OZ RACING ALLEGGERITA HLT 5F (18", 8j, et48, 5x112) - тук оставам безмълвен и оставям снимките и клиповете сами да говорят за себе си. Само ще кажа, че ги исках от много време насам!
Double check на теглото, да не ме лъжат тия жабари ;)
Ето едно видео, за да се видят от различни ъгли някои детайли:
Шкодата на Стуци
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
Последна промяна от Стоянчо на Съб 09 яну 2021 15:11, променено общо 3 пъти.
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
one finger, baby :
ЧЕСТИТА НОВА 2021г. НА ВСИЧКИ!
п.п. монтаж идния месец ;)
ЧЕСТИТА НОВА 2021г. НА ВСИЧКИ!
п.п. монтаж идния месец ;)
Последна промяна от Стоянчо на Съб 09 яну 2021 11:00, променено общо 3 пъти.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
Благодаря, че ми връщаш вярата във форумите с тази тема! Зареди ме!
Респект за труда и резултата с колата!
Респект за труда да ни представиш цялото приключение по този як начин!
А сега с тези не черни OZ какво правим?
Респект за труда и резултата с колата!
Респект за труда да ни представиш цялото приключение по този як начин!
А сега с тези не черни OZ какво правим?
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
group® написа:А сега с тези не черни OZ какво правим?
Хаха, ами решението ми уж бе добре обмислено Цветът на OZ-ките е "star silver", който много прилича на цвета на боята на колата. Затова няма да има драми. Или поне на това се надявам Ето едно предварително налагане, за са се види грубо комбинацията:
Най-накрая трябваше да се погрижа и за спирачките! Не е като да не изчетох няколко денонощия информация, за да стигна до още изначално ясния избор, но също така признавам, че имаше една междинна спирка, която се наричаше ATE Ceramic в комбинация с АТЕ Power Disc (нарязан с две преплитащи се елипси). Изключително много ми допадна и идеята за минимизирането на brake dust-a, което било типично за въпросните накладки. И точно почнах да ровя за добра цена и ми попадна инфо, че баш производителят сякаш не препоръчва тази комбинация. Това така не можеше да остане и направо завъртях една шайба до Германия. Вдигна ми един клет немец, който на въпроса дали говори английски, отговори "Ко?! Нье!" :D След като го убедих някак, че ще питам нещо съвсем елементарно, вика "добре, питай, ама говори бавно". Разбра ме веднага и категорично отсече, че те не препоръчват съчетаването на тези накладки с посочените дискове. АТЕ Ceramic трябвало да се използват само с обикновения им, гладък, диск. Името Ceramic, ми обясни, че реално няма много общо с истинската керамика... Идеята на въпросните накладки не била да коват мъжката, а да доставят комфорт при спиране, каквото и да означава това. Бях се изкефил на идеята за Power disc-a и тия като ми секнаха ентусиазЪма реших, че комбото ще бъде друго. Отново прерових нета за отзиви от различните съчетания между Цимермани, АТЕ, Текстар, ТРВ, Брембо и т.н., но накрая поръчах това, от което НИКОЙ не се е оплакал:
монтаж - идния месец
Re: Шкодата на Стуци
Ей че хубава тема! Добре дошъл! За дисковете и накладките защо занимаваш немците, Жорката не ти ли ги обясни тия работи. Говорихме го надълго и на широка и чаках да звъннеш да ти го кажа от първа ръка.
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
DoH_KuXoT написа:Ей че хубава тема! Добре дошъл! За дисковете и накладките защо занимаваш немците, Жорката не ти ли ги обясни тия работи. Говорихме го надълго и на широка и чаках да звъннеш да ти го кажа от първа ръка.
Добре заварил! Да, Жорката ми го каза, просто реших да им звънна, за да го имам като информация от източника :) Вече така правя - директно звъня по чужбината, за да няма недоразумения. Така близо половин час си гуках и с един сейлс мениджър от OZ Racing, защото никъдя из сайтовете я няма цялата истина "за нещата".
Ето едно ускорение от 0-200к.ч. Не е wow, просто за да се добие някаква ориентировъчна представа за вървежа ;) Тук все още не е монтиран интейкът, а джантите са Борбетите, които не са от най-леките. По-натам ще замеря отново.
Ето и едно с доускорение от 80-200км.ч.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3928
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Шкодата на Стуци
Добре дошъл! Браво за усилията, автомобилът е страхотен.
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Шкодата на Стуци
Стуца, записвам се за темата
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шкодата на Стуци
Майко мила!
Адмирации за усилията, прецизността и доброто представяне! Един истински ФЕН личи тук! Следя и аз ...
Адмирации за усилията, прецизността и доброто представяне! Един истински ФЕН личи тук! Следя и аз ...
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Шкодата на Стуци
СтоЕне, мархаба бре!
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
Дойде ред за ъпгрейд на ъпгрейда :) От 9 инчова медия, минах на 10+ инчова, със следните параметри:
Андроид 10
CAPACTIVE 1280x720 QLED (Quantum Dot Light Emitting Diodes) Screen with 2.5D arc glasses
CPU: UIS7862 Octa-Core 1.8Ghz.
4G SAMSUNG LPDDR4 RAM Memory
Built In 64GB Inand Flash
Support QLED LCD Screen
Support 4G SIM Card
Built-in Wireless CARPLAY
Mirror Link for Android Mobile+iPhone
1080P HD Video
Picture in Picture Function
Built-In WiFi Module
Amplify IC TDA7851
Radio IC NXP6686
Max External Memory HDD - 500 GB
..., но така или иначе, аз само Торк и Уейз ще ползвам, та ъпгрейдът е по-скоро визуален, лично за мен :)
Ето така изглежда изделието:
А така изглеждат монтажистът @JORDITO и асистентът:
Монтажистът причинява за пореден път това на таблото:
Андроид 10
CAPACTIVE 1280x720 QLED (Quantum Dot Light Emitting Diodes) Screen with 2.5D arc glasses
CPU: UIS7862 Octa-Core 1.8Ghz.
4G SAMSUNG LPDDR4 RAM Memory
Built In 64GB Inand Flash
Support QLED LCD Screen
Support 4G SIM Card
Built-in Wireless CARPLAY
Mirror Link for Android Mobile+iPhone
1080P HD Video
Picture in Picture Function
Built-In WiFi Module
Amplify IC TDA7851
Radio IC NXP6686
Max External Memory HDD - 500 GB
..., но така или иначе, аз само Торк и Уейз ще ползвам, та ъпгрейдът е по-скоро визуален, лично за мен :)
Ето така изглежда изделието:
А така изглеждат монтажистът @JORDITO и асистентът:
Монтажистът причинява за пореден път това на таблото:
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
...но всичко е за добро, по дяволите! ;)
Ето сравнение между новата и л@йното за оригинално вграждане:
А сега няколко снимки, онагледяващи разликата между старата (9") и новата (10+"):
Ето сравнение между новата и л@йното за оригинално вграждане:
А сега няколко снимки, онагледяващи разликата между старата (9") и новата (10+"):
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
Ето и едно клипче:
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
Дойде моментът за ежегодното обслужване на моя глезльо, а покрай смазочните материали и филтри, посещението на сервиза ъпгрейдна допълнително Супърба.
Хората по принцип не са фенове на сервизите, което често се дължи на горчив опит от знайни и незнайни "професионалисти". За мен ТРАНСЕКСПЕРТ не е като останалите сервизи. Там се чувствам напълно спокоен за автомобила си, а също така се радвам и на много приятелско отношение. Винаги всичко ми се обяснява, получавам отговори на питанията ми и нещата ми се казват в прав текст. Кеф ми прави да посетя самата сервизна база, да полафим преди, по време и след интервенциите с Евгени, да си изпия кафето на втория етаж, през което време да позяпам образа от камерите на телевизора. Супърбът за първа година вече не е гаранционен, поради което необходимостта от посещението на официалния сервиз отпада, а ежегодното обслужване директно го премествам в ТРАНСЕКСПЕРТ. Казвам "ежегодното", защото дори когато колата беше гаранционна, именно там монтираха усиления съединител и ъпгрейднатия интеркулер. Там обслужвам и колата на бащата, а когото и да съм пратил натам за каквото и да било, недоволни никога не е имало.
Ето как протече днешното ми посещение:
1. В 08.30ч. най-нетърпеливите вече сме там. Винаги мия колата преди посещение в сервиз, дори само от уважение към хората, които ще работят по нея. Днес не направих изключение, като вчера вечерта я измих, ама пусто сутринта валнал лек дъждец, точно колкото да я омърлям докато стигна до сервиза...
2. Както вече споменах, настаних се на сепаренцето баш пред телевизора :)
3. Не след дълго, любезните домакини започнаха да подреждат масата :)
Впрочем, тази година за пръв път минах на 5w40, в случая Motul 8100. Освен, маслен филтър и този на купето, смених и спирачна течност, и горивния филтър.
4. Първо захванаха спирачната система - смяна на ОЕМ дискове и накладки, с които я изкарах от шоурума преди 6 години (с навъртяни до момента малко над 66000км) и замяната им с дискове и накладки EBC Yellowstuff.
Често дочувам подмятания, че видиш ли като съм си тунинговал колата, значи й топя лагерите от юркане. Ако това беше така, дисковете и накладките щяха наистина да бъдат за смяна. Случаят не е такъв. Пускам снимки, на които грубо може да се прецени в какво състояние е ОЕМския комплект. Ето дисковете, като в ляво се вижда лекото ръбче на преден диск, а при задните ръбчето визуално не е доловимо, а само на допир може да се усети:
Хората по принцип не са фенове на сервизите, което често се дължи на горчив опит от знайни и незнайни "професионалисти". За мен ТРАНСЕКСПЕРТ не е като останалите сервизи. Там се чувствам напълно спокоен за автомобила си, а също така се радвам и на много приятелско отношение. Винаги всичко ми се обяснява, получавам отговори на питанията ми и нещата ми се казват в прав текст. Кеф ми прави да посетя самата сервизна база, да полафим преди, по време и след интервенциите с Евгени, да си изпия кафето на втория етаж, през което време да позяпам образа от камерите на телевизора. Супърбът за първа година вече не е гаранционен, поради което необходимостта от посещението на официалния сервиз отпада, а ежегодното обслужване директно го премествам в ТРАНСЕКСПЕРТ. Казвам "ежегодното", защото дори когато колата беше гаранционна, именно там монтираха усиления съединител и ъпгрейднатия интеркулер. Там обслужвам и колата на бащата, а когото и да съм пратил натам за каквото и да било, недоволни никога не е имало.
Ето как протече днешното ми посещение:
1. В 08.30ч. най-нетърпеливите вече сме там. Винаги мия колата преди посещение в сервиз, дори само от уважение към хората, които ще работят по нея. Днес не направих изключение, като вчера вечерта я измих, ама пусто сутринта валнал лек дъждец, точно колкото да я омърлям докато стигна до сервиза...
2. Както вече споменах, настаних се на сепаренцето баш пред телевизора :)
3. Не след дълго, любезните домакини започнаха да подреждат масата :)
Впрочем, тази година за пръв път минах на 5w40, в случая Motul 8100. Освен, маслен филтър и този на купето, смених и спирачна течност, и горивния филтър.
4. Първо захванаха спирачната система - смяна на ОЕМ дискове и накладки, с които я изкарах от шоурума преди 6 години (с навъртяни до момента малко над 66000км) и замяната им с дискове и накладки EBC Yellowstuff.
Често дочувам подмятания, че видиш ли като съм си тунинговал колата, значи й топя лагерите от юркане. Ако това беше така, дисковете и накладките щяха наистина да бъдат за смяна. Случаят не е такъв. Пускам снимки, на които грубо може да се прецени в какво състояние е ОЕМския комплект. Ето дисковете, като в ляво се вижда лекото ръбче на преден диск, а при задните ръбчето визуално не е доловимо, а само на допир може да се усети:
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Шкодата на Стуци
...ето и старите, заводски накладки:
Минахме и през обсъждането дали да бъде сложена медна грес между главината и диска. За който не е наясно, функцията й е превантивна - да не корозира каналът (маркираната част на снимката) между диска и главината, като по този начин се предотвратява повдигане на диска заради корозията, което от своя страна е предпоставка да се усетят вибрации след време. Аз заложих на гресирането, че иначе ето как изглежда мястото след 6 години:
Любопитен момент е сравнението между теглото на 312mm предни и 288mm задни ОЕМ дисковете и афтърмаркет EBC-тата. Имайте предвид, че сравняваме употребявани ОЕМ дискове, от които е паднал част от фрикционния материал и въпреки това предните дискове на EBC са с 1.400кг. по-леки от ОЕМ-ския диск. Unsprung weight reduction, baby :) При задните нещата са "на кантар".
EBC-тата вече са монтирани - в ляво са задните, в дясно - предните. Много са яки докато са с черната боя :)
Минахме и през обсъждането дали да бъде сложена медна грес между главината и диска. За който не е наясно, функцията й е превантивна - да не корозира каналът (маркираната част на снимката) между диска и главината, като по този начин се предотвратява повдигане на диска заради корозията, което от своя страна е предпоставка да се усетят вибрации след време. Аз заложих на гресирането, че иначе ето как изглежда мястото след 6 години:
Любопитен момент е сравнението между теглото на 312mm предни и 288mm задни ОЕМ дисковете и афтърмаркет EBC-тата. Имайте предвид, че сравняваме употребявани ОЕМ дискове, от които е паднал част от фрикционния материал и въпреки това предните дискове на EBC са с 1.400кг. по-леки от ОЕМ-ския диск. Unsprung weight reduction, baby :) При задните нещата са "на кантар".
EBC-тата вече са монтирани - в ляво са задните, в дясно - предните. Много са яки докато са с черната боя :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта