Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
Някой може ли да ми каже този датчик за какво е? Леко е подмъкнат и може да се скъса всеки момент, държи се на една много тънка жичка... Май е редно да посоча модела да не ми врътнат ключа..Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
Колега , това е датчик за ниско налягане на маслото в главата. Те са според цвета на 0,3 0,5 0,75 (доколкото знам). Дано никога не ти се налага да разбираш че от там се мери налягането на маслото.
Re: Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
Какво ще ме посъветваш да го направя, да стои ли така до, като се откачи напълно или превантивно да го запоявам?
Re: Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
не чакай да се скъса,по добре го поправи кабела
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
Както го виждам аз е с букса от този тип които там където кабела влиза в буксата е залято със епоксидна смола. С други думи , не пипай , няма да го направиш по добре.
Гофрирания маркуч в който е положен кабела се е откачил от буксата. трябва да се надене ако няма напукано по кабелчето и всичко е 6+ . Провери кога ти святка лампата на маслото, когато е изключена буксата или като си я дал на късо към блока на мотора. Ако свети когато е изключена е много добре, т.е ако имаш ниско налягане на маслото, скъсана ти е жицата или се е откачила свети лампата и си проверяваш всичко. Ако свети при късо към корпус задължително следи да е в изправност всичко иначе лошо ....
Не се втелявай много много. Вземи правилно решение по схемата : http://forums.bgdev.org/uploads/post-13-1131580056.jpg
Гофрирания маркуч в който е положен кабела се е откачил от буксата. трябва да се надене ако няма напукано по кабелчето и всичко е 6+ . Провери кога ти святка лампата на маслото, когато е изключена буксата или като си я дал на късо към блока на мотора. Ако свети когато е изключена е много добре, т.е ако имаш ниско налягане на маслото, скъсана ти е жицата или се е откачила свети лампата и си проверяваш всичко. Ако свети при късо към корпус задължително следи да е в изправност всичко иначе лошо ....
Не се втелявай много много. Вземи правилно решение по схемата : http://forums.bgdev.org/uploads/post-13-1131580056.jpg
Re: Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
..нищо не разбрах от поста ти...няма никаква смола там...
Re: Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
Според мен това е буксата за ЕГР клапана , този за маслото е напречно на колата .
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Лупо 1,4 литров, бензинов мотор, 99г - датчик ли е това?
Не, това си е точно за маслото датчика. Според мен изобщо не бива да се пипа системата така както си е в момента , защото ако някой ден се прекъсне кабелчето просто постоянно ще свети лампата за маслото или пък изобщо няма да светва дори и при контакт и ще се разбере веднага ,че се е прекъснал кабела. И да е прекъснат този кабел по никакъв начин няма да се отрази на работата на двигателя - просто ще отсъства сигнализацията за ниско ниво/налягане на маслото и кагато това се случи по добре тогава да се "побългарява"
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта