Здравейте, проблемът е следният :
почистих дросела както е показано в една тема във форума , почистих също така и стъпковото моторче .... като запаля без значение дали колата е загряла или студена държи 1500об като съм на скорост и изкл. падат си до нормалните 900 и след 2-3 сец пак дига 1500 регулират ли се от някъде оборотите на мотора ?? или къде може да е проблема ? Благодаря !
г60 регулиране на обороти ??
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: г60 регулиране на обороти ??
Оборотите се регулират ръчно от тук(4):
Щом оборотите не са постоянни и да ги регулираш ръчно, няма да се реши проблема.
За непостоянни обороти не мога да ти дам съвет, къде да търсиш проблема.
Аз наскоро почистих стъпковото моторче и тихите ми станаха 1100 об/мин.
Двигателя ги поддържа постоянно, без значение дали е топъл, студен, или
на скорост. Преди почистването на моторчето при студена кола бяха 1000-1100,
а при загряла 900, но като превключвах предавките, при натискане на съединителя,
оборотите падаха много бавно и затова реших да го почистя(благодарен съм
на колеги от форума, които ме насочиха към стъпковото моторче, като евентуална
причина). Аз не бързам да регулирам ръчно оборотите, докато не оправя маркуча
за маслените пари(който е пробит), който е свързан заедно с моторчето за празен
ход.
Би ли ми изпратил линк към темата за почистване на дроселовата клапа?
Щом оборотите не са постоянни и да ги регулираш ръчно, няма да се реши проблема.
За непостоянни обороти не мога да ти дам съвет, къде да търсиш проблема.
Аз наскоро почистих стъпковото моторче и тихите ми станаха 1100 об/мин.
Двигателя ги поддържа постоянно, без значение дали е топъл, студен, или
на скорост. Преди почистването на моторчето при студена кола бяха 1000-1100,
а при загряла 900, но като превключвах предавките, при натискане на съединителя,
оборотите падаха много бавно и затова реших да го почистя(благодарен съм
на колеги от форума, които ме насочиха към стъпковото моторче, като евентуална
причина). Аз не бързам да регулирам ръчно оборотите, докато не оправя маркуча
за маслените пари(който е пробит), който е свързан заедно с моторчето за празен
ход.
Би ли ми изпратил линк към темата за почистване на дроселовата клапа?
Re: г60 регулиране на обороти ??
Въобще недей да търсиш проблема на друго място освен в стъпковото моторче и с почистване най вероятно няма да се оправи,или си намираш ново или изключваш буксата на моторчето и си решаваш проблемите Колата ще ти държи към 700 об/мин при студен мотор и към 900 при загрял,няма да усетиш разлика във вървежа при изключена букса,освен това ще ти падне и много леко разхода защото когато колата е студена стъпковия мотор ти поддържа нарочно по високи обороти докато загрее мотора
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 23:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: г60 регулиране на обороти ??
мерси колега , но изкл стъпковия мотор и за съжаление го прави отново гледах маркучи също никъде видими следи
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: г60 регулиране на обороти ??
Колега разгледай вакуумите. От дросела излиза жакуумче кам разпределителя на изпаренията. Смени всички вакууми.
- valentin-jekov
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: г60 регулиране на обороти ??
Здравей,колега..Самоволното вдигане на обороти в 99% от случаите,се дължи на рязкото обедняване на горивната смес.При моторите с принудително пълнене,работата на ниски обороти е аналогична с тази на атмосферните.При ниски обороти на компресора,количеството компресиран въздух е нищожно,поради което във всмукателния колектор се получава леко подналягане(вакуум),около -0,4 бара. Единствения възел през,който може да преминава въздух е именно дросела.Постъпването на "паразитна" порция въздух след дросела,води до обедняване на горивната смес.Прегледай гарнитурите на дросела,бууст клапана,гарнитурата между колектора и главата,както и за евентуален достъп на въздух от някое вакуумче..Успех
ПП...Точно на този принцип работи въпросния винт 4(speed adjustment screw),показан на схемата.Той свързва областа преди и областта след дросела,като пропуска нужното количество паразитен въздух за потдържане на ниските обороти..
ПП...Точно на този принцип работи въпросния винт 4(speed adjustment screw),показан на схемата.Той свързва областа преди и областта след дросела,като пропуска нужното количество паразитен въздух за потдържане на ниските обороти..
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта