Проблем с паленето на Бора 1.9ТДИ П.Д.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
martin_vento
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с. Борима общ. Троян

Проблем с паленето на Бора 1.9ТДИ П.Д.

Мнениеот martin_vento » Съб 06 авг 2011 23:11


Здравейте колеги!Имам проблем с паленето след продължителен престой на Бора 1.9ТДИ 116 к.с.Трудното палене се появи след като ми смениха гарнитурата на главата,при този ремонт майстора не ми смени о-пръстените на дюзите защото преценил че били добре,смени ми само гарнитурите на помпата,но оттогава колата пали много трудно сутрин след това пали лесно през деня.Моля някой от колегите ако може да помогне!Благодаря предварително!




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето на Бора 1.9ТДИ П.Д.

Мнениеот red.devilll » Нед 07 авг 2011 1:42


Виж да не ти тече нафта от помпата и да ти засмуква въздух в последствие


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с паленето на Бора 1.9ТДИ П.Д.

Мнениеот vasko__2 » Нед 07 авг 2011 16:19


А дали е зацепил ангренажа правилно?


Потребителски аватар
martin_vento
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с. Борима общ. Троян

Re: Проблем с паленето на Бора 1.9ТДИ П.Д.

Мнениеот martin_vento » Нед 07 авг 2011 22:24


vasko__2 написа:А дали е зацепил ангренажа правилно?

Ами аз мисля че ако не е зацепил ангренажа правилно,колата винаги ще пали трудно.А тя сутрин като запали след 20-30сек.въртене след това си пали от чукането.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с паленето на Бора 1.9ТДИ П.Д.

Мнениеот vasko__2 » Пон 08 авг 2011 0:40


Провери го все пак,не е трудно.Почти съм сигурен,че не е добре. Ако е добре виж на тандем помпата има тапа за мерене на налягането.Там се завива манометър - понякога се ебава един клапан вътре и трудно вдига налягане.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта