Здравейте колеги карам Golf 4 1.9TDI 110hp AHF който върви доволно но не ми стигат конете.. та съм си решил малко да го позасиля, решил съм да зема части като:
1. Обърнат всмукателен колектор от 131/150hp + Race Pipe
2. Intercooler 550x140x65
3. 11mm буталце
4. Разпръсквачи 0,216ym на BOSCH
5. Турбина GT1749VA от 1.9TDI 131HP ASZ
Също така не съм забравил за съединител и спирачки ако може съвет какви да бъдат ?
Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
Здравей колега ! Съединителят може да караш и с демпферният маховик (ако си с такъв) , относно ферода , може керамика (свиква се) , притискател (закс , лук , валео) . Идеи - генерацията отваряй , гърбична шайба де143 , алуминиеви турбо пътища ;) !
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
Благодаря колега! Само ако може да ми обясниш защо да сложа гърбична шайба де143 и за какво служи?
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
Води се спортна. Но няма да ти е толкова нужна , тя е за след 200 коня .. Замисли се за по-големи разпръсквачи ..
П.п. Имат лифт 3.3 милиметра , 2.8 заводска
П.п. Имат лифт 3.3 милиметра , 2.8 заводска
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
Защото това турбо го слагат до 1.7 бара . Ако го караш на 1.5 , ще се вкарва доста въздух , за да го използваш пълноценно във високите обороти с по-големи разпръсквачи ще е по-добре . Ако намериш 230-ки слагай .
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
http://tuningshopbg.com/117/118/547.html има ги но колко са читави ще се разбере след като се сложат
- nikolay_ss
- Мнения: 1016
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
който върви доволно но не ми стигат конете
Като за начало се замисли дали си струва да инвестираш толкова пари за 20-30 коня над това да бъдеш просто с чип. (никога няма да ти стигат конете :))
Вярно ще се усеща разлика спрямо само АХФ с чип, но и ще си дал едно 1500лв++ отгоре.
Съединителя е почти сигурно, че ще се предаде.
Аз карам с този сетъп горе който си написал, но със стоков кулер и твърд маховик от 1z, спирачките впоследствие ги ъпгрейднах с такива от 1.8Т(същите като на тди 131/150).
Шайба не виждам смисъл да сменяш, по-скоро можеш да сложиш едни по-големи разпръсквачи за да не товариш помпата и ремъка много.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 11 ное 2011 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: makedonija
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
Колеги ще ми обясни ли някои каква е разликата между сортен вал 250/260° и вал от SDI.има ли смисъл от толкова скъп вал или да слагам от SDI.Става въпрос за тди 110 кс, който е с ремап и е към 150 кс.Мерси
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на 1.9TDI 110hp AHF към 160/170hp
Така и така като си почнал да я тунинговаш защо не я направиш хибридна турбината 1752 и направо 0.240ум дюзи и да я докараш до към 200к.с.
Мап сензор ти трябва също щото твоя мери до 1.5 бара.
За 1749ва/вб ти трябва и алуминиевата тръба която засмуква от филтъра заедно с дебитомера понеже е 80мм, твоя е 70мм. Мене ако питаш само направете втулка на мястото на дебитомера така и така ще я пречипосвате без дебитомер. Набий и един по голям шнорхел от фара до филтърната кутия.
Мап сензор ти трябва също щото твоя мери до 1.5 бара.
За 1749ва/вб ти трябва и алуминиевата тръба която засмуква от филтъра заедно с дебитомера понеже е 80мм, твоя е 70мм. Мене ако питаш само направете втулка на мястото на дебитомера така и така ще я пречипосвате без дебитомер. Набий и един по голям шнорхел от фара до филтърната кутия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 21 госта