Тази тема я пускам като продължение на темата за матовото голфче Г40.
Какво се случи от тогава....
След подменяне на всичко по мотора и почти завършения вид на голфа (така както го исках), реших че няма да е това колата която ми се кара. Затова и си свалих мотора, махнах купето и започнах да се оглеждам за купе от 2ф. Та един ден го и намерих във Враца. След успешна първа регистрация в КАТ и с корозирал номер на мотора започна работата по колата.
Колата се използва за градски условия, но за съжаление сток PY мотора е малко бавен, дори и перфектно сервизиран. Наложи се да сложим една 65мм шайба и чип за нея. Сложих и 8р кутия, която е с по-дълги скорости но с по-къс диф и като цяло колата става по рязка. Добавен е един маслен кулер заради жегите лятото с термостат на 86 градуса. Колата е с нов съединител, денсо иридиеви свещи, предно монтиран кулер и K&N 57i kit. Като цяло се получи приятна градска кола.
Нямам много от снимките по процеса, но вече ще гледам да дакументирам повече.
Започнахме първо с отстраняване на мъртвеца.
Новия мотор.
Коша.
Вече с ново окачване 60/40 ТА Техникс
Тук едни мигачи.
Последва и решетка без емблема.
Нови 14-ки.
Предстои още много, много работа. Хубавото, че изобщо не я карам зимата и може да се работи спокойно.
Скоро снимки на новите неща.
Polo 2F G40
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Polo 2F G40
Последна промяна от wierdo на Вто 27 сеп 2011 14:47, променено общо 2 пъти.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Re: Polo 2F G40
Полото много ме радва!
Поздравления!
Предполагам върви доста доволно, особено в градски условия?
Поздравления!
Предполагам върви доста доволно, особено в градски условия?
- bbboiko2004
- Мнения: 4193
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 2F G40
Най- сетне нещо различно 65мм това 1 бар ли беше
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Polo 2F G40
Много приятна количка,G40 мотора си е точно за нея,успех за напред
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Мноу върви ама не спира все още
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 2F G40
Евала колега, полото адски радва, засега гледам се сдържаш към изчистения вид на колата Колко коня е горе доло ?
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Дашо написа:Полото много ме радва!
Поздравления!
Предполагам върви доста доволно, особено в градски условия?
Благодаря. Върви добре като не върти гуми като въртигумка
Най- сетне нещо различно 65мм това 1 бар ли беше
Да.
Мноу върви ама не спира все още
За целта ще се минава на 256 отпред. Благодаря на Volkov и на doc_j, че светнаха ламера. Сега обаче да намеря нужните части.
Евала колега, полото адски радва, засега гледам се сдържаш към изчистения вид на колата Колко коня е горе доло ?
Знам ли 140 и няколко на вала. Probably
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Polo 2F G40
Голяма стойка вади половерчето!И джаните му ходят доста.Да се надяваме че предния номер ще си остане на мястото(то и без това няма на къде другаде да се мести )
- bbboiko2004
- Мнения: 4193
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 2F G40
Volkov с тия спорачки и съпорти не може да спи
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Polo 2F G40
Евала много лачен пуловер. Както си тръгнал скоро май ще сменяваш цолажа на джантите.
ПП Малко е 256...
ПП Малко е 256...
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Голяма стойка вади половерчето!И джаните му ходят доста.Да се надяваме че предния номер ще си остане на мястото(то и без това няма на къде другаде да се мести
В момента обмислям варианти за броните.
Заради това: (една малка съседка с едно голямо BMW реши че 30 метра е малко да се събере и ми откачи бронята)
В момента е така:
- bbboiko2004
- Мнения: 4193
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 2F G40
Екстра е иначе и за 14" трбява да забрави отзад сложи ли дискове или още не ?
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
bbboiko2004 написа:Екстра е иначе и за 14" трбява да забрави отзад сложи ли дискове или още не ?
Интересно защото аз имах същия въпрос. Едни момчета с доста по-силни коли от моята казаха цитирам: Spend your money elsewhere.
Става въпрос за коли за писти, те също са с барабани. Твърдят, че разлика никаква няма, дори в температурата. Казват за толкова лек автомобил с предно предаване, така се прави.
Полото е теглено преден и заден мост и ако си намеря репорта ще го кача. Тежи около 800 кг. с човек, 10 л гориво, без задни седалки.
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Polo 2F G40
Едни 11" от G60 ще легнат добре отпред според мене,но нека се изкаже някой по в час.
- bbboiko2004
- Мнения: 4193
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 2F G40
Е онези 2 мата са много доволни от дисковете
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта