобрени като компонент за първоначално вграждане .Да не говорим ,че там се влагат въглеродни нишки ,също не е някаква обикновена гума .Има коли дето навъртат 210 000 още преди да е изтекла гаранцията,щом им се дава такъв интервал значи по-опитни ,по-умни и по-учени от мен и теб са проектирали конкретния ремък за конкретния двигател да издържи конкретен пробег без значение възрастта на автомобила .В нито едно ръководство за обслужване не съм срещнал препоръка за смяна на ремък след определени години ,единствено след изминати X km .


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот 777 » Нед 08 окт 2023 9:19


Началното вграждане може да издържа 180 или 240 хиляди км. Но говорим за годините - какви нишки има, за да издържи 15 години и като се скъса на 13-тата как ще доказваш и претендираш, че не е издържал? Покажи къде изрично пише, че няма значение от възрастта или издържа 15+ години. Защото, ако не е споменато не значи, че издържа.


Sky_is_the_Limit
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
Автомобил: Golf V
Двигател:

Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали

Мнениеот Sky_is_the_Limit » Вто 24 окт 2023 14:02


90 000 км е сервизен интервал на ангрекажен ремък с водна помпа на ВАГ група. Но първо се убеди, че тая кола е на реални 90 000км. Дизели на тия години и на тия километри са изключително рядка находка. Ако наистина на тия км тоя ремък веднага го хвърляй веднага. На 14 години е приключил курса отдавна. Маслото е 5w 30 с удължен интервал 2г. 30 000км, но спазвай късия интервал масло 5w 40 1г. и 15000км. За въздушни и филтъра за купе 15 000км. Горивния 30 000км. Смени и другите течности понеже, ако е на тия км много е седяла колата без да е карана. Ако е с климатик да се обслужва веднъж годишно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта