Колеги,въпроса е следния.Палиш сутрин колата.О.К.Волан нормален като въртене.Колкото повече караш колата толкава по-труден става волана.Къде се крие ключа на бараката?От какво може да е?
Минава ми мисъл малко количество масло,но като развъртях казанчето видях,че има масло,но дали е до мяркана не съм погледнала.
Друго какво може да е?
Труден волан при загряла кола.
Полото е 96 год.
Ако маслото е малко и като загрее колата и вискозитета се променя и може да не дава достатъчно налягане.
Мисля си или е скапано маслото като качество или е малко.
Може и друга с.да е причината.
Аз хучаво смятах да го сменя,но се отказах щото видях,че на цвят е добро,а се бях объркала че е черно защото го гледах на тъмно.
Ако маслото е малко и като загрее колата и вискозитета се променя и може да не дава достатъчно налягане.
Мисля си или е скапано маслото като качество или е малко.
Може и друга с.да е причината.
Аз хучаво смятах да го сменя,но се отказах щото видях,че на цвят е добро,а се бях объркала че е черно защото го гледах на тъмно.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
не е за ск кутия отиваш в магазин за автоаксеори където продават филтри масла антифриз и др и искаш добавка за запушване на течеве на хидравлика тубичката е черна на цвят и прилича на добавката за почистване на инжекцините която се сипва в бенза не съм сигурен но тези добавка за хидравликата май я има и по бензиностанциите
- didkodidko
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
!
И аз имам същия проблем днес ще отида да купя таква течност да видя дали ще се оправи. Инак Хидравличното масло е точно по средата на мярката.
Мислих си че е от рейката но така и не я смених. Надявам се да стане с масълцето.
Мислих си че е от рейката но така и не я смених. Надявам се да стане с масълцето.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Е колеги не сте написали отговор оправихте ли си колите?
Малко ми е странно да сипваш добавка, която да запуши теч, като никой не е посочил, че има загума на хидравлична течност.
Аз го имам същя проблем с натягащия се волан, но при мен нещата май се развиха още по-дъблоко.
В момента имам следния проблем: След като загрее колата, започва да скърца хидравликата, като въртиш волана, се чува все едно нямам хидравлична течност. Това се случва, само на заграял автомобили и не винаги, ходих до Никси веднъж за друго, но тогава колкото и да изтезавах хидравликата не поиска да заскърца.
Хирдвалична течност имам. Бистра е. В норма е. Нямам течове.
Един майстор във Варна като го прегледа, каза че най-вероятно е хидравличната помпа, отваря я. Чисти я. Каза че се съмнявал в някакъв клапан там в помпата. Почистил го, но не изглеждал да е засядал. Ефект от тази маниполация, никакъв.
Тъпото е, че почне ли да скърца не спира, докато не я оставя по за дълко да изстине малко.Та явно има нещо, което си променя нормалния начин на работа в даден момент....
Някой някаква идея? Или да ходя да гледат пак помпата....
Малко ми е странно да сипваш добавка, която да запуши теч, като никой не е посочил, че има загума на хидравлична течност.
Аз го имам същя проблем с натягащия се волан, но при мен нещата май се развиха още по-дъблоко.
В момента имам следния проблем: След като загрее колата, започва да скърца хидравликата, като въртиш волана, се чува все едно нямам хидравлична течност. Това се случва, само на заграял автомобили и не винаги, ходих до Никси веднъж за друго, но тогава колкото и да изтезавах хидравликата не поиска да заскърца.
Хирдвалична течност имам. Бистра е. В норма е. Нямам течове.
Един майстор във Варна като го прегледа, каза че най-вероятно е хидравличната помпа, отваря я. Чисти я. Каза че се съмнявал в някакъв клапан там в помпата. Почистил го, но не изглеждал да е засядал. Ефект от тази маниполация, никакъв.
Тъпото е, че почне ли да скърца не спира, докато не я оставя по за дълко да изстине малко.Та явно има нещо, което си променя нормалния начин на работа в даден момент....
Някой някаква идея? Или да ходя да гледат пак помпата....
Mury написа:А с какво малсо карате,защото хидравликите на ФВ се карат със специално масло,питам защото може да е от него,а и ми предстои монтаж на хидравлика,но незнам какво масло да взема,има предвид цвета
знам от колегите , че маслото е зелено . Аз съм с червено вече 1 месец. 19 лв литъра. Да чукна на дърво всичко е наред с ролото и волана след смяната все едно карам Ес-класа
Scout написа:Mury написа:А с какво малсо карате,защото хидравликите на ФВ се карат със специално масло,питам защото може да е от него,а и ми предстои монтаж на хидравлика,но незнам какво масло да взема,има предвид цвета
знам от колегите , че маслото е зелено . Аз съм с червено вече 1 месец. 19 лв литъра. Да чукна на дърво всичко е наред с ролото и волана след смяната все едно карам Ес-класа
Те тчоно тук е проблема,защото трябва да се кара със зелено или жълто/доколкото знам/масло но не и с червено
Re: Труден волан при загряла кола.
meri написа:Колкото повече караш колата толкава по-труден става волана.Къде се крие ключа на бараката?От какво може да е?
Мери-а как са предните амортесьори?Люлее ли се колата?Има вариант като са изпуснали- тежеста на колата да се пренася на опорните тампони на амортесьорите и оттам да идва тежкия волан!Поне при мен беше така!
П.С. Мъри-а защо да не може да се кара с червено хидравлично масло????
При положение че на Ивеко (новия модел) се задава такова по каталог?
Моля те -обясни
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта