Здравейте, наскоро смених всички ремъци и ролки. Центровка на ГНП не е правена и не знам дали е нужно. Нямам проблем с паленето, с вървенето и т.н. Общо взето колата се "чувства" както преди, но навсякъде четох, че след смяна на ангренажен ремък, то се прави центровка на ГНП, а и като цяло спрямо колата, поради износване на различни елементи на колата през годините и т.н. В момента нямам снимка от VCDS, но на загрял двигател:
IQ - 3.2 mg
Искане BTDC - 0.4
Реално BTDC - 0.2-0.4-0.7 (играе постоянно)
Duty Cycle - 58.7%
П.П. По принцип може и да си внушавам, но имам чувството, че при студен двигател колата е по-рязка, особено в ниските оборота.
А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
- nikolay_ss
- Мнения: 1016
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
Супер е. Може и да я усещаш по-рязка, но не я режи докато не е загряла хубаво, макар че тея мотори са железни.
Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
Ами не знам.. Навсякъде където четох, то пише, че IQ е най-добре на 2.2-2.4-2.8, а авансатора да е 2.8%-10%. Таймингите да са около 60, докато при мен са 30-35 (както казах, малко над червената линия), което до колкото разбрах е доста на закъснение.
- nikolay_ss
- Мнения: 1016
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
Таймиг не си споменавал никъде. При загряла кола трябва да ти е около 60.
Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
Както казах, нямам снимка от графиката, но ето на тази снимка отбелязах къде бяха пресечени жълтите линии (Както на снимката е горе малко под зелената, така на мен ми е долу малко над червената).
Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
Е развии трите болта на гнп-то и я бутни малко, хем ще пали по лесно
Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
A милиграма, авансатора и останалите неща ? Тя и сега си пали без проблем и лято, и зима. Е, зимата припушваше синкаво, ама мислех, че е от дюза, но никога не съм имал проблем. Дори на Банско на -18 запали от първия път.По-скоро идеята ми е колата да си е в добри норми, да не се мъчи, да звучи може би по-леко (не, че се оплаквам), а за мен като бонус да върви малко повече в ниските (под 2000 оборота да кажем).
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП
Направи я горната червена точка, от тези, които си нарисувал да е на синята линия. Друго не пипай за сега.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта