Здравейте, нов съм във форума и не успях да открия информация по моя проблем, който е следния. При даване на контакт на таблото светва жълта лампа за налягане на маслото, която мига 4 пъти и угасва. Колата си работи нормално.
След диагностика ми дава ето тези грешки:
1. 000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8)
p0196 - 000 - Implausible Signal
2. 9453842 - Oil Level Thermal Sensor
B1041 35 [009] - Signal high time> maximum
До колкото разбирам проблема е в датчика за налягане на маслото. Ако е така къде точно се намира той? И прав ли съм или е друг проблема?
Благодаря предварително.
Passat b6 2.0 tdi DSG - мигаща жълта лапма за масло
Passat b6 2.0 tdi DSG - мигаща жълта лапма за масло
Последна промяна от radotom на Пон 31 яну 2022 8:52, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел
Причина: Преместена в правилния раздел
- tdi fen
- Мнения: 4297
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat b6 2.0 tdi DSG - мигаща жълта лапма за масло
намира се отдолу на картера
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11924
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat b6 2.0 tdi DSG - мигаща жълта лапма за масло
И си купи оригинален, щото китайците ако заработят са за до седмица време
- hudson
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat b6 2.0 tdi DSG - мигаща жълта лапма за масло
Понеже и аз се сблъсках със същия казус:
Това е в двигателя:
Fault code: P0196 - Engine Oil Temperature
Sensor Circuit range/performance
А това е в таблото:
Fault code: B104135 - Oil Level Thermal Sensor
Signal too long high
Съответно при палене на дисплея изписва: oil sensor fault- workshop и над него свети оранжевата лампа на Аладин.
Не бързайте да сменяте датчика - първо си проверете кабелите към него.
В сензора влизат 3 кабела:
Черно/червен - захранване +12V
Кафяв - маса/минус
Жълто/сиво - сигнал
При мен сигналния беше прекъснат, разбира се на най-неудобното за достигане място.
Интересното е, че въпреки грешките, ми изваждаше температурата на дисплея, макар и грешна - беше с 10-15 градуса над нормалното.
Това е в двигателя:
Fault code: P0196 - Engine Oil Temperature
Sensor Circuit range/performance
А това е в таблото:
Fault code: B104135 - Oil Level Thermal Sensor
Signal too long high
Съответно при палене на дисплея изписва: oil sensor fault- workshop и над него свети оранжевата лампа на Аладин.
Не бързайте да сменяте датчика - първо си проверете кабелите към него.
В сензора влизат 3 кабела:
Черно/червен - захранване +12V
Кафяв - маса/минус
Жълто/сиво - сигнал
При мен сигналния беше прекъснат, разбира се на най-неудобното за достигане място.
Интересното е, че въпреки грешките, ми изваждаше температурата на дисплея, макар и грешна - беше с 10-15 градуса над нормалното.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта