поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
Въпроса ми е променя ли се ъгъла на запалване при въртене на делкото? Делкото е с датчика на Хол. Идеята е да се даде малко предварение понеже се кара изцяло на газ.Може ли да се получи без ТАП ?
Последна промяна от Bobi_S13 на Пет 18 ное 2011 13:23, променено общо 1 път.
Причина: редактирано заглавие!
Причина: редактирано заглавие!
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Как се прави центравка на поло 2ф 91г ААУ?
Колега, виж тази тема - дано ти помогне
viewtopic.php?p=1765111#p1765111
viewtopic.php?p=1765111#p1765111
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как се прави центравка на поло 2ф 91г ААУ?
vilden написа:Въпроса ми е променя ли се ъгъла на запалване при въртене на делкото? Делкото е с датчика на Хол. Идеята е да се даде малко предварение понеже се кара изцяло на газ.Може ли да се получи без ТАП ?
Може.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Как се прави центравка на поло 2ф 91г ААУ?
Някой има ли представа вярно ли е:че когато 1мм се разминат белезите са ти някъде към 3 градуса предварене, понеже нямам под ръка стробоскоп?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Как се прави центравка на поло 2ф 91г ААУ?
Там беше някъде
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Как се прави центравка на поло 2ф 91г ААУ?
Предварение от 1-2 мм оказват ли някакво влияние при работа на двигателя? Благодаря за отговорите.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Как се прави центравка на поло 2ф 91г ААУ?
vilden написа:Предварение от 1-2 мм оказват ли някакво влияние при работа на двигателя? Благодаря за отговорите.
2мм ти са към 5-6 градуса предварение - това е прекалено много
Абе стробоскопи,сантиметри,градуси........ на AAU-то настройката на газ си я правих по този начин и помня ,че бях много доволен , сега дали двигателят е бил доволен незнам ,ама аз бях :
Anbuch написа:Щом си на газ, настройвай я за газ.
На поло AAU ,аз настройката я правих така: Неможех да се ориентирам по звука на двигателя и пробвах друг начин.Първо ,задължително колата трябва да е хубаво загряла. Когато предварението е много голямо и се движеш на 2тора скорост с около 5-10 км/ч и натиснеш рязко педала на газта по равен терен ,колата първо изхълцуква и тогава се изтегля ,а ако предварението е прекалено малко ,при същите условия ,след натискане на газта рязко - колата се замисля известно време и тогава се изтегля. По този начин и направих настройка на газ като търсих максимално големият ъгъл на запалване без да хълца колата. След време като бях на стенд видях ,че съм я направил на ъгъл 8 градуса на празен ход ,при предписание на производителите,ъгъла да е 5 градуса на празен ходИ тъй като на газ винаги се допуска предварение с 2-3 градуса по-голяма приех ,че центровката съм я направил добре.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Как се прави центравка на поло 2ф 91г ААУ?
Благодаря за отговора! Ще пробвам когато остане време.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
Някой друг ако има опит да сподели
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
Споделям личен опит. Моторетката ми е подобна на твоята, само че малко по-голяма като работен обем. Делкото ми е на същото място като при теб. Карах допреди два месеца с предварение мисля към 8 го оставихме последно като го мерихме. Завъртях делкото с около 1.5-2мм и дадох още малко градуси. Само мога да гадая колко точно съм задал като предварение, но колата се държи видимо по-добре. Вървежът се подобри - моторът оживява още от 2000 оборота (преди това при около 2700), колата стана една идея по-динамична при, може да се каже, запазен разход. Последното ми засичане е 12/100 газ в градски условия включващи сравнително много 3.5-километрови къси отсечки (колата се кара студена). Мисля, че е повече от задоволително - ABU с карбуратор 2е3 от 1.3л. мотор. Винаги съм се стремял да получа по-добър вървеж, вместо да търся по-нисък разход. Нещата при АГУ са взаимно свързани и винаги едното е за сметка на другото - идеята е всеки да намери това, което търси като разход/динамика на автомобила си, независимо с какви средства и способи.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
Добрата центровка е много индивидуална, много фактори влияят - стил на каране, гориво, техническо състояние - например нагар по клапани и бутала, от разход на масло и каране на къси разстояния и студен мотор.
Та по вървеж и разход, по система Нагласьов, се постига оптимална центровка на тези мотори.
Та по вървеж и разход, по система Нагласьов, се постига оптимална центровка на тези мотори.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
Карането е предимно градско на къси разтояния и изцяло на газ. Ипарителя е вакуумно ловато/не е най-добър вариянт, но без пари толкова/, свещи-еднополюсни денсо по каталог, въздушен филтър се сменя пролет и есен, 4 степенна скоростна кутия, гуми-зимни 145/80/13. Маслого на 4К си е на същото ниво, а за 10К мръдва около 3мм. Някакви препоръки за това куцо магаре?
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
Няма ли кой да напише нещо по въпроса?
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
Колегата, мУнс61 набор ти е дал отговор. Системата наистина е Нагласьов. Ако на някой колата му върви добре с определени градуси, при теб може и да няма такъв добър ефект. Нещата са относителни - пробвай, завърти делкото малко, зареди газ и тествай колко си минал като отчиташ и динамиката към по-добро или по-лошо е отишла. Относно свещите ти, не съм се заглеждал в Аутодата, но е възможно свещите ти по каталог да са триполюсни.
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: поло 2ф 91г ААУ - Как се прави центравка
За газ препоръките са свещите да са еднополюсни и съм склонен да се съглася с това. Предполага се, че има разлика в разпръскване на искрата. За денсо се смята, че има по-малко ментета.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта