Труден волан при загряла кола.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Труден волан при загряла кола.

Мнениеот meri » Вто 11 дек 2007 14:04


Колеги,въпроса е следния.Палиш сутрин колата.О.К.Волан нормален като въртене.Колкото повече караш колата толкава по-труден става волана.Къде се крие ключа на бараката?От какво може да е?
Минава ми мисъл малко количество масло,но като развъртях казанчето видях,че има масло,но дали е до мяркана не съм погледнала.
Друго какво може да е?




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 11 дек 2007 14:07


то пръчката има деления мин и макс


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meri » Вто 11 дек 2007 14:09


Колега за хидравличното масло говоря.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 11 дек 2007 14:12


точно при мен на капачето има пръчка на която ми показва къде е хидр масло а полото коя година е


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 11 дек 2007 14:13


Точно ... и то има пръчица в следата на капачката на която има означени MIN и MAX :)


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meri » Вто 11 дек 2007 14:19


Полото е 96 год.
Ако маслото е малко и като загрее колата и вискозитета се променя и може да не дава достатъчно налягане.
Мисля си или е скапано маслото като качество или е малко.
Може и друга с.да е причината.
Аз хучаво смятах да го сменя,но се отказах щото видях,че на цвят е добро,а се бях объркала че е черно защото го гледах на тъмно.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 11 дек 2007 14:25


или е малко или може да има теч от хидравликата сипваш добавка и решаваш проблема при мен имаше теч сипах добавката и реших проблема не ми се вярва пистовия ремък да се охлабил


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meri » Вто 11 дек 2007 15:52


Добре де,тая добавка каква е?Тая за скоростни кутии ли е?
Да не сипя грешното нещо.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 12 дек 2007 8:23


не е за ск кутия отиваш в магазин за автоаксеори където продават филтри масла антифриз и др и искаш добавка за запушване на течеве на хидравлика тубичката е черна на цвят и прилича на добавката за почистване на инжекцините която се сипва в бенза не съм сигурен но тези добавка за хидравликата май я има и по бензиностанциите


Потребителски аватар
didkodidko
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

!

Мнениеот didkodidko » Чет 13 дек 2007 13:27


И аз имам същия проблем днес ще отида да купя таква течност да видя дали ще се оправи. Инак Хидравличното масло е точно по средата на мярката.
Мислих си че е от рейката но така и не я смених. Надявам се да стане с масълцето.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пон 23 юни 2008 9:45


Е колеги не сте написали отговор оправихте ли си колите?

Малко ми е странно да сипваш добавка, която да запуши теч, като никой не е посочил, че има загума на хидравлична течност.

Аз го имам същя проблем с натягащия се волан, но при мен нещата май се развиха още по-дъблоко.

В момента имам следния проблем: След като загрее колата, започва да скърца хидравликата, като въртиш волана, се чува все едно нямам хидравлична течност. Това се случва, само на заграял автомобили и не винаги, ходих до Никси веднъж за друго, но тогава колкото и да изтезавах хидравликата не поиска да заскърца.

Хирдвалична течност имам. Бистра е. В норма е. Нямам течове.
Един майстор във Варна като го прегледа, каза че най-вероятно е хидравличната помпа, отваря я. Чисти я. Каза че се съмнявал в някакъв клапан там в помпата. Почистил го, но не изглеждал да е засядал. Ефект от тази маниполация, никакъв.

Тъпото е, че почне ли да скърца не спира, докато не я оставя по за дълко да изстине малко.Та явно има нещо, което си променя нормалния начин на работа в даден момент....

Някой някаква идея? Или да ходя да гледат пак помпата....


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пон 23 юни 2008 10:39


А с какво малсо карате,защото хидравликите на ФВ се карат със специално масло,питам защото може да е от него,а и ми предстои монтаж на хидравлика,но незнам какво масло да взема,има предвид цвета :wink: :wink:


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Пон 23 юни 2008 14:54


Mury написа:А с какво малсо карате,защото хидравликите на ФВ се карат със специално масло,питам защото може да е от него,а и ми предстои монтаж на хидравлика,но незнам какво масло да взема,има предвид цвета :wink: :wink:


знам от колегите , че маслото е зелено . Аз съм с червено вече 1 месец. 19 лв литъра. Да чукна на дърво всичко е наред с ролото и волана :) след смяната все едно карам Ес-класа :oops:


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пон 23 юни 2008 19:02


Scout написа:
Mury написа:А с какво малсо карате,защото хидравликите на ФВ се карат със специално масло,питам защото може да е от него,а и ми предстои монтаж на хидравлика,но незнам какво масло да взема,има предвид цвета :wink: :wink:


знам от колегите , че маслото е зелено . Аз съм с червено вече 1 месец. 19 лв литъра. Да чукна на дърво всичко е наред с ролото и волана :) след смяната все едно карам Ес-класа :oops:


Те тчоно тук е проблема,защото трябва да се кара със зелено или жълто/доколкото знам/масло :wink: :wink: :wink: но не и с червено :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Труден волан при загряла кола.

Мнениеот chy » Пон 23 юни 2008 21:39


meri написа:Колкото повече караш колата толкава по-труден става волана.Къде се крие ключа на бараката?От какво може да е?

Мери-а как са предните амортесьори?Люлее ли се колата?Има вариант като са изпуснали- тежеста на колата да се пренася на опорните тампони на амортесьорите и оттам да идва тежкия волан!Поне при мен беше така!

П.С. Мъри-а защо да не може да се кара с червено хидравлично масло????
При положение че на Ивеко (новия модел) се задава такова по каталог?
Моля те -обясни :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта