каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот muns61 » Вто 02 авг 2011 19:47


car_lover написа:Както колегата Koksan каза "Мигна ми лампата и после ми блокира двигателя!" и се образува 5 сантиметрова дупка в блока на майка ми на колата
Извинявам се за офф топика но кой е най добрия варият друг двигател даване за скрап или продажба на части Полото е 6н 1000 кубика

Пиши на ЛС какви пари търсиш на колата, снимки също.




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот freestyler911 » Вто 02 авг 2011 21:40


Както чета, проблема който наблюдавам, при топла кола да се засилва шума от главата е точно сигнал за скорошна смяна на маслена помпа.... И аз вървя натам.

При мен също се е случвало при работа на мотора (от Ст. Загора до София с цялата газ) при продължително натоварване да светне лампата.

Маслена помпа ще да е ... 150-60 лева...


Потребителски аватар
car_lover
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 02 авг 2011 18:11
Автомобил: Vw Polo 6n
Двигател: AEX 1996
Местоположение: Sofiq/polata na Vitosha

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот car_lover » Сря 03 авг 2011 0:46


Да шума от главата е се 1 чука клапан и в един даден момент си аут


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот freestyler911 » Сря 03 авг 2011 17:28


car_lover написа:Да шума от главата е се 1 чука клапан и в един даден момент си аут


Ако не си смениш маслената помпа преди това.

На къси разстояния докато загрее колата си е всичко ток, после чатка от главата...


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот freestyler911 » Сря 03 авг 2011 17:54


Аз мисля да извърша операцията със смяната на маслената помпа.

помпата е 130 лева (най-скъпата в евро07) , веригата е 13 лева.

Сега ще гледам и ще търся с какви инструменти да се сдобия предварително.


Потребителски аватар
car_lover
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 02 авг 2011 18:11
Автомобил: Vw Polo 6n
Двигател: AEX 1996
Местоположение: Sofiq/polata na Vitosha

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот car_lover » Сря 03 авг 2011 18:13


Незнам другите на които им се е случило да им здаде багажа мотора какви щети са има ли ?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот freestyler911 » Сря 03 авг 2011 18:24


Така!
Изглежда според долните схеми трябва да се свали картера, ангренажния ремък , и най-долната ремъчна шайба на ангренажа.

Всичко е песен, въпроса ми е тая ремъчна шайба със скоба за лагери ли се сваля или след развиване на болтовете се вади леко?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот maslinkov » Сря 03 авг 2011 19:00


Съветвам те да не вярваш 100% на картинки. Първо отвори и виж тази ли ти е помпата. На мене ми излизаше по каталог единствено оригинална, без аналози за 370 лв. После като я видяхме, по картинка търсихме аналози и сега съм с помпа за 1.3 мотор /и по-добре :D /за 169лв., с верига за 8лв. Иначе смяната си заслужава - сам ще се убедиш в това.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот freestyler911 » Сря 03 авг 2011 19:03


Ами аз не съм я свалял но като разглобявах картера картинката отдолу беше досущ като тази.

Колега по въпроса с ремъчната шайба на коляновия вал, как точно се сваля ?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот maslinkov » Сря 03 авг 2011 19:34


Мене ми я правиха в Бош-а в Сливен. Аз не се наемам. Имай предвид че двг. се откача, снема се полуоската, изпускателните колектори, ангренажа....Иначе няма как да развиеш и извадиш помата. По каталога ми излизаше помпа без верига, а се оказа с верига. Чак се съмняваха че карам АЕР блок, след подмяната в Итал/вече Темпо/сервиз в София. Само дето няма 1.3 с алуминиев корпус доколкото знам. Сега ми прави 3 ПЪТИ по - високо налягане от старата помпа и се наема поне 2 ПЪТИ повече от преди.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот Koksan » Сря 03 авг 2011 20:41


freestyler911 написа:Ами аз не съм я свалял но като разглобявах картера картинката отдолу беше досущ като тази.

Колега по въпроса с ремъчната шайба на коляновия вал, как точно се сваля ?


До сега не съм имал случай лесно да се развие болта на тая шайба! Ако успееш лесно да го развиеш и шайбата илиза лесно, иначе съм имал и случай със скоба да я вадя, да я избивам .... Това според мен ти е най-голямото неизвестно! Иначе с другото ще се справиш!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19164
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот stefan4o » Сря 03 авг 2011 20:52


Фреестулер911 защо искаш да я сменяваш? Ниско налягане ли ти прави? Ако да - колко е като цифра?


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот freestyler911 » Сря 03 авг 2011 21:24


stefan4o написа:Фреестулер911 защо искаш да я сменяваш? Ниско налягане ли ти прави? Ако да - колко е като цифра?


Цифрата още няма ... Само диагноза и то моя. В събота ще има цифри.

За да свалиш картера се откача полуоската, за свалянето на ангренажа е ясно, за генерацията няма никаква логика. Според мене ще излезе без да разглобявам чак толкова.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот muns61 » Чет 04 авг 2011 6:40


Ако си с тънки пръсти, няма да откачваш полуоска, а за генерацията - не се сещам що да сваляш. Ангренажното колело понякога излизана ръка, но ако не иска - с обратен чук ги вадя.
Всички тези беди идват от "редовна" смяна на маслото при предишния собственик.
http://vbox7.com/play:d21e69cf
Това, което се вижда по този мотор, е след 3 смени на маслото. Наливано е качествено, с каквото карам и аз, та представете си какво е било в момента на купуването на колата. И не е внесена от Италия...


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4199
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: каране с висока скорост-лампата на маслото свети

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 04 авг 2011 10:10


Колега провери си първо налягането на маслото ! Какво е това шума ми се струва различен значи имам проблем в помпата :shock баси почнаха на слух да диагностицирате колите баси... Провери си налягането на маслото на загрял мотор, пък тогава мисли помпи момпи. Ако се окажеш за основни лагери ко правим ??? Докато не се отвори и да се види от човек който има опит и знае не може така да се каже. Ти виждал ли си износена помпа аз лично много пъти и пак не се наемам да кажа че точно от нея е примерно проблема. На приятел помпата изглеждаше износена но се оказаха лагерите...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта