1.9 TDI AFN губи си предварението?
1.9 TDI AFN губи си предварението?
Имам много станен проблем с афн двигател: настройвам предварение на 4 градуса и след седмица се измества на 1 градус или минава в задварение и настройвам пак и се получава същото. Смених помпата и ефект няма. Някой някакви идеи?
- Лъвчо
- KMETO
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Радомир/София
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
Разбита шпонка на колянов вал!
- samo_pechka
- Мнения: 8421
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
От умната дюза също може да мени центровка
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
Ако е от "малоумната" дюза,графиката ще се мести в голям диапазон.За да я изключиш нея като вариант,може да и махнеш буксата докато колата е на празен ход и да видиш какво се случва.Но ако центровката бяга накъдето си поиска,според мен е по-вероятно да е шпонката.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
На колко градуса гледаш предвареноето ?
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
На 4 до 5 градуса го правя.
Днес се отбих при един баш майстор и след като му описах симптомите каза категорично че трябва да сменя ангренажната шайба на коляновия вал и болта. Еми ще да пробвам и ще се чуе то.
Така шайбата е почти обла още малко и е щяла да превърти. Коляновия вал е изяден и по принцип е за смяна но нали се сещате колко е панаира. Шайбата то е ясно взел съм нова ама за вала ще се мисли нещо нестандартно че няма време за смяна и дали няма да го наварям на място.
Днес се отбих при един баш майстор и след като му описах симптомите каза категорично че трябва да сменя ангренажната шайба на коляновия вал и болта. Еми ще да пробвам и ще се чуе то.
Така шайбата е почти обла още малко и е щяла да превърти. Коляновия вал е изяден и по принцип е за смяна но нали се сещате колко е панаира. Шайбата то е ясно взел съм нова ама за вала ще се мисли нещо нестандартно че няма време за смяна и дали няма да го наварям на място.
- samo_pechka
- Мнения: 8421
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
На място е ...мисията невъзможна 4 . Най-добре да се смъкне ама....Наварката ако я прави човек опитен ще стане, но челосването се прави на струг. Засечката на фреза ..аз бих се огледал като вариант за друг вал.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
Има хора, които могат да го челосат на място. Жлепа за шпонката не знам кой ще го прави.
Това е много скъпа процедура да се ремонтира като се сваля вала. Цената минава 600лв.
Това е много скъпа процедура да се ремонтира като се сваля вала. Цената минава 600лв.
- samo_pechka
- Мнения: 8421
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
Ок не ми се спори, но правете разлика за заоблена шийка или за здрава , която има нужда само от изравняване на чело . Наварки, стругове, фрези- само при смъкнат вал .
Re: 1.9 TDI AFN губи си предварението?
без да смъкнете вала,ще направите като оная дето си измила г_за,а си нацапала п_ _ката.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 56 госта