Здравейте ,
Имам проблем може би с таблото на поло 96г. При движение почна да мига лампичката за прегряване но стрелката не отчиташе . Видях че не е прегряла и я оставих на другия ден я запалих и студена показваше същото .Установих че отваря термостата , вентилатора работи ,бушоните са здрави ,течността е на нивото, прегледах всички възможни клеми и така в един момент всичко си дойде на мястото от самосебеси ,една седмица карах без проблем , но днес това се повтори само дето сега и стрелката за горивото сочи нула . Дайте идеи какво може да е:bowdown
Предварително благодаря .
проблем ел. табло
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем ел. табло
Виж на ЛС
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: проблем ел. табло
Някаде се губи тока по кабелите до таблото
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: проблем ел. табло
Презапояване на стабилизатора
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 7:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: проблем ел. табло
Здравейте отново .
Извинявам се за закъснението , но трябваше да съм сигурен за причината поне при мен за да мога да бъда полезен и на други с подобен проблем.
На другия ден тръгвайки на работа с колата след по малко от километър стрелката за температурата започна да се покачва след още толкова стрелката на горивото си дойде на мястото , остана само да мига датчика на температурата . На първия светофар угасих полото и пак го стартирах и датчика вече не светеше - всичко ок.
От колеги от форума стигнах до извода че може би някъде прекъсва масата на таблото и в удобен момент разглобих таблото-както нещата който съм правил досега по тази кола всичко е елементарно. Проверих буксата –беше наред . Отделяйки корпуса от самата платка на таблото видях че има два проводника за тока във вид на пластини едната беше изменила цвета сивееше , а на мястото където се допират пластините с платката калаят беше вдлъбнат . Мястото където се допират е захванато с винтче и може би от времето и натиска имайки предвид твърдостта на калая той се изменя и на моменти може да създава проблеми. Внимателно наслоих съвсем малко количество калай на платката където лягат пластините за да се получи нещо като пъпка , зачистих пластините и сглобих всичко .
От тогава нямам никакви проблеми.
Извинявам се за закъснението , но трябваше да съм сигурен за причината поне при мен за да мога да бъда полезен и на други с подобен проблем.
На другия ден тръгвайки на работа с колата след по малко от километър стрелката за температурата започна да се покачва след още толкова стрелката на горивото си дойде на мястото , остана само да мига датчика на температурата . На първия светофар угасих полото и пак го стартирах и датчика вече не светеше - всичко ок.
От колеги от форума стигнах до извода че може би някъде прекъсва масата на таблото и в удобен момент разглобих таблото-както нещата който съм правил досега по тази кола всичко е елементарно. Проверих буксата –беше наред . Отделяйки корпуса от самата платка на таблото видях че има два проводника за тока във вид на пластини едната беше изменила цвета сивееше , а на мястото където се допират пластините с платката калаят беше вдлъбнат . Мястото където се допират е захванато с винтче и може би от времето и натиска имайки предвид твърдостта на калая той се изменя и на моменти може да създава проблеми. Внимателно наслоих съвсем малко количество калай на платката където лягат пластините за да се получи нещо като пъпка , зачистих пластините и сглобих всичко .
От тогава нямам никакви проблеми.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта