криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
G_G_
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с дисковете на APQ

Мнениеот G_G_ » Чет 06 окт 2011 12:31


Забравих да допълня, че направихме и профилактиката които колегата BLADE8209 написа по-горе. Излезна 215лв. А днес и смених нова бензинова помпа пълен комплект 160лв.




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Проблем с дисковете на APQ

Мнениеот freestyler911 » Чет 06 окт 2011 18:37


... незнам НО

Аз купих най-евтините дискове (Нипон) и накладки Феродо СЛ , обща цена 92 лева , това са вентилирани дискове!

Измих си ги с роли и веро , подсуших , свалих старите сложих новите, пак обезмаслих (дори пръсти нямаше по тях) , карах повече от 1000 километра много внимателно, и спирах много плавно!

НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ!

Като чета че колите ви НЕ СПИРАТ след стъргане на дисковете и след поставяне на нови , просто не карате правилно :не: И дискове от 1000 лева да сложите пак ще се изкривят!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот dj_tuhla » Съб 08 окт 2011 10:37


Дисковете се разработват точно по обратния начин ама никой не го прави. Първите 100км с нови дискове и накладки се кара внимателно да се понапаснат малко от малко, след това се излиза на нещо подобно на магистрала и се правят поредица намалявания от 80 до 20 със засилваща се интензивност (дори да замиришат накладките е очакван ефект) с интервал 5 км помежду за охладаждане (не трябва да се спира), като накрая се кара 20-ина км за да се охладят напълно. Това пише в упътванията на EBC и TRW които съм слагал по колите... Не че съм го правил, сърце не ми дава, но може би точно така трябва. В една статия беше обяснено и защо, но сега ме мързи да я търся..


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот Koksan » Пон 10 окт 2011 8:18


от разбити тампони на носача,няма как да се изкриви диска! Бас ловя че са ти задържали цилиндрите на апаратите и ако не си сменил спирачните маркучи, те съветвам да го направиш!


Borislavcho
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот Borislavcho » Вто 11 окт 2011 12:49


Привет на всички:)От една година го имам тоя проблем с дисковете!Като купих колата, смених дисковете и накладките!Карах към 20,000 км, и колата почна да се тресе като спирам при голяма скорост!Сменил съм втулки и тампони и пак същата работа!Старите дискове и накладки бяха много износени, но не биеха грам като спирах:)Опасно ли е това биене, и до какви проблеми може да доведе?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот dj_tuhla » Вто 11 окт 2011 20:53


Koksan написа:и ако не си сменил спирачните маркучи, те съветвам да го направиш!


Би ли пояснил .. :?:


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот BLADE8209 » Вто 11 окт 2011 21:13


Ами те се разяцждат и понякога се получава така че в едната посока пропуска течност а в другата почти не и цилиндерчетата задържат. Освен това се раздуват и така намаля налягането.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот dj_tuhla » Сря 12 окт 2011 7:25


Което не се случва евентуално ако се спазва правилото за смяна на сп. течност на макс 2 години + почистване и смазване на водачите ?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот Koksan » Сря 12 окт 2011 14:30


dj_tuhla написа:Което не се случва евентуално ако се спазва правилото за смяна на сп. течност на макс 2 години + почистване и смазване на водачите ?


съпътствано и със смяна на гумичките на цилиндърчетата и полиране на повърхността им ако има нужда!
Принципно сяка гума старее и може да се получи проблем дори и с редовна смяна на спирачната течност, НО, с редовната профилактика, този момент се изтегля доста напред във времето!


Borislavcho
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 13 юли 2011 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: криви спирачни дискове - polo 6n APQ

Мнениеот Borislavcho » Чет 20 окт 2011 11:31


Мисля че достатъчно съм пояснил колега :) Забравих да кажа, че сменях цилиндърче на задно дясно колело!Не смених спирачната течност, а само долях.Когато сменях дисковете и накладките раздвижих цилиндърчетата!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта