Трябва ли ролбар ако сложа спортни пружини отпред?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
gogo

Трябва ли ролбар ако сложа спортни пружини отпред?

Мнениеот gogo » Пет 01 окт 2004 21:34


Взех си две спортни пружини и искам да знам дали трябва да се сложи ролбар между амортисьорите отпред?




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 01 окт 2004 21:38


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:04, променено общо 1 път.


gogo

ролбар

Мнениеот gogo » Пет 01 окт 2004 22:37


няма ли да се натовари купето много щот тея пружини мноо твърди ми изглеждат.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Съб 02 окт 2004 1:01


Не е задължително,но е желателно да се сложи,така ще намалиш усукването на купето и колата ще стане по стабилна


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 окт 2004 11:01


gti написа:Не е задължително,но е желателно да се сложи,така ще намалиш усукването на купето и колата ще стане по стабилна


бе хора-нали отдолу си има стабилизираща щанга бе...?!?
какво мислите да го правите туй купе нещастно-няма врц да се кара....


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Съб 02 окт 2004 12:34


Васко ама тая стабилизираща щанга не е ли роектирана да държи на малко по-големи от обикновенно натоварвания? Като сложиш ниските пружини няма ли доста повече натоварване?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 окт 2004 18:55


и откога една и съща маса сложена с няколко сантиметра по ниско се променя като маса...? :lol: :lol:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Съб 02 окт 2004 19:00


А нали се увеличава и твърдоста следователно натоварванията са по-голями.Някъде бях мяркал интересни материали по въпроса,но ще ги потърся утре


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 окт 2004 19:06


твърдоста се увеличава от амортесьорите щото ако е от пружините ще подскачаш като пинг-понг по пътя.
затуй се слагат комплект ниски пружини-които обикновено са и по меки от конвенционалните и спортни амортесьори дето да държат много яко-всичко е с цел контрол-в завоя да е мека пружината за да е отзивчиво окачването и да е як амортесьора за да не подскача колата.
а стабилизиращата щанга предава над определено натоварване на едното колело към другото и е като торсион колкото повече го натоварваш-толкова повече се втвърдява защото го усукваш.
реално освен при много яко спортно каране няма шанс да я претовариш и строшиш.
ние като взимаме по няколко завоя месечно с пищящи гуми само я чешеме зад ушите... :lol:
нямайте притеснения за купето момциии-карайте колите!


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Нед 03 окт 2004 14:12


Ето една малка тема от БМВ форума,по въпроса:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=9773



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта