Здравейте колеги, става въпрос за HPFP (помпите за високо налягане) на 1.4 tsi моторите.
Интересува ме дали вътрешностите на помпите от 1.4 tsi са взаимозаменяеми с тези на 2.0 tfsi моторите?
Търсих във всички чуждоезични форуми, за които се сетих, но не можах да намеря никаква информация по този въпрос.. За момента единствената алтернатива са LOBA помпите, които са сериозни суми.
Конкретно се интересувам за тази помпа - 03C127025T. Монтира се на 1.4 tsi моторите с кодове BLG, BMY. И двата мотора се поставят в Golf 5.
На пръв поглед GTI помпите на Golf 5 с код (06F127025K) се различават от тази на 1.4 tsi само по това, че GTI помпата има сензор за ниско налягане, а другата няма и също така, пробките за вход и изход са разменени при двете помпи.
Идеята ми е да купя кит за помпа от GTI и да го набутам в моята, но не съм на 100% сигурен дали ще пасне..
Ще съм много благодарен ако някой от вас има повече информация по въпроса.
Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
- Revo_Technik_BG
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 02 мар 2015 20:04
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Контакти:
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
Единственият ти вариант е LOBA Motorsport.
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
Revo_Technik_BG написа:Единственият ти вариант е LOBA Motorsport.
Мерси за отговора. Ако не стане това, което съм замислил, ще купувам LOBA.
Изпадна ми един HPFP кит за 2.0 tfsi мотор на достъпна цена, а е чисто нов, още не е разопакован. Поръчах го и до 15 дни трябва да пристигне.
Ще пробвам да го сложа на моята помпа и ако стане ще е супер. На снимки вътрешностите изглеждат напълно еднакви, но това е само на снимки.. Ако все пак има разлики ще сложа кита, който купих на помпа от GTI и ще пробвам да сложа нея вместо оригиналната ми, и без това ми се търкаля една в излишък. Просто за момента избягвах този вариант, защото както написах в предишното си мнение, входът и изходът при GTI помпата са разменени и ще трябва да се преправя тръбата между помпата и горивната рейка.
Ще пиша какво е станало като пристигне кита.
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
Миналата седмица пристигна кита и го сложих на голфа. Все пак се оказа, че вътрешностите на HPFP за 1.4 TSI и 2.0 TFSI са еднакви :)
След поставянето на кита всичко си пасна перфектно, колата запали и работеше много добре. На празен ход се поддържаха 700psi, а в boost държеше около 2100psi като пикът беше 2300psi. Покарах я известно време и загубата на налягане във високите беше вече в миналото..
До тук добре, но проблемите не закъсняха, случи се най-лошото, бензинът започна да тече в маслото, а още по лошото беше, че се случи точно на магистралата и към 50км съм карал с бензин в маслото, докато разбера. Поне нивото на маслото не се е покачило и това ме навежда на мисълта, че количеството бензин вътре е минимално, но за сметка на това мирише доста..
Както и да е, свалих помпата и какво да видя, гуменото уплътнение, което се намира на буталото се разпадна само докато го гледах.. Това е и единствената преграда между маслото и бензина.. Явно годините експлоатация са довели до дезинтегрирането му.. (И тук само да поясня, гуменото уплътнение не трябва да се третира с агресивни препарати, но и това не помага понякога) Също така, това уплътнение НЕ се продава оригинално отделно, както и останалите компоненти на помпата. Оригинално може да се намери само цяла помпа.
Та така, реших да престана с експериментите и Loba-та вече е поръчана. в Събота трябва да пристигне и ще се монтира на автомобила.
След това китът излиза на пазара, ако някой го желае може да ми пише на ЛС. Той е перфектен, просто не искам да купувам нова оригинална помпа и пак да я разглобявам и да подменям части, като за 100лв отгоре Лобата ще дойде сглобена и готова за монтаж.
Остава само един въпрос, на който все още нямам отговор. Как да изчистя двигателя от бензина. Мислех си да сменя маслото с някакво обикновено и след 50км примерно пак да си налея оригиналното. Вие какво ще кажете?
След поставянето на кита всичко си пасна перфектно, колата запали и работеше много добре. На празен ход се поддържаха 700psi, а в boost държеше около 2100psi като пикът беше 2300psi. Покарах я известно време и загубата на налягане във високите беше вече в миналото..
До тук добре, но проблемите не закъсняха, случи се най-лошото, бензинът започна да тече в маслото, а още по лошото беше, че се случи точно на магистралата и към 50км съм карал с бензин в маслото, докато разбера. Поне нивото на маслото не се е покачило и това ме навежда на мисълта, че количеството бензин вътре е минимално, но за сметка на това мирише доста..
Както и да е, свалих помпата и какво да видя, гуменото уплътнение, което се намира на буталото се разпадна само докато го гледах.. Това е и единствената преграда между маслото и бензина.. Явно годините експлоатация са довели до дезинтегрирането му.. (И тук само да поясня, гуменото уплътнение не трябва да се третира с агресивни препарати, но и това не помага понякога) Също така, това уплътнение НЕ се продава оригинално отделно, както и останалите компоненти на помпата. Оригинално може да се намери само цяла помпа.
Та така, реших да престана с експериментите и Loba-та вече е поръчана. в Събота трябва да пристигне и ще се монтира на автомобила.
След това китът излиза на пазара, ако някой го желае може да ми пише на ЛС. Той е перфектен, просто не искам да купувам нова оригинална помпа и пак да я разглобявам и да подменям части, като за 100лв отгоре Лобата ще дойде сглобена и готова за монтаж.
Остава само един въпрос, на който все още нямам отговор. Как да изчистя двигателя от бензина. Мислех си да сменя маслото с някакво обикновено и след 50км примерно пак да си налея оригиналното. Вие какво ще кажете?
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 30 дек 2011 23:05
- Автомобил: Audi A4 B7 TFSI
- Двигател: BGB
- Местоположение: Sofia
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
Аз преди време си смених превантивно повдигача + въпросния О пръстен на HPFP-a и си се продаваше отделно... Audi A4 B7 2.0TFSI
Мен по принцип ме интересува такъв ъпгрейд на помпата. Би ли споделил от къде си го взел и какви пари ти е излезнал?
Мен по принцип ме интересува такъв ъпгрейд на помпата. Би ли споделил от къде си го взел и какви пари ти е излезнал?
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
foxyto написа:Аз преди време си смених превантивно повдигача + въпросния О пръстен на HPFP-a и си се продаваше отделно... Audi A4 B7 2.0TFSI
Кой 0 пръстен си сменил, защото си мисля, че говорим за различни неща? Прав си, че има един О пръстен, но той няма нищо общо с самото бутало. Разбира се, изключваме този на самата помпа.
foxyto написа:Мен попринцип ме интересува такъв ъпгрейд на помпата. Би ли споделил от къде си го взел и какви пари ти е излезнал?
Кое те интересува точно, кита или цялата помпа? За 2.0 TFSI за Audi a3 и голф 5 китовете са по около 5/600 лева, а помпите LOBA вървят около 1400 лева. Моята помпа е поръчана от Awesomegti.com
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 30 дек 2011 23:05
- Автомобил: Audi A4 B7 TFSI
- Двигател: BGB
- Местоположение: Sofia
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
Не съм запознат точно с чарковете вътре в помпата и явно грешката е моя. Знам за бутало, пружина и някакво друго метално парче... Аз говоря за О-пръстена (гумен), който се поставя около самата помпа и уплътнява при влизането й в главата. Иначе ме интересува ъпгрейд на мойта помпа - има ли подобни китове в България? Или трябва да се поръва онлайн? От къде взе твоя?
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
Има два О пръстена, един на самата помпа, който пречи на маслото да изтича отвън. Другият се намира вътре в самата помпа, той пречи на маслото да се смесва с бензина и се намира точно на това метално парче, за което говориш. Освен това, вътре в това метално парче има уплътнение и семеринг, които са преградата между бензина и маслото. Именно те правят поразиите, които станаха и при мен.
Китове в БГ не знам да се продават, може би само в overdrive, не съм запознат. Моят кит беше закупен от локален магазин в Англия и приятел ми го донесе. Можеш да провериш в официалните сайтове на лоба и останалите производители и така ще забереш кои фирми ги внасят в БГ.
Принципно, моя кит го продавам и цената му е 350. Купил съм го за 560. Ако ти върши работа мога да ти го дам. Ако си близо до София или Пазарджик мога да ти го дам да пробваш и ако стане може да го вземеш.
Другото, което е много важно. Имай едно на ум, защото поне в 20% от случаите въпросният семеринг протича и става много лошо. С времето той се разлага и при смяната на буталото започва да пропуска и белята става.
Китове в БГ не знам да се продават, може би само в overdrive, не съм запознат. Моят кит беше закупен от локален магазин в Англия и приятел ми го донесе. Можеш да провериш в официалните сайтове на лоба и останалите производители и така ще забереш кои фирми ги внасят в БГ.
Принципно, моя кит го продавам и цената му е 350. Купил съм го за 560. Ако ти върши работа мога да ти го дам. Ако си близо до София или Пазарджик мога да ти го дам да пробваш и ако стане може да го вземеш.
Другото, което е много важно. Имай едно на ум, защото поне в 20% от случаите въпросният семеринг протича и става много лошо. С времето той се разлага и при смяната на буталото започва да пропуска и белята става.
- Revo_Technik_BG
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 02 мар 2015 20:04
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Контакти:
Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите
TFSi помпите са различни от TSi помпите (бутало, форма и т.н.), О-пръстена за помпата (външен, за демонтаж-монтаж на главата) се продава при всеки оторизиран сервиз и не само . О-пръстена се сменя при всяка смяна на cam follower, аз сменям и болтовете също, за да няма неприятности.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта