Става дума за съединител комбиниран от Sachs Performance и стандартният. Иска ми се да ползвам притисквателен диск от Sachs Performance и феродов от стандартният. Причината е, че комбинацията идва 500лв по-евтино отколкото комплекта от притисквателен и феродо от Performance серията. Обаче онези от Sachs ми обясняват, че тази комбинация не била препоръчана, ама не казват защо. Някой знае ли дали е съвместим този setup и дали ще понесе 350Nm при условие, че с техния феродов диск го дават за 420+Nm.
Колата e Passat, 99та година със 1.9TDI двигател (AFN, 110hp).
Въпросче за съединител Sachs Performance
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Така карах Кордобата на 1.4 налягане , около 250 кс да е била ... нямах никакви проблеми . но не смятай да държи дълго като пробег тази комбинация. Иначе не е тежък съединителя ( говоря за 210 мм ) а не 228 или 240мм , както е при теб. И задъжително с сакс съединиетел.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Защо да не държи дълго? Феродото ще замине по-бързо ли? Принципно това не ме плаши много, стига да не заминава за 20-30 000 км. Ако изкара 100 000 ще съм предоволен . Интересно колко ли ще бъде живота на съединителя ако и притисквателния и феродовия диск са Закс Перформънс.
А иначе - закс ще е всичко. И притисквателя, и феродото. Просто притисквателя ще е усилен (от перформънс серията) за да може да държи на повече нютонметри. Сегашния съединител на 1800 оборота почва леко да изтърва и ... предполагам няма да издържи много. А той ме спира в момента да продължа със силовия тунинг.
А иначе - закс ще е всичко. И притисквателя, и феродото. Просто притисквателя ще е усилен (от перформънс серията) за да може да държи на повече нютонметри. Сегашния съединител на 1800 оборота почва леко да изтърва и ... предполагам няма да издържи много. А той ме спира в момента да продължа със силовия тунинг.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Ти базикаш ли се нещо? Ако 20-30 000км ти се струват малко за какъвто и да е агрегат в тунингован автомобил, значи си сбъркал раздела - по-добре пиши в "Оптичен тунинг"!
Ако изкара 10 000км диска на този сетъп с даване на газ трябва да станеш рекламно лице на фирмата (освен ако не караш колата със свалена турбина или само на въже или репатрак).
Ако изкара 10 000км диска на този сетъп с даване на газ трябва да станеш рекламно лице на фирмата (освен ако не караш колата със свалена турбина или само на въже или репатрак).
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Доуточнявам - говорим за ежедневка която при нужда да може да тръгне по-бързо. Не съм тръгнал да правя 'яка' дизелова бегачка.
А сравнявам живота на съединителя с един нормален такъв на не-тунингована кола. А там очакваният живот на един нормален съединител е 100 000+ км. Искаш да кажеш, че перформънс съединителите по 1000лв имат живот 10 000км нормално каране ли?
А сравнявам живота на съединителя с един нормален такъв на не-тунингована кола. А там очакваният живот на един нормален съединител е 100 000+ км. Искаш да кажеш, че перформънс съединителите по 1000лв имат живот 10 000км нормално каране ли?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Не виждам причина да не държи. Аз карам със Sachs Performance притискател и обикновено Sachs феродо за VR6 вече 25-6 000 км. Не е приплъзвал нито веднъж за тоя период, а колата се кара ежедневно, задръствания, полусъединители и тн, много съм доволен.
ПП пише се притискател.
ПП пише се притискател.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Козуначе-в твоя случай си минал едно ниво нагоре от към феродов диск и две нива от към притискател. Освен това бензинов автомобил не вади такива огромни нютони като дизеловия.
Според мен в неговия вариант диска ще сдаде багажа най-много след 20 000км. При мен тия неща се случват доста по-рано.
Според мен в неговия вариант диска ще сдаде багажа най-много след 20 000км. При мен тия неща се случват доста по-рано.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Верно е за VR6 моя ма кво от това. Демферите са му по-дебели с 2 мм. От друга страна го товаря с около 400 Нм.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Kozunak написа:Верно е за VR6 моя ма кво от това. Демферите са му по-дебели с 2 мм. От друга страна го товаря с около 400 Нм.
Е като е "к'во от това" що не сложи от 1,6? При мен точно демпферите се изпочупиха последния път - затова прекратих карането на Калояново преждевременно.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
А ти с каква комбинация изкара 10 000 км?
Ключовото в случая е колко ще бъде надуван тоя AFN?
Ключовото в случая е колко ще бъде надуван тоя AFN?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
С никаква- досега не съм сварил да мина 10 000 без да правя скорости или съединител. Надявам се тоя път да ми е за последно и ....така всеки път.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
За този АФН са планирани около 170кс на вал. Все си мисля, че закса ще изкара повече от 10 000км при това положение...
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
колега според мен зависи от карането аз също с афн и собственика преди мен е правил някакви упражнения със съединителя.сложил е маховик от 90 коня и питискателен и феродов закс ни ги знам перформанс ли са какви са само ми каза че са от гти 150к.вярно имах проблем смених претискателния ама незнам колко е карал така сега вече ще следя и ще видя на колко ще го хвърли и ще търся други вариянти.така че е много относително.слагай,карай и се небой.
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Въпросче за съединител Sachs Performance
Kozunak написа:Не виждам причина да не държи. Аз карам със Sachs Performance притискател и обикновено Sachs феродо за VR6 вече 25-6 000 км. Не е приплъзвал нито веднъж за тоя период, а колата се кара ежедневно, задръствания, полусъединители и тн, много съм доволен.
ПП пише се притискател.
Здравей! Феродото за VR6 не е ли с 28 зъба на пасата с 23?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта