Golf MK4 Патрон за запалване
Golf MK4 Патрон за запалване
Здравейте колеги, знам че има секция Купува, но тук повече хора ще видят темата. Счупи ми се частта от снимките и след известна борба успях да я сваля. Въпроса е знае ли някой от кой магазин може да се купи и ориентировъчна цена, за да спестя време от обикаляне.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Патрон за запалване Голф 4
Така и така си пуснал тема в този раздел, няма да е лошо да обясниш как става свалянето на механизма, защото не съм чул някой да се оплаква от такъв проблем и ако реши някой да види за какво става дума.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Патрон за запалване Голф 4
Саше ти не си чул,ама ти гарантирам че са доста,а смяната си е кофти тръпка. Има и една тънкост...има няколко вида и рядко се намират здрави
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Патрон за запалване Голф 4
Нова 80лв-беше преди около 2години!При мен също се беше счупило от същото място.Добре че бях близо до вкъщи.За сваляне е малко трудно.Първо капаците около волана.Болтовете с които е хванат патрона са специални-които при заводското стягане им пада главата и остават като нит.Развиват се със секач и чук Имобилайзера също малко трудно се откача от тази средната част.С една игла се мушка в един отвор и излиза стоманена тел която придържа двете части.Третата част клемореда излиза сравнително лесно!
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Патрон за запалване Голф 4
Ясно разбрах, това не е работа за мен, а за майстор и дай боже да не ми се случва!
П.П Е добре тогава щом тея нитове се късат при разглобяването после как се захваща като сглобяваш обратно, някакви винтове ли се завиват на тяхното място?
П.П Е добре тогава щом тея нитове се късат при разглобяването после как се захваща като сглобяваш обратно, някакви винтове ли се завиват на тяхното място?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Патрон за запалване Голф 4
Sashko_Trg написа:Ясно разбрах, това не е работа за мен, а за майстор и дай боже да не ми се случва!
П.П Е добре тогава щом тея нитове се късат при разглобяването после как се захваща като сглобяваш обратно, някакви винтове ли се завиват на тяхното място?
Нитовате не се късат.Това са специални болтове на ,които им се късат главите при стягане.Като се развият се монтират нормални болтове и всичко е ок.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Патрон за запалване Голф 4
Днеска се сетих нещо друго аз, как става тая схема с ключове пък?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Патрон за запалване Голф 4
Sashko_Trg написа:Днеска се сетих нещо друго аз, как става тая схема с ключове пък?
за коя схема с ключовете става въпрос?
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Патрон за запалване Голф 4
Имах предвид, че като смениш патрона и съответно трябва да се правят и нови ключове, после убочения на имобилайзери и т.н.
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Патрон за запалване Голф 4
Sashko_Trg написа:Имах предвид, че като смениш патрона и съответно трябва да се правят и нови ключове, после убочения на имобилайзери и т.н.
Колега тази средната част е механична и се сменя само тя когато е счупено езичето!
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Патрон за запалване Голф 4
Аха ясно, значи там където за зъбците за ключа те не се сменят, айде стига толкова.
Re: Патрон за запалване Голф 4
Така, да понапиша и аз малко по темата, понеже си реших проблема, макар и с повече средства и най-вече нерви от необходимото. И така - ако ви се случи да се качите в колата да завъртите на контакт и да чуете едно тихо "цък" и да усетите как се чупи въпросната част вътре в патрона, най-краткият, безболезнен, но и най-скъп вариант е да извикате автоключар. По-дългият, нервният, но и евтин вариант е да разглобите всичко и да си го направите сами (изобщо не го препоръчвам ако не знаете какво правите). Аз направих микс между двата варианта и ми излезе хем скъпо, хем с много нерви и време, но затова пиша и решението, за да не повтаряте моите грешки
Започваме разглобяването със сваляне на еърбега на волана. Преди това обаче откачаме минусовата клема на акумулатора, за да няма инциденти. Във форума има чудесно обяснение как става и отнема не повече от минута дори да го правите за първи път. viewtopic.php?f=5&t=176108&start=0 След като се махне еърбега продължаваме със сваляне на волана както е описано в тази тема - http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2541684. За свалянето му е необходим накрайник (дванадесетограм) М12. Аз го купих за 3 лв, но не във всички железарии го има. След като е свален волана, продължаваме с тази тема http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... k-Cylinder , в която е описано свалянето на патрона. Възможна е подмяната на счупената част и без да сваляте цялата метална конзола, но е по-неудобно (не че свалянето на конзолата е удобно, но както и да е ). Ако все пак искате да я свалите, с мини флекс (дремел) или ножовка за метал правите прорези през болта (както е показано в темата) и после с длето(секач) и чук започвате да ги развъртате. След като сте свалили с кламер патрона в който влиза ключа (не е особено лесно) идва най-важната част. Вътре в самата конзола няма много части, но добре запомнете в какъв ред ги изваждате, за да може после да я сглобите. Има пластмасова зегерка, която държи всички части. Въпросната метална част, която се чупи я има в няколко варианта и е важно да я сравните с новата част и да съвпадат точно и най-вече дължината на палчето, което се чупи. Аз не го направих и след като сглобих всичко, палчето се оказа късо и не стигаше до клемата и не успяваше да я завърти и съответно - няма запалване. Това го разбрах в последствие, когато извиках автоключар, който ми обясни, че имало "защити" (силно се съмнявам. Нека някой каже ако знае със сигурност) и не било толкова лесно да се направят нещата. После разбира се ми продаде работеща конзола с правилната дължина на палчето и всичко вече е наред. Разбира се грешката си е моя и си платих като поп за нея Така че не бързайте, ако трябва си записвайте или снимайте кое как сте разглобили и ще спестите пари за ключар и за част, която не ви върши работа
Надявам се да съм бил полезен.
Започваме разглобяването със сваляне на еърбега на волана. Преди това обаче откачаме минусовата клема на акумулатора, за да няма инциденти. Във форума има чудесно обяснение как става и отнема не повече от минута дори да го правите за първи път. viewtopic.php?f=5&t=176108&start=0 След като се махне еърбега продължаваме със сваляне на волана както е описано в тази тема - http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2541684. За свалянето му е необходим накрайник (дванадесетограм) М12. Аз го купих за 3 лв, но не във всички железарии го има. След като е свален волана, продължаваме с тази тема http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... k-Cylinder , в която е описано свалянето на патрона. Възможна е подмяната на счупената част и без да сваляте цялата метална конзола, но е по-неудобно (не че свалянето на конзолата е удобно, но както и да е ). Ако все пак искате да я свалите, с мини флекс (дремел) или ножовка за метал правите прорези през болта (както е показано в темата) и после с длето(секач) и чук започвате да ги развъртате. След като сте свалили с кламер патрона в който влиза ключа (не е особено лесно) идва най-важната част. Вътре в самата конзола няма много части, но добре запомнете в какъв ред ги изваждате, за да може после да я сглобите. Има пластмасова зегерка, която държи всички части. Въпросната метална част, която се чупи я има в няколко варианта и е важно да я сравните с новата част и да съвпадат точно и най-вече дължината на палчето, което се чупи. Аз не го направих и след като сглобих всичко, палчето се оказа късо и не стигаше до клемата и не успяваше да я завърти и съответно - няма запалване. Това го разбрах в последствие, когато извиках автоключар, който ми обясни, че имало "защити" (силно се съмнявам. Нека някой каже ако знае със сигурност) и не било толкова лесно да се направят нещата. После разбира се ми продаде работеща конзола с правилната дължина на палчето и всичко вече е наред. Разбира се грешката си е моя и си платих като поп за нея Така че не бързайте, ако трябва си записвайте или снимайте кое как сте разглобили и ще спестите пари за ключар и за част, която не ви върши работа
Надявам се да съм бил полезен.
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Патрон за запалване Голф 4
YKS написа:Така, да понапиша и аз малко по темата, понеже си реших проблема, макар и с повече средства и най-вече нерви от необходимото. И така - ако ви се случи да се качите в колата да завъртите на контакт и да чуете едно тихо "цък" и да усетите как се чупи въпросната част вътре в патрона, най-краткият, безболезнен, но и най-скъп вариант е да извикате автоключар. По-дългият, нервният, но и евтин вариант е да разглобите всичко и да си го направите сами (изобщо не го препоръчвам ако не знаете какво правите). Аз направих микс между двата варианта и ми излезе хем скъпо, хем с много нерви и време, но затова пиша и решението, за да не повтаряте моите грешки
Започваме разглобяването със сваляне на еърбега на волана. Преди това обаче откачаме минусовата клема на акумулатора, за да няма инциденти. Във форума има чудесно обяснение как става и отнема не повече от минута дори да го правите за първи път. viewtopic.php?f=5&t=176108&start=0 След като се махне еърбега продължаваме със сваляне на волана както е описано в тази тема - http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2541684. За свалянето му е необходим накрайник (дванадесетограм) М12. Аз го купих за 3 лв, но не във всички железарии го има. След като е свален волана, продължаваме с тази тема http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... k-Cylinder , в която е описано свалянето на патрона. Възможна е подмяната на счупената част и без да сваляте цялата метална конзола, но е по-неудобно (не че свалянето на конзолата е удобно, но както и да е ). Ако все пак искате да я свалите, с мини флекс (дремел) или ножовка за метал правите прорези през болта (както е показано в темата) и после с длето(секач) и чук започвате да ги развъртате. След като сте свалили с кламер патрона в който влиза ключа (не е особено лесно) идва най-важната част. Вътре в самата конзола няма много части, но добре запомнете в какъв ред ги изваждате, за да може после да я сглобите. Има пластмасова зегерка, която държи всички части. Въпросната метална част, която се чупи я има в няколко варианта и е важно да я сравните с новата част и да съвпадат точно и най-вече дължината на палчето, което се чупи. Аз не го направих и след като сглобих всичко, палчето се оказа късо и не стигаше до клемата и не успяваше да я завърти и съответно - няма запалване. Това го разбрах в последствие, когато извиках автоключар, който ми обясни, че имало "защити" (силно се съмнявам. Нека някой каже ако знае със сигурност) и не било толкова лесно да се направят нещата. После разбира се ми продаде работеща конзола с правилната дължина на палчето и всичко вече е наред. Разбира се грешката си е моя и си платих като поп за нея Така че не бързайте, ако трябва си записвайте или снимайте кое как сте разглобили и ще спестите пари за ключар и за част, която не ви върши работа
Надявам се да съм бил полезен.
Колега аз моя го сменях без да махам волана!Само пласт масите около него се свалят.Но по-лесно е когато го няма.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 25 юни 2014 17:41
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Плевен
Re: Патрон за запалване Голф 4
Да изтупам праха на темата че и мен ме застигна този кошмар.
За счупения палец става на въпрос.
Ето клипче как се разглобява самия патронник: https://www.youtube.com/watch?v=nykkay9TuIw
Някои може ли да ми каже от къде да си закупя тази част, че в нета никъде не намирам.
За счупения палец става на въпрос.
Ето клипче как се разглобява самия патронник: https://www.youtube.com/watch?v=nykkay9TuIw
Някои може ли да ми каже от къде да си закупя тази част, че в нета никъде не намирам.
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 Патрон за запалване
Здравейте от мен!
Да повдигна малко тази тема.
Тия дни и при мен се случи този "магически момент".
Клипа в мнението над моето помогна изключително много. В много сервизи хал хабер си нямат от разглобяването на патронника. И вероятността да се сдобиете с втори ключ да палиш, щото видиш ли нямало друг начин, е голяма. Средната част се продава нова, в случая е купена от Интеркарс. Използвах моя клеморед. Действително трябва да се внимава с четеца на имобилайзера. Тегавият момент са болтовете, които държат патронника. Чук и секач, после два нормални болта. Реално ако знаете какво правите смяната е лесна и елементарна, за половин час сте готови. Ако не знаете, или в сервиза не знаят, риска от други щети и допълнителни разходи е голям.
Да повдигна малко тази тема.
Тия дни и при мен се случи този "магически момент".
Клипа в мнението над моето помогна изключително много. В много сервизи хал хабер си нямат от разглобяването на патронника. И вероятността да се сдобиете с втори ключ да палиш, щото видиш ли нямало друг начин, е голяма. Средната част се продава нова, в случая е купена от Интеркарс. Използвах моя клеморед. Действително трябва да се внимава с четеца на имобилайзера. Тегавият момент са болтовете, които държат патронника. Чук и секач, после два нормални болта. Реално ако знаете какво правите смяната е лесна и елементарна, за половин час сте готови. Ако не знаете, или в сервиза не знаят, риска от други щети и допълнителни разходи е голям.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта