поло 6н 1.0-Разбито делко и въпрос за свещи.?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

поло 6н 1.0-Разбито делко и въпрос за свещи.?

Мнениеот balrog » Нед 09 юни 2013 17:47


Здравейте колеги. Оказа се разбито цялото делко и е с голям луфт на "пръта". Ще се сменят също палец и капачката защото тя била изядена а палеца разбит или подобно. Въпроса ми е от какво може да се разбие така делкото и само от 1.0 двигател ли става или мога да търся и от други? Ако са взаимозаменяеми от кои двигатели? До всичко това се стигна след слагане на ГИ и колата почна да пали много трудно студена, по-точно пали и гасне не може да задържи обороти. След 5-6 опита запалва и все едно нищо и няма. Ходих при газаджията г/д оправи паленето ,но пък от тогава почна да гасне като изключа от скорост в движение :death . Това последното го пооправих, като махнах капачката и не знам и аз какво направих и за сега спря да гасни в движение и г/д успява да пали нормално. И все пак има колебание в оборотите.. Та ви моля за съвети и информация относно делкото и неговия ремонт или по -скоро замяна? Двигателя е AER 1.0
Благодаря ви предварително и лека вечер! :beer

Последна промяна от balrog на Съб 19 окт 2013 17:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: поло 6н 1.0-Разбито делко (луфт) и заменяемост от др. дв

Мнениеот Bai Sando » Нед 09 юни 2013 21:03


от 1.4 АЕХ И 1.6 АЕЕ са същите :th_up


Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Re: поло 6н 1.0-Разбито делко (луфт) и заменяемост от др. дв

Мнениеот balrog » Пон 10 юни 2013 20:12


Благодаря колега, така ще е по-лесно търсенето. Остава обаче въпроса от къде се е появил луфта? Дали е нормално като амортизация и годините му или е нещо друго? :question


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: поло 6н 1.0-Разбито делко (луфт) и заменяемост от др. дв

Мнениеот anonimko » Пон 10 юни 2013 20:20


Нормално е да се износи с времето понеже там няма мазане и се износва с времето на старото ми поло 95 набор 1.6 АЕЕ бе същото и един стругар там ми направи втулка от дуралуминии за да оплътни и сложихме едно малко киче от подобно на изолацията на двигателя към купето и по малко масълце от пръчката за мерене на маслото само я отъркваш леко да има мазало и така карах 3 години и я продадох на приятел и още я кара така без проблем с делкото


Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Re: поло 6н 1.0-Разбито делко (луфт) и заменяемост от др. дв

Мнениеот balrog » Вто 11 юни 2013 16:34


Интересно предложение колега и ти благодаря за което. Ако не намеря след няколко опита втора ръка в добро състояние, сигурно ще направя и аз подобна интервенция. А предложения за палец и капачка на коя фирма да са?
Гледах БОШ мисля и БЕРУ и забравих какво още и си мисля, че ако не са менте ще са добри.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: поло 6н 1.0-Разбито делко (луфт) и заменяемост от др. дв

Мнениеот anonimko » Сря 12 юни 2013 15:14


Каквато и да вземеш все тая Беру-то поне за мен са малкопо-добри от бошовите.


Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Re: поло 6н 1.0-Разбито делко (луфт) и заменяемост от др. дв

Мнениеот balrog » Съб 19 окт 2013 13:32


Здравейте момчета :beer Този проблем още е на дневен ред. Смених капачка и палец,но нямаше ефект. Смених и свещите,но пак нищо и точно там ми е въпроса. Като ги сменях само на първи цилиндър или по-точно най-левия (като застана с лице към двигателя)имаше на свеща 2 гумени уплътнения, едното долу в основата на керамичната част,а другото като шапчица седеше в горната част на керамиката. Другите 3 свещи нямаха такива гумички. Затова махнах гумичките и 4 ги сложих "голи".Та въпроса ми е дали може без гумите или ще е проблем и каква им е целта,защото не забелязвам да работи по-зле без тия 2 гумички? В лулите (дано не бъркам термина) си има гумички.
Благодаря ви предварително и приятна почивка!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта