1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Толкова го дават от VW, довечера ще кача интервалите .Инак може сам да провериш в etlib.ru .На моята кочинка до 112 000 има водена сервизна история и на 90 000 е правена инспекция само.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Ако някой твърди че на кола на 15 години не им е дошло времето да се смени ангренажа това е меко казано несериозно.Това са 15 години тая гума в ремъка е станала на дреп ако ще и 10 километра да е минал файда времето което е минало е адски много.Бегай да сменяш ремъка с двеста щото така ще се наиграеш че ще се чудиш от къде ти е дошло.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Значи инжинерите на VAG са несериозни хора понеже специално за ремъците нямат срок на годност ,а пробег .
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Не знам защо дават различни интервали за смяна . На сегашната Октавия 3 На 210 к препоръчват първа смяна на ремък.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Ивайло Димов написа:Значи инжинерите на VAG са несериозни хора понеже специално за ремъците нямат срок на годност ,а пробег .
Да но това са много години по тая логика ремък от времето на Хитлер пак ще държи (малко се съмнявам) лошото е че даваш лоши съвети на човека защото не ти пука ако скъса ремък нали няма ти да понесеш последвията.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Къде съм написал "Не го сменяй ,не си давай парите" ? Човека поиска сервизен интервал и му го дадох .
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Ивайло Димов написа:Значи инжинерите на VAG са несериозни хора понеже специално за ремъците нямат срок на годност ,а пробег .
Защо да нямат срок на годност - не го пише изрично в книжката ли? Почти сигурно имат срок и едва ли е повече от 10г.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Чета форума, но не съм писал от години. Днеска, като видях какво се говори в тая тема и не се сдържах.
Кой нормален човек сменя ангренаж на 200к / 10-15 години?!
Колкото и да е подсилен ремъка, той е подложен един път на стареене и втори път на износване. Основата в този елемент е ГУМА, която меко казано става на гьон!
Отделно е, че ако въпросния гьон издържи на металните зъби, които го шият нон стоп при всякакви темп. разлики и мърсотия, то като нищо може някоя запекла ролка, която е на ххх. 000 км да му види сметката моментално.
Отделно, не можеш да съдиш производителя, че е казал ХХ км, а той не е издържал. Или инженер, който не знае колко уши има на главата си.
И на мен не ми се разправя с тия неща - искам ангренажа да е вечен, ама стаааарите врачани казват че не е.
Кой нормален човек сменя ангренаж на 200к / 10-15 години?!
Колкото и да е подсилен ремъка, той е подложен един път на стареене и втори път на износване. Основата в този елемент е ГУМА, която меко казано става на гьон!
Отделно е, че ако въпросния гьон издържи на металните зъби, които го шият нон стоп при всякакви темп. разлики и мърсотия, то като нищо може някоя запекла ролка, която е на ххх. 000 км да му види сметката моментално.
Отделно, не можеш да съдиш производителя, че е казал ХХ км, а той не е издържал. Или инженер, който не знае колко уши има на главата си.
И на мен не ми се разправя с тия неща - искам ангренажа да е вечен, ама стаааарите врачани казват че не е.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Алекси то хубаво мислиш ,ама тия ремъци преминават пред редица тестове ,за да бъдат одобрени като компонент за първоначално вграждане .Да не говорим ,че там се влагат въглеродни нишки ,също не е някаква обикновена гума .Има коли дето навъртат 210 000 още преди да е изтекла гаранцията,щом им се дава такъв интервал значи по-опитни ,по-умни и по-учени от мен и теб са проектирали конкретния ремък за конкретния двигател да издържи конкретен пробег без значение възрастта на автомобила .В нито едно ръководство за обслужване не съм срещнал препоръка за смяна на ремък след определени години ,единствено след изминати X km .
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
Началното вграждане може да издържа 180 или 240 хиляди км. Но говорим за годините - какви нишки има, за да издържи 15 години и като се скъса на 13-тата как ще доказваш и претендираш, че не е издържал? Покажи къде изрично пише, че няма значение от възрастта или издържа 15+ години. Защото, ако не е споменато не значи, че издържа.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: 1.9 TDI, PD, 105 Hp BXE сервизни интервали
90 000 км е сервизен интервал на ангрекажен ремък с водна помпа на ВАГ група. Но първо се убеди, че тая кола е на реални 90 000км. Дизели на тия години и на тия километри са изключително рядка находка. Ако наистина на тия км тоя ремък веднага го хвърляй веднага. На 14 години е приключил курса отдавна. Маслото е 5w 30 с удължен интервал 2г. 30 000км, но спазвай късия интервал масло 5w 40 1г. и 15000км. За въздушни и филтъра за купе 15 000км. Горивния 30 000км. Смени и другите течности понеже, ако е на тия км много е седяла колата без да е карана. Ако е с климатик да се обслужва веднъж годишно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта