А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот vwforum1 » Пон 04 сеп 2023 16:04


Здравейте, наскоро смених всички ремъци и ролки. Центровка на ГНП не е правена и не знам дали е нужно. Нямам проблем с паленето, с вървенето и т.н. Общо взето колата се "чувства" както преди, но навсякъде четох, че след смяна на ангренажен ремък, то се прави центровка на ГНП, а и като цяло спрямо колата, поради износване на различни елементи на колата през годините и т.н. В момента нямам снимка от VCDS, но на загрял двигател:
IQ - 3.2 mg
Искане BTDC - 0.4
Реално BTDC - 0.2-0.4-0.7 (играе постоянно)
Duty Cycle - 58.7%

П.П. По принцип може и да си внушавам, но имам чувството, че при студен двигател колата е по-рязка, особено в ниските оборота.




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1016
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот nikolay_ss » Вто 05 сеп 2023 6:35


Супер е. Може и да я усещаш по-рязка, но не я режи докато не е загряла хубаво, макар че тея мотори са железни. :mhihi


vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот vwforum1 » Вто 05 сеп 2023 12:49


Ами не знам.. Навсякъде където четох, то пише, че IQ е най-добре на 2.2-2.4-2.8, а авансатора да е 2.8%-10%. Таймингите да са около 60, докато при мен са 30-35 (както казах, малко над червената линия), което до колкото разбрах е доста на закъснение.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1016
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот nikolay_ss » Вто 05 сеп 2023 15:23


Таймиг не си споменавал никъде. При загряла кола трябва да ти е около 60.


vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот vwforum1 » Вто 05 сеп 2023 16:02


Както казах, нямам снимка от графиката, но ето на тази снимка отбелязах къде бяха пресечени жълтите линии (Както на снимката е горе малко под зелената, така на мен ми е долу малко над червената).
Прикачени файлове
Screenshot_20230905_165558_Chrome.jpg


evg_eni
Мнения: 104
Регистриран на: Вто 21 юли 2015 7:27
Автомобил: A3
Двигател:

Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот evg_eni » Вто 05 сеп 2023 17:48


Е развии трите болта на гнп-то и я бутни малко, хем ще пали по лесно


vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот vwforum1 » Вто 05 сеп 2023 18:09


A милиграма, авансатора и останалите неща ? Тя и сега си пали без проблем и лято, и зима. Е, зимата припушваше синкаво, ама мислех, че е от дюза, но никога не съм имал проблем. Дори на Банско на -18 запали от първия път.По-скоро идеята ми е колата да си е в добри норми, да не се мъчи, да звучи може би по-леко (не, че се оплаквам), а за мен като бонус да върви малко повече в ниските (под 2000 оборота да кажем).


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: А3 8L 2000г. ALH - центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 07 сеп 2023 16:34


Направи я горната червена точка, от тези, които си нарисувал да е на синята линия. Друго не пипай за сега.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта