Относно зацапването на променливата геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот rufkata » Сря 06 авг 2014 19:29


samo_pechka написа:
rufkata написа:Точно в Bosh сервиз..
притесних се .... дано е граматическа грешката ...

Колега, граматическа е, BOSCH :th_up

Което с нищо не променя реалността.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот kossis » Пет 08 авг 2014 10:40


Точно Боч са тия :Mr Green Fun :beer , едва ли имат официалното право да ползват тази търговска марка за техните цели ! :no


Илиян И. 79
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
Автомобил: VW Touran
Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
Местоположение: Обл. Враца

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот Илиян И. 79 » Пон 29 апр 2024 14:50


Здравейте!
Четох почти всичко, но ме интересува има ли тема за демонтаж на турбо на Tuoran 2,0 125kw/06.2006.
Престой ми демонтаж заради геометрията


Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 187
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот boichopavlov » Пет 03 май 2024 7:09


Сваляш предния мост с рейката, сваляш ДПФ-а с всичките му датчици, сваляш ЕГР охладителя, развиваш сливната тръба за маслото, както и правата отгоре, махаш дясната полуоска и отстраняваш маркучите за входящ въздух и този за високо налягане. След това развиваш 8 бр. гайки на колектора и вадиш турбото надолу. После изпращаш турбото за рециклаж.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта