Разпределителен вал 86ц ГТ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Чет 11 фев 2010 12:43


Имам поло 1.3ГТ 75к.с. въпроса ми е има ли някакав стоков вал от по голям брат на полото който да става без да се преправиа и да вади малко повечко сила в ниските.Благодаря




Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот doc_j » Чет 11 фев 2010 12:56


Повече в ниските означава по-малко във високите. Добре си прецени, след това няма да си 75 коня. Ако намериш вал от някое 55-60 коньово карбураторно поло... :roll: Карбуратор си, нали?


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Чет 11 фев 2010 13:04


doc_j написа:Повече в ниските означава по-малко във високите. Добре си прецени, след това няма да си 75 коня. Ако намериш вал от някое 55-60 коньово карбураторно поло... :roll: Карбуратор си, нали?

Карбуратор съм искаш да кажеш че мойа вал е най???


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот lrlmodo » Чет 11 фев 2010 17:08


Да точно това казва doc_j.
А и ти с тая глава от стария тип - трудно ще намериш нещо........


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Чет 11 фев 2010 18:23


lrlmodo написа:Да точно това казва doc_j.
А и ти с тая глава от стария тип - трудно ще намериш нещо........

главата ми е от новите щото колекторире са от поло 6Н не е от старите с хидравлични повдигачи е и запалването е без чукче оргинално си е с датчик.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот kaiser666 » Чет 11 фев 2010 18:49


Какъв ти е кода на двигателя?


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Чет 11 фев 2010 22:09


kaiser666 написа:Какъв ти е кода на двигателя?

GK мисля така ми каза един колега от форума


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот lrlmodo » Пет 12 фев 2010 12:57


Твойта някакъв хибрид ще да е :) щот GK е със мех повд по принцип. Я дай една снимка на мотора
И все пак ако главата ти е от 3F с нейния си вал - тя е най доброто


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Пет 12 фев 2010 13:05


Снимките на двигатела
Прикачени файлове
S3700246.JPG
S3700247.JPG


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот lrlmodo » Пет 12 фев 2010 13:13


Присаждана е явно. Може да е от HZ мотор (мойта е същата), GK е с другата по-принцип - с наклонения капак
А защо мислиш, че е 75кс тоя мотор?
Сми тоя мотор може целия да е присаждан


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Пет 12 фев 2010 14:24


lrlmodo написа:Присаждана е явно. Може да е от HZ мотор (мойта е същата), GK е с другата по-принцип - с наклонения капак
А защо мислиш, че е 75кс тоя мотор?
Сми тоя мотор може целия да е присаждан

Щото предишното ми поло беше 55к.с. и разликата е голяма пък и е с електронно запалване има оригинално оборотомер и е с 5ск.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот lrlmodo » Пет 12 фев 2010 17:43


Значи щом си с мех гор помпа, вала ти със сиг не е от ГТ, може оттам да идва проблема от който се оплакваш :wink:


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Пет 12 фев 2010 23:05


lrlmodo написа:Значи щом си с мех гор помпа, вала ти със сиг не е от ГТ, може оттам да идва проблема от който се оплакваш :wink:

значи си е 55к.с. ли как да разбера кода на двигатела


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот nosex » Съб 13 фев 2010 8:46


vankatajawa написа:как да разбера кода на двигатела

Добре де, големия талон на колата го имаш, нали?
Там го пише :wink:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19164
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот stefan4o » Съб 13 фев 2010 9:41


vankatajawa написа:
lrlmodo написа:Да точно това казва doc_j.
А и ти с тая глава от стария тип - трудно ще намериш нещо........

главата ми е от новите щото колекторире са от поло 6Н не е от старите с хидравлични повдигачи е и запалването е без чукче оргинално си е с датчик.

Колега, това, че е с датчик на Хол не значи, че колата ти е ГТ, моята и тя е с датчик на Хол. Между другото пробвай с вал от АБУ, 1.6 75 к.с. мисля, че този мотор е по- от 1.3 3F, поне като обем и въртящ момент го превъзхожда. Някъде из английски форуми бях гледал един си прави сбирщайн на ГТ-полото с блок от АЕЕ ако не се лъжа и глава от 3F и електрониката от последното, резултатът беше доста добър, човекът си усещаше колата като близо 100 к.с. mhihi



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта