Ееее, реши се накрая да пуснеш темичка за Полото
Навярно търсиш този документ:
Надявам се, че скоро ще направиш спирачките както трябва, щото почвам да се плаша за теб.
Polo 2F G40
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Ее добре, че ти го пратих, че иначе ако разчитам на себе си.
Значи теглото е грубо 780 чисто на колата. Това е без задни седалки и резервна гума.
Днес вдигнахме една астра и премерих на болтовете е малко под 100 мм.
Това ми вдъхва надежда, че външното разтояние може и да е 85 мм. Тези дни ще дойдат едни апарати и ще меря и ще тествам. Ако станат ги чака ремонтен комплект, нови дискове, накладки и брейк флуид DOT 5.1
Значи теглото е грубо 780 чисто на колата. Това е без задни седалки и резервна гума.
Днес вдигнахме една астра и премерих на болтовете е малко под 100 мм.
Това ми вдъхва надежда, че външното разтояние може и да е 85 мм. Тези дни ще дойдат едни апарати и ще меря и ще тествам. Ако станат ги чака ремонтен комплект, нови дискове, накладки и брейк флуид DOT 5.1
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Polo 2F G40
Снимай и пусни, че ми става все по-любопитно!
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Извинявам се ама има грешка. Волен съм аз!
В Началото на темата видях че ползваш 65мм шайба. Мери ли налягането на колата в движение? И ако наистина прави бар, при колко оборота го има?
Тия кошници вървят направо грозно ако всичко е наред
В Началото на темата видях че ползваш 65мм шайба. Мери ли налягането на колата в движение? И ако наистина прави бар, при колко оборота го има?
Тия кошници вървят направо грозно ако всичко е наред
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Здрасти,
Не мога много точно да го измеря. Нямам оборотомер и буустметъра показва 0,9858 (много ми е трудно да преценя точно в движение като се тресе цялата кола ) Оборотите съм към края си 6500-6700,6800.
Като част от занимавката ще си наредя уредчетата (вкл. и оборотомер) и ще мога да дам някакви по-сносни данни.
Тоест ако трябва да съм точен шайбата е 67мм (това защото ми сбъркаха поръчката), а чипа беше за 65мм. Работеше стрхотно богата. Подменихме другата шайба с по-голяма (по сметки не си спомням вече колко беше), за да стигнем ефекта на 65мм.
За вървене ... незнам. С дифа с който съм, в ниските скорости, с каквито и гуми да съм (слик не съм слагал, нали разваля ми идеята за пазарска кола) постоянно превърта (да не говорим в завой).
Не мога много точно да го измеря. Нямам оборотомер и буустметъра показва 0,9858 (много ми е трудно да преценя точно в движение като се тресе цялата кола ) Оборотите съм към края си 6500-6700,6800.
Като част от занимавката ще си наредя уредчетата (вкл. и оборотомер) и ще мога да дам някакви по-сносни данни.
Тоест ако трябва да съм точен шайбата е 67мм (това защото ми сбъркаха поръчката), а чипа беше за 65мм. Работеше стрхотно богата. Подменихме другата шайба с по-голяма (по сметки не си спомням вече колко беше), за да стигнем ефекта на 65мм.
За вървене ... незнам. С дифа с който съм, в ниските скорости, с каквито и гуми да съм (слик не съм слагал, нали разваля ми идеята за пазарска кола) постоянно превърта (да не говорим в завой).
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Така е, щото дифа ти е късичък. На пък за сметка на това предавките ти са по-дълги, което пък е много добре, тъй като можеш по-пълноценно да се възползваш от широкия диапазон на максималния въртящ момент . Само тоя диф с нитове ме притеснява мен и не знам аз кога ще тръгна да слагам на 8Р-то диф от AHD
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Едва ли ще причини нещо на тази кутия. Аз карах 6 месеца кутия от 1.1 и колата имаше В-макс от 170км/ч с желанието да я счупя но не можах. Накрая я смених с г40 кутия, щото ме изнервяше колко е къса.
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Интересно ми е в средни обороти колко е буста, около 3000-4000. Аз карах с 68мм и имах 0.7
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Добра новина, значи мога да се раздам на кутията.
Като я понаредя отвътре ще премеря и ще пиша.
С 68 на 3-4к е била 0,7 или с 68 на макс е била 0,7 (аз малко не разбрах)
Като я понаредя отвътре ще премеря и ще пиша.
С 68 на 3-4к е била 0,7 или с 68 на макс е била 0,7 (аз малко не разбрах)
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Ами, принципно между 3 и 4к би трябвало да е максималния бууст, макар, че нещата са относителни. Аз със сток-шайбата при по-студено време имах близо 0.7 bar, но в големите летни жеги макс-бууста ми беше около 0.5 bar. Не знам дали това има нещо общо с портнатия изход на компресора.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Polo 2F G40
Аз пък така и не стигнах до 0.7 със сток шайбата, 0.5 макс в големите жеги на загрял мотор вече бууста варираше 0.5 ~ 0.4 но не и по-малко!
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Жега, не жега сток 0,7 / 65 - 0,9999 нещо.
Като сложа оборотомер ще мога вече да го засека.
Сега много се подпалих от Митко да сложа друг радиатор. Моите първи впечатления бяха, че компресора пречи.
Не ми се ще да режа. Най-добре да взема и да меря. Ако някой го е правил ако може да сподели.
Причината да искам по-големия радиатор е че с този лятото колата работи нон-стоп на 95 С (пали дори на перка ), всичко по охладителната система на водата е чисто ново и сток.
Като сложа оборотомер ще мога вече да го засека.
Сега много се подпалих от Митко да сложа друг радиатор. Моите първи впечатления бяха, че компресора пречи.
Не ми се ще да режа. Най-добре да взема и да меря. Ако някой го е правил ако може да сподели.
Причината да искам по-големия радиатор е че с този лятото колата работи нон-стоп на 95 С (пали дори на перка ), всичко по охладителната система на водата е чисто ново и сток.
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
В оригинално състояние на колата- 0.5 по всяко време.
Ако обрежеш филтърната кутия(има ограничителен отвор) до 6000 остава същото,а след 6000об/мин докатерва до 0.7
Ако сложиш шайба 68мм дава 0.7 почти постоянно.
Прословутите рс обработки, или т.н. портване на компресора не дават абсолиутно нищо което да можеш да измериш, независимо какво пише по сайтовете.
Написаното горе е от личен опит и ако имате някакви показания, различни от тези, то или има нещо нередно, или манометъра показва леко встрани.
От папата на Г-компресорите
Ако обрежеш филтърната кутия(има ограничителен отвор) до 6000 остава същото,а след 6000об/мин докатерва до 0.7
Ако сложиш шайба 68мм дава 0.7 почти постоянно.
Прословутите рс обработки, или т.н. портване на компресора не дават абсолиутно нищо което да можеш да измериш, независимо какво пише по сайтовете.
Написаното горе е от личен опит и ако имате някакви показания, различни от тези, то или има нещо нередно, или манометъра показва леко встрани.
От папата на Г-компресорите
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
It makes sense.
Предимно на 0.8/0.9 се движи. Над това налягане ако стига е в края на оборотите на мотора. Предвид, че и буустметъра работи с някаква грешка. Волен е прав.
Та, за този сетъп не търся и повече.
Предимно на 0.8/0.9 се движи. Над това налягане ако стига е в края на оборотите на мотора. Предвид, че и буустметъра работи с някаква грешка. Волен е прав.
Та, за този сетъп не търся и повече.
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 2F G40
Страхотно купе за стрийт бегачка, не знам как ще е с охлювче, но не е за подценяване с компресор, особено ако е по-големия налягането е постоянно и стабилно още от ниските обороти...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта