Термолента
- pazilazio
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Термолента
Колеги,кажете има ли смисъл и ефект колекторите да се "облекат"в термолента? Винаги ми е било любопитно!Дали има шумоизолиращ ефект?
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Термолента
За шумоизолиращ ефект незнам,но попринцип се слага като изолатор за топлината да не нагрява!
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Термолента
Ефект има на спортните колектори. Ако увиеш чугунен, ще се спука бързо.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Термолента
колегата преди мен ти го е казал ,а аз да предложа нещо ако целта е шумоизолация ,доста сериозен ефект има изолацията на капака, на повечето дизели има такава, на един от пасатите в семейството на капака има такава вата и спрямо моя пасат има огромна разлика пък моторите едни и същи.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Термолента
Принципно това изолиране на колектора е най вече за мотори с турбо и е за изолиране на изгорелите газове да не се охлаждат преди турбото заради скороста им на движение.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Термолента
Същото важи и за атмосферните изгорели газове. Целта е да останат максимално горещи, за да се движат максимално бързо. Същевременно и да не греят двигателния отсек.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: Термолента
Аз мисля да пробвам дали ще има ефект макар и минимален като увия с термолента колекторната тръба след испускателния колектор до средното гърне
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Термолента
Ако си със стокова генерация - недей!
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: Термолента
Vento написа:Ако си със стокова генерация - недей!
Защо нещо лошо ли ще й повлияе ? Генерацията ми иначе не е стоковата след като си смених мотора.Сега е ,колектора ми е 4-1 с леща и след него тръгва една тръба 50 мм. след нея има два резонатора един след друг(катализатор нямам) и накрая сам със стоково гърне от GTI ( с двете тръби накрая ),та мисля само тръбата да увия между изпускатела и първия резонатор .
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Термолента
за щумоизолация става и то добре особенно ако имаш мека връзка и я увиеш.
п.п.аз съм дизел, но предполагам, че и на бензина ще утихне
п.п.аз съм дизел, но предполагам, че и на бензина ще утихне
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Термолента
Повдигам темата - моля споделете своя опит с термолентите. Имам колектор 4-2-1, който ще слагам на 1.8 PB. Каква термолента и от къде да взема?
Ясно ми е, че Cool It Thermo Tec е добър вариант, но там цената е доста висока. Колекторът, който имам е втора употреба и според мен няма да изкара кой знае колко дълго време, така че не ми се инвестира в скъпа термолента, но пък и няма смисъл да слагам нещо, което ще се разпадне след второто каране.
Така че моля за препоръки от тези, които са пробвали различни варианти?
Ясно ми е, че Cool It Thermo Tec е добър вариант, но там цената е доста висока. Колекторът, който имам е втора употреба и според мен няма да изкара кой знае колко дълго време, така че не ми се инвестира в скъпа термолента, но пък и няма смисъл да слагам нещо, което ще се разпадне след второто каране.
Така че моля за препоръки от тези, които са пробвали различни варианти?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 15 госта