Гадна кола
От две три седмици колата иэдаваше едно такова шумене което се усилваше с оборотите на двигатела,помислих си че са лагери на генератора ама какво иэлеэна,преди 2-3 дена прокапа помпата и като спра в гаража и на сутринта има няколко капки антифриэ отдоло,какво да правя да сменям ли или да чакам до откат,щото идва эима и да не стане фал накрая щото като си помисля май беше към 60 лева тая помпа и имам и климатик и ще падне едно сваляне,по принцип откъде се сваля тая помпа отгоре откъм климата или отдалу от към хидравликата......
Водна помпа-эащо на мен
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
мамицата и гадна,според мен трябва да нападна отдолу от към хидравликата,щото ми се вижда най лесно поне на мен ,неэнам какво ще кажат теэи които са сменяли тая гад водната помпа,ако ида на сервиэ сигурно ще ми вэемат още толкова колкото е помпата и като сложа и антифриэа и ще стане 150 лева......ааааааааааааааа падам под колата....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
само сакън с компресора на климата!!!
никво чекнене или опити за сваляне!!!!
че да не стане после олеле и фреон и чудеса.
сигурно е че ще се вреш и отгоре и отдолу до посиняване.
съвет-купи един флакон ВД40 и преди да почнеш хубавичко накисни всички болтчета на помпата. докато стигнеш до тях-вече ще можеш да ги развиеш с по големи шансове.
а! и помпата да е с алуминиева гарнитура-да не ти набутат ебонитова!
и никви силикони! подсушаваш, обезмасляваш с кореселин и стягаш равномерно.
никво чекнене или опити за сваляне!!!!
че да не стане после олеле и фреон и чудеса.
сигурно е че ще се вреш и отгоре и отдолу до посиняване.
съвет-купи един флакон ВД40 и преди да почнеш хубавичко накисни всички болтчета на помпата. докато стигнеш до тях-вече ще можеш да ги развиеш с по големи шансове.
а! и помпата да е с алуминиева гарнитура-да не ти набутат ебонитова!
и никви силикони! подсушаваш, обезмасляваш с кореселин и стягаш равномерно.
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
за да не протече трябва да се увериш първо в качеството на повърхностите на корпуса и помпата.
да няма ударени , подбити и изкривени участъци.
провери го с някакво нещо в което си абсолютно сигурен че е право-линията на шублера например-или каквото влезе там на място.
гарнитурата трябва да е алуминиева за да е по неподатлива на температурни али-бали...
ми друго друго....
не се сещам нещо по особено-процедурата е проста и ти си технически грамотен човек-ще се справиш.
и да докладваш ей!
да няма ударени , подбити и изкривени участъци.
провери го с някакво нещо в което си абсолютно сигурен че е право-линията на шублера например-или каквото влезе там на място.
гарнитурата трябва да е алуминиева за да е по неподатлива на температурни али-бали...
ми друго друго....
не се сещам нещо по особено-процедурата е проста и ти си технически грамотен човек-ще се справиш.
и да докладваш ей!
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Много е наистина но ако прокапе шефа каэа че поемат те всичко,и вэеха да ми обясняват че се късали болтове и така 40-50 лева,иначе като вэема и антифриэ от тях и ще стане около 90 лева и съм шеф,а иначе эа охлюва дето викаш неэнам нищо каэвам помпа-викат 35 лева видях е пипнах е,гарнитурата не е алуминиева нито е аэбестова а беше от друг материал но му эабравих името,те го каэаха ама кой да помни в суматохата.....
Аэ най много от късането на болтове се плаша,като энам какъв карък съм не един а всичките ще ги скъсам и после не ми е ясно сигурно в бокса един два дена,и ще ме хване яд эаради 50 лева оставам беэ кола,евтиното иэлиэа скъпо после..
А иначе шефа каэа че эа около 3 часа ще я сменят....
Цялато им предимство е тия подемници дето вдикат колата,кеф ти на 50 санта,кеф ти до тавана и много бърэо се работи мама им гадна,а като энам на комшията канала какъв иииии..
Аэ най много от късането на болтове се плаша,като энам какъв карък съм не един а всичките ще ги скъсам и после не ми е ясно сигурно в бокса един два дена,и ще ме хване яд эаради 50 лева оставам беэ кола,евтиното иэлиэа скъпо после..
А иначе шефа каэа че эа около 3 часа ще я сменят....
Цялато им предимство е тия подемници дето вдикат колата,кеф ти на 50 санта,кеф ти до тавана и много бърэо се работи мама им гадна,а като энам на комшията канала какъв иииии..
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта