Проблем със паленето
Re: Проблем със паленето
Колеги, кажете нещо. Аз открих и че голфчето пали на газ сутрин - не се дави. Остава ми само въпроса от какво се дави сутртин колата на бензин, какъв е принципа. Едни приятели ми викат, че капело бензин от дюзата и се събирало и за това се давело или нещо такова....??? Help !??
Re: Проблем със паленето
dj_kick написа:Абе незнам от какво е но не е от студеното и свещите проверявахме добре са си тя изобщо не иска да запали само препуква 1-2 пъти запали за по 10-на секунди и това беше и се чува някакво дранкане при мотора и мирише на бензин. Някои ако има идея нека да каже защото още не можем да оправим проблема
Колега, сигурен ли си, че след проверката на свещите си им сложил кабелите в правилната поредност? Знам, че звучи смешно, но съм го правил. Резултатът звучи точно като твоя - много зор, полу-припалване, детонация.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19564
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със паленето
dj_kick написа:Aбе то и аз досега съм нямал проблем , обаче се появи и още не можем да го открием
Колега, какво стана? Успяхте ли да локализирате проблема?
Преди седмица сменях бобина. Явно имаше пробив. Странното е, че като се кача и почна да въртя - едвам от време на време прикюфка и толкова. Като падне акумулатора едвам да завърта - пали!
Единственото обяснение, което можах да измисля е, че като падне напрежението на акумулатора - високото на вторичната също пада. В резултат не успява да пробие искрата където не трябва и успява да пусне до свещите...
Смених само бобината за проба (държа си я като резервна) - ник'ви грижи!
рапон написа:Колега, сигурен ли си, че след проверката на свещите си им сложил кабелите в правилната поредност?
Хихи... тоя фокус и аз го направих преди време!
Тръгнах да броя поредността на цилиндрите на обратно на часовниковата стрелка иии...
Bodhid написа:Аз открих и че голфчето пали на газ сутрин - не се дави. Остава ми само въпроса от какво се дави сутртин колата на бензин,
А сигурен ли си, че дави?
Напълно възможно е да не успява да вдигне налягане и да не му стига бензина.
Нарави си следния експеримент: Загаси на бензин, а следващата сутрин преди да запали, дай веднъж на контакт (без да върти стартера), изчакай 5 секунди, върни контакта, пак изчакай и тогава пробвай да запалиш.
Идеята е ако не достига налягане на помпата при двете подавания на контакт да успее да вдигне.
Другата възможност е наистина да дави, ама не от бензина, а от газта.
Редовен номер- клапана за газта не успява да затвори плътно, колектора се задръства яко с газ и ще дави, няма начин
Това пък се проверява като преди да загасиш (на бензин) спреш газта тотално, още от бутилката.
Re: Проблем със паленето
Благодаря, колега. Ще пробвам вариантите, но все ми се струва, че се дави от бензин заради пушеците, миризмата на бензин и кюфкането. Май колкото повече време не я паля толкова по не може да запали. Моя съвет към всички, като вече напатил се: не си слагайте китайски помпи - не е толкова голяма разликата в цената за да си заслужава !!!! А проблемите не са малко , а не са и ясни.
Re: Проблем със паленето
Колеги аз съм със Vento 1.9 tdi, 1998 и през интервал от 1-2 мес. колата ми въбще не може да отлепи.С нов акумулатор съм иначе и това го прави много рядко. Струва ми се много странно...няма шумове или нещо смущаващо. Имате ли идея от какво може да е?
Re: Проблем със паленето
Значи докато тече темата тук от миналата седмица насам, аз също имах почти същия проблем:
(Г3 дизел съм, но в случая мисля няма значение)
Палеше трудно всеки път, с претрисания когато запали и т.н...... за успокоение прегледах акумулатора (беше ми правил проблем през студовете), алтернатор, за утечки - всичко си е ОК! Естествено реших че са свещи - смених ги всичките (2 се оказаха изгорели) и реших, че съм решил вече проблема.
На другата сутрин обаче колата отново не запали и този път окончателно ..... отново в сервиз и какво се оказа било - запушен горивен филтър!
А цяла седмица докато бяха проблемите с паленето се чудех защо отнякъде ми мирише на нафта, като нищо не съм разливал.....ама кой да мисли в такава посока!
Та по тая причина мисля, че и при колегата е същото най-вероятно...
(Г3 дизел съм, но в случая мисля няма значение)
Палеше трудно всеки път, с претрисания когато запали и т.н...... за успокоение прегледах акумулатора (беше ми правил проблем през студовете), алтернатор, за утечки - всичко си е ОК! Естествено реших че са свещи - смених ги всичките (2 се оказаха изгорели) и реших, че съм решил вече проблема.
На другата сутрин обаче колата отново не запали и този път окончателно ..... отново в сервиз и какво се оказа било - запушен горивен филтър!
А цяла седмица докато бяха проблемите с паленето се чудех защо отнякъде ми мирише на нафта, като нищо не съм разливал.....ама кой да мисли в такава посока!
Та по тая причина мисля, че и при колегата е същото най-вероятно...
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 09 ное 2008 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със паленето
Здравейте колеги наи после я закарах на майстор и се оказа голяма беля . Счупва се клапана на газта и падат парченца в клапаните и се омесва масло с антифриз - дефакто майстора каза че двете бутала изобщо не давали компресия с една дума доста сериозен проблем е станало и доста работи ще се сменят с нови
Re: Проблем със паленето
dj_kick написа:Здравейте колеги наи после я закарах на майстор и се оказа голяма беля . Счупва се клапана на газта и падат парченца в клапаните и ................... ще се сменят с нови
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем със паленето
dj_kick написа:Здравейте колеги наи после я закарах на майстор и се оказа голяма беля . Счупва се клапана на газта и падат парченца в клапаните и се омесва масло с антифриз - дефакто майстора каза че двете бутала изобщо не давали компресия с една дума доста сериозен проблем е станало и доста работи ще се сменят с нови
Колега след газовия клапан има цял изпарител,какви са тея парченца в цилиндрите и за капак омешано масло?
Какъв е майстора дал тая малоумна диагноза в крайна сметка?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 09 ное 2008 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със паленето
Колега каде е газовия клапан каде е изпарителя - май не6то не ти е добре?
Re: Проблем със паленето
Уточни за кой клапан става дума... нещо не се разбира или майстора те е подвел нещо
dj_kick написа:............... . Счупва се клапана на газта и падат парченца в клапаните и се омесва масло с антифриз - дефакто майстора каза че двете бутала изобщо не давали компресия ...............
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем със паленето
dj_kick написа:Колега каде е газовия клапан каде е изпарителя - май не6то не ти е добре?
Усещаш ли как сам се оплиташ в изказванията си-това те питам и аз,от кой именно клапан?Прочети малко литература за това какво има под капака,кое след кое стои и как работи.След това си задай въпроса така че нормален човек да разбере какво питаш.Колко точно не ми е добре решавам лично аз.
P.S.Парчета от газов клапан могат да влезнат в мотора само при тази ситуация Силно ме съмнява ти да имаш такава уредба.И като така,нещото на тази снимка се нарича дроселова клапа,а не клапан на газта.Тези винтове влизат в мотора.
Последна промяна от bobocamaro на Пон 22 фев 2010 12:31, променено общо 1 път.
- bobie7
- Мнения: 69
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със паленето
Айде и аз да споделя моя проблем . Голфа не палеше и както споменаха някои прехълцваше само и нищо, докато не ми падне акумулатора и дотам. Смениха ми датчих на хол, палец, и ми почистиха резервоара и бензиновата помпа. В последствие смених и свещи(една по една, кабелите не са обърквани). И на следващата сутрин пак не пали. В най-щастливия случай захапваще на 1 цилиндър и след това пускаше и другите 3.
Вече незнаех какво да правя. На следващия ден с бащата отворихме дистрибуторната капачка да видим кво става вътре, цялата в нагар, включително и полусите. Големи майстори-сменили палеца, а капачката да го д*ха.
Оттогава нямам проблеми с паленето. ВАЖНО! - за тези които са като мен с автоматичен смукач, не подавайте газ когато палите! Няма значение колко е студено или от колко време не е палена, само въртете ключа, помпата си подкачва колкото и е нужно . Успех!
Вече незнаех какво да правя. На следващия ден с бащата отворихме дистрибуторната капачка да видим кво става вътре, цялата в нагар, включително и полусите. Големи майстори-сменили палеца, а капачката да го д*ха.
Оттогава нямам проблеми с паленето. ВАЖНО! - за тези които са като мен с автоматичен смукач, не подавайте газ когато палите! Няма значение колко е студено или от колко време не е палена, само въртете ключа, помпата си подкачва колкото и е нужно . Успех!
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 09 ное 2008 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем със паленето
Става въпрос,има една клапа над мотора ,тази клапа се намира в тръба и за тази тръба се закача пласмасов маркуч и отива във въздушния филтър и тази клапа се е счупила
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем със паленето
Колега снимай я .Не че ще помогне,белята така и така е станала.Поне да знаем кой е виновника-дали е дроселовата клапа или клапа тип "кихалка" против гърмежи от газовата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта