голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
- krasyncho
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Колеги здравейте мисля, че голфа счупи турбината. Ситуацията е следната: Тръгвам от София посока Пловдив по магистралата, както си карам с 120 нормално на 5-та скорост изведнъж колата почна да ускорява сама.Докато разбера какво става първо изключих от скорост и колата се изворсира до 4000 оборота и започнаха огромни кълба бял пушек отзад. Веднага спрях в аварийната лента и изгасих колата. От там след 5 мин. запалих колата, мотора работеше но се чуваше някакво стържене което незнам от къде идваше и отзад пушеше пак доста бяло след което веднага я изгасих. Издърпаха ме и като я докарахме пред блока реших пак да я запаля, запалих стърженето спря и двигателя си работеше нормално но много пушеше бяло отзад.Ако може съвети какво следва. Благодаря предварително. Голф 4 1.9тди 110 к.с.AHF 2000г.
- tdi fen
- Мнения: 4286
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Колеги помагайте счупи турбина голф 4 1.9тди
друго турбо и сваляне и старателно почистване на турбопътищата и интетркулера и диагностика
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Колеги помагайте счупи турбина голф 4 1.9тди
имах го тоя проблем!
3 варианта имаш:
1-ново турбо, което няма да ти хареса цената над 1000лв. и косур
2-турбо втора ръка, но трябва да гледаш по възможност да не е от италианка, щото предвит "честата смяна на масло" турбото е леш 300 - 500лв.
3 - да си правиш твоето турбо (съвт, ако имаш чип - можеш хибрид да го направиш) около 700лв с гаранция от сервиза
Избираш и си ти!
3 варианта имаш:
1-ново турбо, което няма да ти хареса цената над 1000лв. и косур
2-турбо втора ръка, но трябва да гледаш по възможност да не е от италианка, щото предвит "честата смяна на масло" турбото е леш 300 - 500лв.
3 - да си правиш твоето турбо (съвт, ако имаш чип - можеш хибрид да го направиш) около 700лв с гаранция от сервиза
Избираш и си ти!
Последна промяна от lubo007 на Чет 05 мар 2015 8:36, променено общо 1 път.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Колега къде дават гаранция за турбина и уважават ли я след това при евентуален проблем.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
krasyncho написа:...Ако може съвети какво следва. Благодаря предварително. Голф 4 1.9тди 110 к.с.AHF 2000г.
Демонтаж и ревизия на турбината. В зависимост от това в какво състояние е, следва рециклиране. Може да се окаже и така, че да купиш втора ръка работеща, да е по-изгодния вариант. Без да се свали и да се види в какво състояние е, само можем да гадаем.
Едит: Има и вариант с китайче - ново за към 500 лева, но там всеки километър ти е подарен от Бога.
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
В Реал Турбо оставяш твоята взимаш друга 700лв. и 6 месеца гаранция уж.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Реал турбо са измамници!На мой клиент не му признаха гаранция,никакво внимание не му обърнаха.
Не че на други места думата гаранция има по-голямо значение,ама.....Всеки сам си преценява.
Не че на други места думата гаранция има по-голямо значение,ама.....Всеки сам си преценява.
- samo_pechka
- Мнения: 8421
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Да. Тъкмо си мислех и аз за тях . Ако имам проблем за турбина, те ще са хората .
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
при смяна на турбина аз лично освен идеално почистване на турбо пътищата,включително и кулера,измервам и с механичен манометър налягането на маслото на загрял мотор на празен ход,както и на 4000об.просто трябва да се изключи причината-лошо мазане за счупването на старата турбина
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Препоръчва се дори смяна на маслените магистрали при смяна на турбина!
Точно ,за да се осигури правилно мазане на турбината,ако не - най-малкото качествено почистване на "тръбичките".
Точно ,за да се осигури правилно мазане на турбината,ако не - най-малкото качествено почистване на "тръбичките".
- krasyncho
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Благодаря ви за отговорите. За сега съм решил този вариянт ако е счупена оста ще отворим турбината и ще сменим само вътрешното тяло.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Ako ima chtitava vtora raka po-dobre ot kitaiska nova.izvinqbam se za latinskiq :(
Ако има читава втора ръка, по-добре от китайска нова.
Ако има читава втора ръка, по-добре от китайска нова.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 24 авг 2012 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: хасково
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
Лъвчо написа:Решение на проблема https://www.facebook.com/AdlerTurbo?fref=ts
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 тди AHF 2000г. счупи турбина
krasyncho написа:Благодаря ви за отговорите. За сега съм решил този вариянт ако е счупена оста ще отворим турбината и ще сменим само вътрешното тяло.
Колега, как си разреши проблема, смени вътрешно тяло, изцяло смяна на турбото, или друго? Как се държи след смяната?
Последна промяна от Liminat на Пон 13 фев 2017 13:23, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 57 госта