Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Здравейте колеги. Имам печката от близо година и много и се кефя. Преди седмица смених катализатора с резонатор и ми се иска и крайното гърне с човчицата да сменя. Набелязах едни от един сайт, но не знам дали ще има някаква разлика в звука или всичките са еднакви просто различен дизайн. Ако някой е взимал от там бих бил много щастлив да изкажете мнението си. Като цяло търся нещо за до 120 лева(знам че бюджета е много малък, нямам огромни очаквания за тея пари ) отдолу са снимките на гърнета. А и още един въпрос, гърнета са с Ф между Ф57 и Ф60.3 а моята тръба е Ф55. Има ли начин да се резне моето старо гърне и да се завари такова с по голямо Ф-и. Благодаря много предварително бос съм по темата така че ако обяснявате знайте че отсреща е една гъба
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Само права тръба.
p.s. покрай тоя коронавирус съвсем изтрещЕхте
- Александър.Стойчев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 12 дек 2019 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Колега с тази права тръба няма ли да е много шумна, ако не я е чипосвал няма ли да има проблем с турбото. Темата е говорена много но според мен е хубаво да има крайно гърне. Относно гърнета и четирите ще станат, според мен колкото по широко фи е толкова по шумно ще е гърнето, не знам може и да греша
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Точно че има много изписано.
С права тръба ще се получи доста приятен звук. Не като Илиянските "ремОси". Ако все пак иска да ръмжи, или да смени дизела с бензин, или да си приготви една торба пари за цялостна изпускателна система. Иначе според мен няма смисъл...
При малко желание накрая може да я полира, да има завършен вид, ако го влече лъскавото. Някъде инаше тема за полирането на гърнетата на tdi, но не я намирам
ето и темата - viewtopic.php?f=11&t=166354&p=1950855&hilit=%D0%BB%D1%8A%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D0%B0%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%B8#p1950855
С права тръба ще се получи доста приятен звук. Не като Илиянските "ремОси". Ако все пак иска да ръмжи, или да смени дизела с бензин, или да си приготви една торба пари за цялостна изпускателна система. Иначе според мен няма смисъл...
При малко желание накрая може да я полира, да има завършен вид, ако го влече лъскавото. Някъде инаше тема за полирането на гърнетата на tdi, но не я намирам
ето и темата - viewtopic.php?f=11&t=166354&p=1950855&hilit=%D0%BB%D1%8A%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D0%B0%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%B8#p1950855
- Александър.Стойчев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 12 дек 2019 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
А какво ти е мнението че прави проблеми с турбото, защото и аз както колегата ,съм със същия мотор и резонатор на мястото на катализатора и еднинствената причина да държа крайното гърне е, че ми казаха, че докато не е чипосана ще я спъне + че било прекалено шумна само с права тръба
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Александър.Стойчев написа:А какво ти е мнението че прави проблеми с турбото ... еднинствената причина да държа крайното гърне е, че ми казаха, че докато не е чипосана ще я спъне + че било прекалено шумна само с права тръба
Проблема с турбото идва, когато се кара предимно градско. Затова не е лошо 1-2 пъти месечно да я продухваш на дълго.
По другия въпрос - не знам какво очакваш че ще стане като я чипосаш и сложиш "спортно гърне". Да лети едва ли не.
За нещо повече - трябват ти като за начало друга турбина, дюзи и т.н. Само с един чип ничий нЕма да забръснеш. (нека все пак компетентните дизелджии да се изкажат).
С тоя чип ще го докараш най-много до около 125 коньове в най-добрия случай (всичко друго са митове и легенди).
Ако искаш да върви, и да имаш къде да надграждаш, по-добре се ориентирай към ARL
- Александър.Стойчев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 12 дек 2019 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Не, не колега, за чипа е ясно, също и за гърнето. Въпроса е дали ако не е чипосана няма да прави налягане ако е права тръба и затова искам да сложа гърне. Изобщо не очаквам да върви повече а по скоро вариант който хем да има звук, хем да пази турбото ако изобщо това с налягането е вярно. Иначе ако е еднакво за турбото ще сложа права тръба от резонатора до края с накрайник.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Всичко е празни приказки от типа на "на комшията на tdi-то му изгниха гърнетата, сложи права тръба и сега колата е мъртвец".
За турбото не се безпокой, казах ти какво е лечението.
Сложи една права тръба и ще бъдеш очарован от звука.
А като искаш да е лачено, както каза, добави един накрайник, или само полирай края на тръбата.
Лично аз не виждам смисъл от гърне
Има хора които даже и резонатор не слагат, и бих казал че звука е задоволителен, да не кажа и приятен
За турбото не се безпокой, казах ти какво е лечението.
Сложи една права тръба и ще бъдеш очарован от звука.
А като искаш да е лачено, както каза, добави един накрайник, или само полирай края на тръбата.
Лично аз не виждам смисъл от гърне
Има хора които даже и резонатор не слагат, и бих казал че звука е задоволителен, да не кажа и приятен
- Александър.Стойчев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 12 дек 2019 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Благодаря ти колега за търпението което имаш като ни обясни нещата по така, ще споделя по късно резултатите и впечатленията. Да видим дали и колегата по отгоре ще остане с добри впечатления.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
Няма проблем. Все пак затова е форум.
Само да поясня - надявам се че си ме разбрал, с тръбата няма да ръмжи чак толкова, но звука ще е приятен.
Живи и здрави
Само да поясня - надявам се че си ме разбрал, с тръбата няма да ръмжи чак толкова, но звука ще е приятен.
Живи и здрави
Последна промяна от Shanovec на Пон 13 апр 2020 16:45, променено общо 1 път.
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
И аз да кажа едно голямо благодаря защото притесненията ми бяха същите.Тея дни ще се заема с нея намя да я полирам ,а ще сложа просто един накрайник.Благодарности
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
И така днес смених гърнето с права тръба и съм адски доволен. Колата има резонатор и в ниските обороти има доста плътен звук. Нито е досадно шумна нито има гаден дрънчащ звук. Благодаря колега за съвета всичко е перфектно
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 14 авг 2023 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на крайно гърне Голф 4 1.9тди ASV
[quote="Tripanzaa"]И така днес смених гърнето с права тръба и съм адски доволен. Колата има резонатор и в ниските обороти има доста плътен звук. Нито е досадно шумна нито има гаден дрънчащ звук. Благодаря колега за съвета всичко е перфектно [/quote
]
Имам въпрос колега понеже съм на дилема дали да слагам резонатор или крайно гърне аз съм с голфче 1.9 131 изцяло на права тръба ф55 нормалното и колата изключително много киха и вече почна да ме дразни и въпроса ми е следния :) Следния като си с резонатор и само тръба звука как колата чува ли се да киха или се чува само пътния звук.
Благодаря предварително .
]
Имам въпрос колега понеже съм на дилема дали да слагам резонатор или крайно гърне аз съм с голфче 1.9 131 изцяло на права тръба ф55 нормалното и колата изключително много киха и вече почна да ме дразни и въпроса ми е следния :) Следния като си с резонатор и само тръба звука как колата чува ли се да киха или се чува само пътния звук.
Благодаря предварително .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта