криви спирачни дискове - polo 6n APQ
Re: Проблем с дисковете на APQ
Забравих да допълня, че направихме и профилактиката които колегата BLADE8209 написа по-горе. Излезна 215лв. А днес и смених нова бензинова помпа пълен комплект 160лв.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Проблем с дисковете на APQ
... незнам НО
Аз купих най-евтините дискове (Нипон) и накладки Феродо СЛ , обща цена 92 лева , това са вентилирани дискове!
Измих си ги с роли и веро , подсуших , свалих старите сложих новите, пак обезмаслих (дори пръсти нямаше по тях) , карах повече от 1000 километра много внимателно, и спирах много плавно!
НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ!
Като чета че колите ви НЕ СПИРАТ след стъргане на дисковете и след поставяне на нови , просто не карате правилно И дискове от 1000 лева да сложите пак ще се изкривят!
Аз купих най-евтините дискове (Нипон) и накладки Феродо СЛ , обща цена 92 лева , това са вентилирани дискове!
Измих си ги с роли и веро , подсуших , свалих старите сложих новите, пак обезмаслих (дори пръсти нямаше по тях) , карах повече от 1000 километра много внимателно, и спирах много плавно!
НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ!
Като чета че колите ви НЕ СПИРАТ след стъргане на дисковете и след поставяне на нови , просто не карате правилно И дискове от 1000 лева да сложите пак ще се изкривят!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
Дисковете се разработват точно по обратния начин ама никой не го прави. Първите 100км с нови дискове и накладки се кара внимателно да се понапаснат малко от малко, след това се излиза на нещо подобно на магистрала и се правят поредица намалявания от 80 до 20 със засилваща се интензивност (дори да замиришат накладките е очакван ефект) с интервал 5 км помежду за охладаждане (не трябва да се спира), като накрая се кара 20-ина км за да се охладят напълно. Това пише в упътванията на EBC и TRW които съм слагал по колите... Не че съм го правил, сърце не ми дава, но може би точно така трябва. В една статия беше обяснено и защо, но сега ме мързи да я търся..
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
от разбити тампони на носача,няма как да се изкриви диска! Бас ловя че са ти задържали цилиндрите на апаратите и ако не си сменил спирачните маркучи, те съветвам да го направиш!
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
Привет на всички:)От една година го имам тоя проблем с дисковете!Като купих колата, смених дисковете и накладките!Карах към 20,000 км, и колата почна да се тресе като спирам при голяма скорост!Сменил съм втулки и тампони и пак същата работа!Старите дискове и накладки бяха много износени, но не биеха грам като спирах:)Опасно ли е това биене, и до какви проблеми може да доведе?
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
Koksan написа:и ако не си сменил спирачните маркучи, те съветвам да го направиш!
Би ли пояснил ..
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
Ами те се разяцждат и понякога се получава така че в едната посока пропуска течност а в другата почти не и цилиндерчетата задържат. Освен това се раздуват и така намаля налягането.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
Което не се случва евентуално ако се спазва правилото за смяна на сп. течност на макс 2 години + почистване и смазване на водачите ?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
dj_tuhla написа:Което не се случва евентуално ако се спазва правилото за смяна на сп. течност на макс 2 години + почистване и смазване на водачите ?
съпътствано и със смяна на гумичките на цилиндърчетата и полиране на повърхността им ако има нужда!
Принципно сяка гума старее и може да се получи проблем дори и с редовна смяна на спирачната течност, НО, с редовната профилактика, този момент се изтегля доста напред във времето!
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ
Мисля че достатъчно съм пояснил колега Забравих да кажа, че сменях цилиндърче на задно дясно колело!Не смених спирачната течност, а само долях.Когато сменях дисковете и накладките раздвижих цилиндърчетата!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта