tdi fen написа:е не сериозно да сменят радиатора на парното на толкова нова кола и на малко километри първо се уверете на ваг ком колко вдига и поддъжжа със и без пуснато парно
И аз не знам какво да правя вече. В чудо се видях в това студено време.
Като я закачат показва, че поддържа температура в радиатора 87-90 градуса. От духалките към шофьора духаха 47 градуса, от пасажерските 57.
Смениха термостата заради "играенето" на стрелката, което пак казвам, че беше само при първото палене за деня (сваляше еднократно надолу и после вдигаше и заковаваше 90 градуса). След смяната на термостата, положението стана трагично.
Карах я на диагностика и в Порше. Там ми предложиха да сменят радиаторчето, да промият радиатора с киселина, дестилирана вода и щяло да се оправи положението.
Клапите за потока на въздуха не дават никаква грешка при диагностика, антифриза е нов и няма боклуци в него.
Започвам да си мисля, дали не е някой датчик на климатроника, но и там няма никакви грешки. :(