дросели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: дросели

Мнениеот miro_hack » Нед 05 сеп 2010 1:07


Скоро мисля да се захващам с дроселите,едно по едно да стават нещата.Като за начало избор на правелните дросели (от мотор) и правене на фланци...Но като цяло ако няма кой да удари едно рамо тук в Пловдив ще е трудно(не че няма да е филм)...
Дайте идей някаде в Пловдив кой може да накачи кабелаците и да настрой МС
И Идея за дросели Спрял съм се на един пич от форума който продава от Yamaha R1 2008 45 мм




Потребителски аватар
belozemec
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: дросели

Мнениеот belozemec » Пон 06 сеп 2010 13:05


viewtopic.php?f=13&t=124276&start=0 Ето го маистора много готин пич ще ти сваше винаги работа


Потребителски аватар
N_Milanoff
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 08 май 2010 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросели

Мнениеот N_Milanoff » Вто 07 сеп 2010 14:22


Здравейте колеги. Като фен на атмосферния тунинг и аз съм се захванал с дросели, и като на повечето БГ фенове моят бюджет също е ограничен. Взел съм дросели от BMW M5, направиха ми фланец, двигателя е АБФ всичко е ОК, но парите свършиха. Въпроса е дали може да оставя на първо време оригиналната електроника, докато събера някой лев? Благодаря предварително.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: дросели

Мнениеот aradovanov » Вто 07 сеп 2010 16:09


Разбира се, че можеш да останеш с твойта електроника, но ти препоръчвам да я качиш на дино за ремап, за да видиш какво се случва със сместа.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросели

Мнениеот Bobby_ » Вто 07 сеп 2010 19:58


N_Milanoff написа:Здравейте колеги. Като фен на атмосферния тунинг и аз съм се захванал с дросели, и като на повечето БГ фенове моят бюджет също е ограничен. Взел съм дросели от BMW M5, направиха ми фланец, двигателя е АБФ всичко е ОК, но парите свършиха. Въпроса е дали може да оставя на първо време оригиналната електроника, докато събера някой лев? Благодаря предварително.



по-добре не я карай с оригиналната електроника. Докато я ремапнеш ще си дал същите пари като за мегаскуирт+мапване


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: дросели

Мнениеот miro_hack » Сря 08 сеп 2010 0:11


Добре но оригиналния компютър на абф-а има някой датчици който няма как да ги чете според мен,датчика за отвор на клапите,широколентова ламбда ще има ли ,какво ще оправлява диузите(старата инжекция с дебитомера.... :oops: тогава какво става с настройките и със сместа....
Или пак ще стане но настройките няма да са толкова точни няма да може да се изкара потенцияла на дроселите??? Просветете ме :Mr Green Fun


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: дросели

Мнениеот aradovanov » Сря 08 сеп 2010 7:45


Инжекцията на АБФ изобщо не е толкова смотана колкото я представяш.
Има си ТПС, МАП, ламбда (теснолентова разбира се) и изобщо няма дебитомер. Така че може да се настрои но доколко ще е точно... Отделно че с дроселите коренно се променя вакуума в клекторите и се препоръчва АлфаН алгоритъм.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: дросели

Мнениеот miro_hack » Сря 08 сеп 2010 19:22


А ако се сложат дроселите без електроника и старото въръскване от абф-а и да се използват максимално оригиналните датчици на мотора :Mr Green Fun :oops: ....


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот Stenly » Сря 08 сеп 2010 20:11


....абф-а ще бъде по бавен ако го направиш. Дроселите са състезателен компонент не го забравяйте.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: дросели

Мнениеот miro_hack » Сря 08 сеп 2010 23:39


Той абф-а не пита... Ако за X въздух сенцора на входа подава информация за X гориво,то за XX въздух ще подава инаформация за XX гориво демек по-голямо пълнене...До колкото сенцорите могат да отчитат...

Или по-добре да замълча завинаги.. :oops: :Mr Green Fun


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот doc_j » Чет 09 сеп 2010 8:38


miro_hack написа:Той абф-а не пита... Ако за X въздух сенцора на входа подава информация за X гориво,то за XX въздух ще подава инаформация за XX гориво демек по-голямо пълнене...До колкото сенцорите могат да отчитат...

Или по-добре да замълча завинаги.. :oops: :Mr Green Fun

Освен налягане въздуха с характеризира и със скорост, маса... Дебита ще е различен, което значи, че при едно и също налягане ще влиза различно количество въздух ;)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросели

Мнениеот Kozunak » Чет 09 сеп 2010 15:51


Bobby_ написа:
N_Milanoff написа:Здравейте колеги. Като фен на атмосферния тунинг и аз съм се захванал с дросели, и като на повечето БГ фенове моят бюджет също е ограничен. Взел съм дросели от BMW M5, направиха ми фланец, двигателя е АБФ всичко е ОК, но парите свършиха. Въпроса е дали може да оставя на първо време оригиналната електроника, докато събера някой лев? Благодаря предварително.



по-добре не я карай с оригиналната електроника. Докато я ремапнеш ще си дал същите пари като за мегаскуирт+мапване


А мегаскуирта е по-добър от оригиналната електроника ли?


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 09 сеп 2010 17:57


Аз не бих казал, че тази " електроника ",за мегата говоря е по-добра от оригиналната!
Вече има доста хора, които са способни да мапват оригиналните електроники, което е супер, защото от тях няма кой по-добре да пази моторите на колите, а до електрониката за 250 лв си е избор на всеки! :kissy:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дросели

Мнениеот Bobby_ » Чет 09 сеп 2010 20:11


Kozunak написа:
А мегаскуирта е по-добър от оригиналната електроника ли?


Никъде не съм го твърдял че е така!!!!!!

Просто да се мапне и настрои една стенд-алоун електроника е в пъти по-лесно и евтино....

знам 3-4 евридейки които карат с мега по улиците и нямат никакви оплаквания .... даже са о-доволни от оригиналната запалителна система!

Това че електрониките за фабрично вграждане са в пъти по-надеждни е така! но все пак и по тях се рови което ги прави мааааалко уязвими......

Нека не започваме тази тема точно тук! ако искаш напиши нова тема и там да дискутираме за АБФ с Дросели и оригинална електроника (ремапната)


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: дросели

Мнениеот miro_hack » Нед 25 мар 2012 13:52


Някой със идея за направата на еърбокс филтър за дроселите? Главната ми цел е филтрация.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта