Корадо - Диагностика

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Корадо - Диагностика

Мнениеот beyker_boy » Пон 01 ное 2010 10:51


Колеги, къде се намират кабелите за диагностиката на колата. В смисъл, къде са буксите с които се свързва компютъра с този на колата, за да се направи диагностика?




Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Корадо - Диагностика

Мнениеот fast_t » Пон 01 ное 2010 11:12


http://the-corrado.net/forum/download/f ... &mode=view

Под конзолата на скоростния лост. Мисля, че само ABS-а може да се диагностицира. Аз за моето '91г.(K-L интерфейс) купих кабел за диагностика и в последствие разбрах, че нищо не мога да диагностицирам.


G60

Re: Корадо - Диагностика

Мнениеот G60 » Пон 01 ное 2010 13:48


Tочно там са,под кожата на скоростния лост. А връзка с компютъра може да се направи само с по скъпа техника за диагностика,поне така ми казаха преди когато карах Г60 и се опитаха да го закачат на компютър


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Корадо - Диагностика

Мнениеот beyker_boy » Вто 02 ное 2010 10:12


Благодара колеги. Можем да заключим темата. Аз не знам как точно се заключва.


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Корадо - Диагностика

Мнениеот mmt-kj » Пон 22 ное 2010 12:41


Колеги, не избързвате ли малко с :bishop на темата?
то снимка с това OBD добре, но има и K-L с букси 2х2 черна и бяла, има и такива като мене само с 'MIL' .
мойто е G60 -> 1989, ECU -> DF I. http://mmtkj.snimka.bg/automobiles/digifant-i.432413.15414297
в нета изрових една схема с лампа резистор и ключе.Първоначално задържах ключето преди да дам контакт,но се оказа, че така се изтривали грешките. След това пробвах и обратното първо давам контакт и след това натискам и задържам ключето, пак нищо.Единственото, което ми нправи впечетление е, че лампата на ABS-a
мига в синхрон с диагностичната лампа, което ме навежда на мисълта, че може и само с цк ключе да си цъка човек.
проблема е, че нито веднъж не успях да влезна в режим диагностика, тоест лампата не почна да мига, а само
светва когато натисна цк и угасва когато отпусна цк. Из разните SSP-та, бях срещнал някакво такова устройство, за което говори колегата G60, по памет -> VAG 1551 или 1552 или нещо от този род дето служело за диагностика.
На Пловдивския панаир тази година една фирма дето предлагаше разни кодочетци уж ми записаха координатите,
уж щяха да се обаждат, уж щяха да проверят дали имат нещо като за мен, да ама не. на панаир като на панаир, но това е една друга тема, която не искам да захващам.
По-важното в случая е ако някой от колегите е правил тези упражнения, да сподели опит и да стане ясно как се прави това нещо и има ли почва у нас?



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта