Polo 2F G40

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот doc_j » Пон 11 яну 2010 9:49


Ееее, реши се накрая да пуснеш темичка за Полото :drunk

Навярно търсиш този документ:

Изображение

Надявам се, че скоро ще направиш спирачките както трябва, щото почвам да се плаша за теб.




Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Пон 11 яну 2010 18:53


Ее добре, че ти го пратих, че иначе ако разчитам на себе си. :lol:

Значи теглото е грубо 780 чисто на колата. Това е без задни седалки и резервна гума.
Днес вдигнахме една астра и премерих на болтовете е малко под 100 мм.
Това ми вдъхва надежда, че външното разтояние може и да е 85 мм. Тези дни ще дойдат едни апарати и ще меря и ще тествам. Ако станат ги чака ремонтен комплект, нови дискове, накладки и брейк флуид DOT 5.1


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Volkov » Пон 11 яну 2010 19:12


Снимай и пусни, че ми става все по-любопитно! :shock


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот 1bar » Вто 12 яну 2010 0:11


Извинявам се ама има грешка. Волен съм аз!
В Началото на темата видях че ползваш 65мм шайба. Мери ли налягането на колата в движение? И ако наистина прави бар, при колко оборота го има?
Тия кошници вървят направо грозно ако всичко е наред mhihi


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 12 яну 2010 9:46


Здрасти,

Не мога много точно да го измеря. Нямам оборотомер mhihi и буустметъра показва 0,9858 (много ми е трудно да преценя точно в движение като се тресе цялата кола :) ) Оборотите съм към края си 6500-6700,6800.

Като част от занимавката ще си наредя уредчетата (вкл. и оборотомер) и ще мога да дам някакви по-сносни данни.

Тоест ако трябва да съм точен шайбата е 67мм (това защото ми сбъркаха поръчката), а чипа беше за 65мм. Работеше стрхотно богата. Подменихме другата шайба с по-голяма (по сметки не си спомням вече колко беше), за да стигнем ефекта на 65мм.

За вървене ... незнам. С дифа с който съм, в ниските скорости, с каквито и гуми да съм (слик не съм слагал, нали разваля ми идеята за пазарска кола) постоянно превърта (да не говорим в завой).


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот doc_j » Вто 12 яну 2010 10:03


Така е, щото дифа ти е късичък. На пък за сметка на това предавките ти са по-дълги, което пък е много добре, тъй като можеш по-пълноценно да се възползваш от широкия диапазон на максималния въртящ момент :twisted: . Само тоя диф с нитове ме притеснява мен и не знам аз кога ще тръгна да слагам на 8Р-то диф от AHD :roll:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот 1bar » Вто 12 яну 2010 16:26


Едва ли ще причини нещо на тази кутия. Аз карах 6 месеца кутия от 1.1 и колата имаше В-макс от 170км/ч с желанието да я счупя но не можах. Накрая я смених с г40 кутия, щото ме изнервяше колко е къса.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот 1bar » Вто 12 яну 2010 16:28


Интересно ми е в средни обороти колко е буста, около 3000-4000. Аз карах с 68мм и имах 0.7


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 12 яну 2010 17:08


:D Добра новина, значи мога да се раздам на кутията. :lol: :lol:

Като я понаредя отвътре ще премеря и ще пиша. :)

С 68 на 3-4к е била 0,7 или с 68 на макс е била 0,7 (аз малко не разбрах) :)


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот doc_j » Вто 12 яну 2010 17:36


Ами, принципно между 3 и 4к би трябвало да е максималния бууст, макар, че нещата са относителни. Аз със сток-шайбата при по-студено време имах близо 0.7 bar, но в големите летни жеги макс-бууста ми беше около 0.5 bar. Не знам дали това има нещо общо с портнатия изход на компресора. :roll:


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Volkov » Вто 12 яну 2010 18:01


Аз пък така и не стигнах до 0.7 със сток шайбата, 0.5 макс в големите жеги на загрял мотор вече бууста варираше 0.5 ~ 0.4 но не и по-малко! :?


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 12 яну 2010 18:24


Жега, не жега сток 0,7 / 65 - 0,9999 нещо.

Като сложа оборотомер ще мога вече да го засека.

Сега много се подпалих от Митко да сложа друг радиатор. Моите първи впечатления бяха, че компресора пречи.
Не ми се ще да режа. Най-добре да взема и да меря. Ако някой го е правил ако може да сподели.
Причината да искам по-големия радиатор е че с този лятото колата работи нон-стоп на 95 С (пали дори на перка :lol: ), всичко по охладителната система на водата е чисто ново и сток.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот 1bar » Вто 12 яну 2010 19:55


В оригинално състояние на колата- 0.5 по всяко време.
Ако обрежеш филтърната кутия(има ограничителен отвор) до 6000 остава същото,а след 6000об/мин докатерва до 0.7
Ако сложиш шайба 68мм дава 0.7 почти постоянно.
Прословутите рс обработки, или т.н. портване на компресора не дават абсолиутно нищо което да можеш да измериш, независимо какво пише по сайтовете.
Написаното горе е от личен опит и ако имате някакви показания, различни от тези, то или има нещо нередно, или манометъра показва леко встрани.
:bishop
От папата на Г-компресорите
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 12 яну 2010 20:12


It makes sense.
Предимно на 0.8/0.9 се движи. Над това налягане ако стига е в края на оборотите на мотора. Предвид, че и буустметъра работи с някаква грешка. Волен е прав. :talk: :banana


Та, за този сетъп не търся и повече. :)


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Polo 2F G40

Мнениеот pavko » Вто 12 яну 2010 21:23


Страхотно купе за стрийт бегачка, не знам как ще е с охлювче, но не е за подценяване с компресор, особено ако е по-големия :wink: налягането е постоянно и стабилно още от ниските обороти...

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта