toncheff написа:Аз моят го гледах, интересно, че има стрелка, която сочи към колекторите,т.е. откъдето взема въздух. Ако е еднопосочен, защо е така ..стреклата би трябвало да показва посоката на проводимост...си мисля.
Напротив колега, помисли кое е вакуум и каква би била посоката на въздуха, при положение че серво апарата използва вакуум. Посоката на клапана си е абсолютно правилна, поразсъждавай ....
Просто когато подадеш газ , спирачките ти стават по отзивчиви, пробвай по голямо надолнище излкючи от скорост, сложи единия крак на газта другия на спирачката , пипни спирачката и не натискай повече просто така да усетиш че спираш много плавно , и дай газ да видиш какво става .... и да усетиш силата на вакуума който правят цилиндрите....
А когато огасиш мотора, остава вакуум във сервото, и клапана трябва да го държи там, и ако случайно тоя клапан пуска по мъничко, когато колата престои 5-10 минути огасена, и сервото го няма никакво....