Поло 2002г. 1.4, 16V - Колеги колко ангренажни ремъка има
Поло 2002г. 1.4, 16V - Колеги колко ангренажни ремъка има
Колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4,16V.Преди 2 дни взех такова на женами и трябва да го обслужа естествено.Казаха ми че е с 2 ангренажни ремака и 4 ролки.Дано да не прозвучи смешно но какво трябва да се смени точно при едно такова обслужване.Благодаря предварително.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4, 16V
отиваш във всеки един магазин за части и ще ти принтират дори безплатно схемата на ремъка, и ролките , и си ги брой колкото искаш.
п.п. Щом е 16 в полото значи един ангренажен, един между двете колела на разпределителните валове, и една обтяжна ролка, и една паразитна на ремъка между валовете .
е не е истина от какъв клас теми се появяват ежедневно.
опааа и да допълня...:
1.масло и филтър съотвтно на двигателя и масло на скоростите.
2. горивен филтър.
3. ремъците.
4.въздушен филтър.
5. антифриз и евентуално термостат.
6. преглед на спирачките.... каквото трябва
7. почисти си дросела като сменяш филтъра.
8. настрой си пръскалките на предното стъкло.
9.провери си крушките дали всички са изправни.
10. акумулатора и алтернатора провери че иде зима...
11. Студена бира, приятна компания, топли картофи, и никакво шофиране след това...
7.
п.п. Щом е 16 в полото значи един ангренажен, един между двете колела на разпределителните валове, и една обтяжна ролка, и една паразитна на ремъка между валовете .
е не е истина от какъв клас теми се появяват ежедневно.
опааа и да допълня...:
1.масло и филтър съотвтно на двигателя и масло на скоростите.
2. горивен филтър.
3. ремъците.
4.въздушен филтър.
5. антифриз и евентуално термостат.
6. преглед на спирачките.... каквото трябва
7. почисти си дросела като сменяш филтъра.
8. настрой си пръскалките на предното стъкло.
9.провери си крушките дали всички са изправни.
10. акумулатора и алтернатора провери че иде зима...
11. Студена бира, приятна компания, топли картофи, и никакво шофиране след това...
7.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4, 16V
моето поло е от 2004г и е 1.4 16w-55квт. Има 2 ангренажни ремъка и 4 ролки. При смяната им се сменя и водна помпа защото тя работи с тях.В оторизиран сервиз на VW всичко струва около 820 лв. Аз тая работа я свърших в по евтин сервиз и всичко ми излезе около 450 лв с труда
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4, 16V
pzlatev1960 написа:При смяната им се сменя и водна помпа защото тя работи с тях.
Я да използвам темата и да попитам - какво ще стане ако не сменя водната помпа заедно с ремъците. опасно ли е за двигателя ако се повреди водната помпа. моята в момента е здрава защо да я сменям след като работи. мисля да сменя само ремъците и ролките към тях. става ли така или задължително е да се смени здравата водна помпа.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4, 16V
ivan212 написа:pzlatev1960 написа:При смяната им се сменя и водна помпа защото тя работи с тях.
Я да използвам темата и да попитам - какво ще стане ако не сменя водната помпа заедно с ремъците. опасно ли е за двигателя ако се повреди водната помпа. моята в момента е здрава защо да я сменям след като работи. мисля да сменя само ремъците и ролките към тях. става ли така или задължително е да се смени здравата водна помпа.
Днес се мъчих с такава помпа.Да,опасно е! Понеже е с пластмасови витла вътре .Съответно когато се счупят даже не се и рабзира понеже се чупят вътре и видимо нищо и няма.Колата уж работи нормално а всъщност не е така...и започва да и се лигави парното а по уред е на точно 90 граудса и не ги подминава...пали си перката,топли си маркучите...всикчо точно.Случая ми е точно такъв - сменят ангренажа без ролките и без водната помпа преди около 6 месеца...преди 3 месеца колата започва с аномалиите по охлаждането.Случаката ми от днес е описата ето тук - прочети я : Цък
Така колата си крепи 90 грауда,парното вее много слабо а помпата се разхожда на части из двигателя....за справка -> за АUA двигателя хубава нова водна помпа струваше 81лв.
Ако недай си Боже помпата се потроши като тази, обаче някое парче заклини и не успее да се счупи тогава прескача ангренажа и правиш главата и 16-те и клапана на салата.
Тази хлопаше,тропаше,не въртеше антифриза въобще и въпреки това не течеше и видимо беше много готина
Новата е с метални витла....за нея съм по-склонен да не се сменя заедно с ангренажа...макар че производителя си е написал,че трябва и явно има нещо в предвид с това.
Успех!
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4,
Сменял съм 2 пъти водна помпа профилактично и станах пишман. Протекоха след 10000 и 14000км съответно. И двата пъти си връщах старите помпи. Старо правило е-работи ли нещо не го пипай...
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4,
Щом са казали от Германия да я сменяш я сменяш.Сам си помисли дали ще си на далавера-прецака ли се лагера на фибъра ангренажа е долу както и главата поне с 10 клапана (клапаните са по 15 лева + гарнитури и семеринги 150 лева +120 труд +82 водна помпа което е 500 за да спестиш 82 за помпа.
Другия вариант-не я сменяш, след 3000 км само протича и пак даваш 120 лева за труд+82 за помпа за да спестиш 82 за помпа.
Третия и един от най-честите напоследък-сменяш я, но с някаква Metelli, Salieri или друг боклук за да спестиш 20-30 лева и се случват горе описаните работи.
Извода на 5 години или на 50 000 км сменяш ремък, купи си истински неща защото после парите ще ги дадеш в четворен размер.Така е за всичко с автомобилите най-вече с маслата.Веднъж спестяваш 20 лева после правиш двигател за 700.
Другия вариант-не я сменяш, след 3000 км само протича и пак даваш 120 лева за труд+82 за помпа за да спестиш 82 за помпа.
Третия и един от най-честите напоследък-сменяш я, но с някаква Metelli, Salieri или друг боклук за да спестиш 20-30 лева и се случват горе описаните работи.
Извода на 5 години или на 50 000 км сменяш ремък, купи си истински неща защото после парите ще ги дадеш в четворен размер.Така е за всичко с автомобилите най-вече с маслата.Веднъж спестяваш 20 лева после правиш двигател за 700.
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4,
Е,какво е това правило,работи ли не го сменяй,по тая логика за какво да сменяш ангренаж и масло,при положение,че работи.Ако искаш колата да работи нормално трябва да се сменят през определеното време консумативите,и водната помпа е 1 от тях,смяната и е задължителна при смяна на ангренажен комплект.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: колеги колко ангренажни ремака има поло 2002 година 1.4,
Моята помпа не я смених при смяна на ремъци и точно перката се счупи и колата за малко да прегрее.С новата проблеми не съм имал даже, изкарах още 1 ремък с нея.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта