Температурен датчик на Polo 6n 1.0i Газов инжекцион

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Sneka
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ихтиман
Контакти:

Температурен датчик на Polo 6n 1.0i Газов инжекцион

Мнениеот Sneka » Пон 02 фев 2009 12:47


Значи колата Polo 98г е с газов инжекцион и всеки път пали с бензин автоматично,след което прехвърля на газ.Но!В самото начало когато колата е още студена като тръгна да я карам(на бензин нали)и оборотите ми прекъсват,не подава напълно газ.След преминаването на газ обаче всичко е нормално-върви си екстра.
Мисля си че температурния датчик е некав бъгав и лъже компютъра да дава по малко газ.Нали жилото на газта се контролира от компа.
Та дали съм прав колеги.Дали е в това проблема.Да си зимам ли нов датчик или требе да я карам на преглед в Unitrad'а да ми видят грешките на компютъра

Или пък може да е ланд'сондата,защото колата не държи постоянно високи обороти,даже гасне няколко пъти отначлото поради липса на обороти




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Температурен датчик на Polo 6n 1.0i Газов инжекцион

Мнениеот maslinkov » Пон 02 фев 2009 14:17


Бенз. филтър, горивна помпа, замърсени дюзи - компа не е виновен според мене.


Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Re: Температурен датчик на Polo 6n 1.0i Газов инжекцион

Мнениеот balrog » Съб 01 юни 2013 8:44


Извинявам се на колегата,но няма смисъл да пълня раздела с подобна тема. :banghead Проблема при мен се появи след като сложих газов инж. преди около месец. Първата седмица като е студена и запаля се тресеше колата не можеше да ускори както трябва и глъхнеше. Ако не от първото завъртане от второто палеше. От десетина дена обаче почна трудно да пали и по точно въртя, пали и гасни за секунда. Така 2-3 пъти на 4 път ако задържи почва да губи обороти тресе и евентуално може и да задържи и да се оправи или пак гасне и на петия път вече паля и всичко е както трябва. :eek Това е само ако е студена колата. Ако я е пекло слънцето няколко часа пали почти нормално или да карам гася и след 2-3 часа я пробвам е ОК. Когато запаля си е на бензин и не работи супер адекватно обръща автоматично на газ на около 40 градуса и тогава няма и помен, просто на газ всичко е перфектно. Ходих при газаджията и разбира се каза,че щом го прави на бензин не е от газовата,но това всичко се получи след нейното слагане. Мисля не е датчик на Хол тъй като колегите се оплакват повече от загрял двигател нямат палене. Нека ако някой има решение или предположение ,съвет да сподели.. Колата е поло 1.0 97' година код AER :death



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта