[quote="maslinkov"]
Благодаря, щом караме еднакви клапи значи и аз трябва да го имам? [quote]
Е и моята клапа е същата ,ама аз го нямам
странно вакуумно чудо отпред в дясно!?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:Колегата маслинков нещо от вътре ми идва да го избазикам ама аре ниама не сме тук да се заяждаме.
Да няма да се заяждаме повече, макар че и аз имам какво да кажа. Моята молба към теб /и всички с нашия двг./ беше да ми кажете този тройник на схемата за вакуума при вас затапен ли е по посока ляв калник?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Anbuch написа:maslinkov написа:Благодаря, щом караме еднакви клапи значи и аз трябва да го имам?
Е и моята клапа е същата ,ама аз го нямам
Да, оказа се че не е от клапата- мъркуча за вакуум този към десния калник влиза в кутията на въздушния филтър, а не в колекторна тръба и дърпа вакуум директно от гърловината вероятно, а този към левия ми калник от тройника е затапен. Значи ще обогати горивната смес и вдига оборотите? Само че кво става с парите за изгаряне? Дали за това не са го затапили, ако се е палил? Затова питам колегите с моя двг. при тях тройника затапен ли е по посока ляв калник?
При мен нема нищо затапено, сичко си е свързано и работи ако искаш точен отговор от мен направи точно снимки на местата кадето искаш да погледна и да ти кажа как стои. При мен точно има две трабички които минават покрай филтара на купето и влизат в дупката на калника в ъгала за отводнение и отиват до там до онзи съд, а на зад се връщат до екото минават под екото и отиват до незнам си каде ---
--от онзи тройник единият маркуч отива до филтара до дебитомерчето другия отива до некав вентил горе до бубината и третия отива до маркуча на сервото. А от онзи вентил влиза некаде или под корите минава покрай екото и отива до филтара на купето и от там у калника но у калника отиват два маркуча.
Ето го и вентила от него излизат два маркуча единия отива до троиника другиа улиза у копето минава покраи екото и отива кам вакумния съд http://bgphoto.net/photos/2789/o633364549688467500.jpg
от троиника единия маркуч отива у дебитомерчето горе на филтара другия отива на маркуча на сервото третия се връща у вентила
Но горе покрй екото ми минават два вакумни маркуча и отиват у калника
--от онзи тройник единият маркуч отива до филтара до дебитомерчето другия отива до некав вентил горе до бубината и третия отива до маркуча на сервото. А от онзи вентил влиза некаде или под корите минава покрай екото и отива до филтара на купето и от там у калника но у калника отиват два маркуча.
Ето го и вентила от него излизат два маркуча единия отива до троиника другиа улиза у копето минава покраи екото и отива кам вакумния съд http://bgphoto.net/photos/2789/o633364549688467500.jpg
от троиника единия маркуч отива у дебитомерчето горе на филтара другия отива на маркуча на сервото третия се връща у вентила
Но горе покрй екото ми минават два вакумни маркуча и отиват у калника
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Колеги,
това е резервоарче за вакуум. Служи за:
1. Като огасне двигателя по време на движение от там черпи вакуум за спирачката. Работи до второ помпане и след това се изчерпва.
2. От там идва и резервния вакуум когато нещо не е наред с вакуум помпата но закрепва положението за определено време.
Това е което успях да науча по въпроса!
Надявам се да бях полезен
това е резервоарче за вакуум. Служи за:
1. Като огасне двигателя по време на движение от там черпи вакуум за спирачката. Работи до второ помпане и след това се изчерпва.
2. От там идва и резервния вакуум когато нещо не е наред с вакуум помпата но закрепва положението за определено време.
Това е което успях да науча по въпроса!
Надявам се да бях полезен
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:При мен нема нищо затапено, сичко си е свързано и работи ако искаш точен отговор от мен направи точно снимки на местата кадето искаш да погледна и да ти кажа как стои. При мен точно има две трабички които минават покрай филтара на купето и влизат в дупката на калника в ъгала за отводнение и отиват до там до онзи съд, а на зад се връщат до екото минават под екото и отиват до незнам си каде ---
--от онзи тройник единият маркуч отива до филтара до дебитомерчето другия отива до некав вентил горе до бубината и третия отива до маркуча на сервото. А от онзи вентил влиза некаде или под корите минава покрай екото и отива до филтара на купето и от там у калника но у калника отиват два маркуча.
Ето го и вентила от него излизат два маркуча единия отива до троиника другиа улиза у копето минава покраи екото и отива кам вакумния съд http://bgphoto.net/photos/2789/o633364549688467500.jpg
от троиника единия маркуч отива у дебитомерчето горе на филтара другия отива на маркуча на сервото третия се връща у вентила
Но горе покрй екото ми минават два вакумни маркуча и отиват у калника
Благодаря ти за помоща - значи при мен е ампутирано мъркучето, което минава точно под комутатора на бобината и нямам този ел вентил ли е, що ли по твоята снимка, а кабела ми влиза само в датчика на разширителния съд и няма несвързани части от него. Сега трябва пак да ходя при майстора, да видим дали не е това старото изпълнение, както на схемата по ЕТКА на Анбух и мъркучето да трябва да отива директно в левия подкалник и вакуумното "чудо". А пък че това е било причината да се пали кабела на комутатора, мисля че е вече установено /нали сменихме буксата, която имаше една нагоряла клема и кабелът й беше сменян некадърно.../Явно е имало възможност за засмукване на горливи газове към вакуумния резервоар и те са се запалили и стопили кабелчето. Дали това е опасно, ако го възстановя ще каже майсторът.
Още веднаж ти благодаря за помоща - знаех си че има нещо нередно, ама къде не!
ПП. Благодаря и на колегата боби_с13 - вероятно ако се възстанови вакуума в чудото, това ще ми балансира спирането м/у предните колела /както бях писал, като набия рязко спирачка, ми блокира само дясното колело / нямам АБС/- аз пък това намерих между мненията на колегите във форума за Голф.
схемата на анбуч ми се струва че не е точно за AER и има разлика огромна там го дават в левия калник не в десния ------чеки сега този модел на поло AER са с неква система на спиране, не абиес ами я водят абц-спиране това е система при която контролира спирачките в различната скорост, демек ако караш с висока скорост и натиснеш рязко спирачка колелата нема да се сурнат а спират бавно без да ти рита педала ,но когато колата варви бавно и натиснеш рязко колелата се суркат-но това че едното спира по късно от другото е просто по износено феродо или има въздух малко, при мен много често като съм засилен и ми се наложи да спирам аварийно зад няkoй натискам педала и педала е твъртд леко, се едно съм настъпал бос сапун и това не е само при мен ами и при други полота явно спирачната им система малко натаманена с този съд.След като колата намали спирачки си има колкото искаш и този сът играе ролята маза за вакум -демек когато натиснеш рязко педала на спирачките да не се сурнат колелата ами да приплузват понеже по голямата част от вакума отива в онзи съд не в спирането от там идва ефекта при плавно спиране поради липса на вакум за тази система сам чел при фолцваг-джиповете този съд играе ролята на плавно спиране при рязко натискане на спирачка с голяма скорост обясних ти каква е точно ролята на тва чудо без него просто няма да има разлика в спирането с висока и ниска скорост
Последна промяна от maznia на Вто 24 юни 2008 14:37, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:схемата на анбуч ми се струва че не е точно за AER и има разлика огромна там го дават в левия калник не в десния ------чеки сега този модел на поло AER са с неква система на спиране, не абиес ами я водят абц-спиране това е система при която контролира спирачките в различната скорост, демек ако караш с висока скорост и натиснеш рязко спирачка колелата нема да се сурнат а спират бавно без да ти рита педала ,но когато колата варви бавно и натиснеш рязко колелата се суркат-но това че едното спира по късно от другото е просто по износено феродо или има въздух малко, при мен много често като съм засилен и ми се наложи да спирам аварийно зад няkoй натискам педала и педала е твъртд леко, се едно съм настъпал бос сапун и това не е само при мен ами и при други полота явно спирачната им система малко е неизмислена.След като колата намали спирачки си има колкото искаш и този сът играе ролята маза за вакум -демек когато натиснеш рязко педала на спирачките да не се сурнат колелата ами да приплузват понеже по голямата част от вакума отива в онзи съд не в спирането от там идва ефекти при плавно спиране за тази система сам чел при фолцваг-джиповете
Искаш да кажеш, че това "чудо" трябва да го търся под десния подкалник, а не под левия? А тогава що няма винтил и мъркуче към него? Впрочем аз те питах за това в другата тема - че най - вероятно си използвал качената от колегата снимка на AEX?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:Аз съм с AER и вентил имам същия .при мен тапата на това казанче се вижда на десния подкалник то незнам тапа ли е или захват на цилиндара. Незнам но моята кола си е с всичко кото трябва нема побългаряване и премахване на жачки от мастори
Сега ходих да колата и никакви тапи нямам в/у десния калник, а левия не мога да огледам добре и го оставям за майстора. /само че не от първа спешност - като отида, по- късно ще пиша/
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:моята тапа седи точно като завиеш гумата и погледнеш кората на подкалника се вижда на нея между гумата и кората престилката на подкалника там е
Имах предвид че това мъркуче трябва да влезе в подкалника, ама защо откъм гумата - би трябвало или откъм купето, или откъм калника /отгоре/ Или говориш за тапа, която придържа този вакуумрезервоар към подкалника?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
ОК, но все пак ще изчакам да ме извика майстора като му остане повече свободно време и свали от ЕТКА елсхемите на замасяванията. /Тъкмо ще се разбере може ли да се възстанови елзахранването на вентила, че тогава да си слагам вентил, мъркуче и да търся вакуумрезервоара. /Все пак и така си върви добре, ако изключим оборотите, дето ми се иска да ги сваля на нормални без да играят.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта