Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Абе не е фатално със всякакъв спрей за фурни. Аз чистих с такъв от Лидл, стана си супер. Вече 60 хиляди км не е забивала.
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте, браво за темата , имам няколко въпроса:
тази операция на мотор 1.9 105к.с. с код BXE същата ли е? Намерих маркуч само с външно ф9мм и вътрешно 6мм, дали ще влезе където трябва? Също и препарата ми е Mr. Muscle тъй като не живея в Бг не можах да намеря от другият.
тази операция на мотор 1.9 105к.с. с код BXE същата ли е? Намерих маркуч само с външно ф9мм и вътрешно 6мм, дали ще влезе където трябва? Също и препарата ми е Mr. Muscle тъй като не живея в Бг не можах да намеря от другият.
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Пак съм аз, оказа че се въпросната тръбичка от ЕГР влиза към нещо ( така ще го наричам ) което не знам какво е и от долу на това Нещо излиза друга същата тръбичка която отива към турбото мисля (не се вижда нищо) . Ще се опитам да кача снимка и ако някой може да даде жокер дали има друг вариант за достигане на турбото ще съм благодарен
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Вариантите за достигане на турбото са два:
Единият е като махнеш металната тръбичка между ЕГР клапана и турбото и през отворилата се дупка се стига до лопатките с маркуч външно Ф максимум 6мм.
Вторият вариант е да махнеш трите гайки на меката връзка на ауспуха точно зад турбината и от там да пълниш пяната.
Единият е като махнеш металната тръбичка между ЕГР клапана и турбото и през отворилата се дупка се стига до лопатките с маркуч външно Ф максимум 6мм.
Вторият вариант е да махнеш трите гайки на меката връзка на ауспуха точно зад турбината и от там да пълниш пяната.
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Лошото е, че при мен тръбичката излиза от ЕГРа и отива в някакъв охладител мисля за ЕГР-а и след това друга тръба която не се вижда отива към турбото, и достигането ще е голям филм,
Другата тръбичка е под цялото това нещо и не мога да я снимам
Другата тръбичка е под цялото това нещо и не мога да я снимам
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Тогава бъркай от зад от към генерацията
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Мдаа май така ще трябва, ще пробвам да я вдигна утре и да се навра от долу да видя каква е хавата, само да се доразясня - от към генерацията пак ли трябва да вкарам тръбичката около 20-25 см?
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте, днес легнах под колата да огледам за какво иде реч, тъй като варианта е да пълня от към генерацията, но нещо не ми стана ясно от къде точно да разкача, единственото което видях е една скоба която е между катализатора и турбото, но там не помръдва след като я откопчах. Колегата по горе каза за три гайки но нещо не ги виждам при мен
Има малка тръбичка между охлюва и топлата част вижда се на едната снимка , от там вариант ли е да я развия или не трябва да се бара там?
Има малка тръбичка между охлюва и топлата част вижда се на едната снимка , от там вариант ли е да я развия или не трябва да се бара там?
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
download/file.php?id=400172&mode=view
Кривата опечена тръба (в левия край на снимката)ти е за ЕГР от там се бърка по принцип.
Кривата опечена тръба (в левия край на снимката)ти е за ЕГР от там се бърка по принцип.
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Да знам, но не мога да достигна болтовете затова си мислех през генерацията, но уви греда .
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Колеги, моля за помощ ако някой знае къде има наличност на Apta района монтана или софия или от къде да си поръчам в нета ударих на камък :(
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Сря 01 авг 2012 19:29
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV
- Местоположение: Панагюрище
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
В Lidl спрея за фурни на W5 върши същата работа. В началото ползвах Apta, но я намирах все по-трудно и минах на този от Lidl. Никаква разлика не намирам между действието на двата.
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте, днес с приятел разкачихме генерацията и махнахме тръбичката, напълнихме с препарат и около час раздвижвах лостчето на акуатора, движеше доста добре. После сглобихме само тръбичката без генерацията и я запалихме за около 30-40 секунди, хвърли малко мизерия и после сложихме генерацията обратно. Запалихме я пак и я изфорсирахме няколко пъти. Звучеше добре, и като че ли турбото работеше добре, но след като излязох на пътя до вкъщи (около 25км магистрала) си забиваше като преди и турбото се усещаше, че не работи
- DeNiro1
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 26 май 2017 23:01
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Казанлък
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
При променливите геометрии на 90 и 110 коня това май е редовен проблем, много хора плачат от това. И аз си патих, с рециклирано турбо съм, но колко ше издържи един Бог знае. Някакво рвшение на проблема да знаете, добавки или смяна на турбото с някакво друго направо?! Защо само при тези двигатели се случва?
- tdi fen
- Мнения: 4312
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
при всички се случва особено,ако се кара по лежерно с ниски обороти трябва повече газ да се дава
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1, w_smith и 46 госта