Сваляне на двигател
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Сваляне на двигател
ако на колегата му трябват размерите от маховика, утре да хващам шублера и да го запуквам отвсякъде?
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Сваляне на двигател
колеги аз бях с мотор ф на 6волта блока и маховика сега са ми от бус 1500 и нищо не преправях даже съм си оставил и 6 волтовия стартер,обаче и на мен ми е много интересно ако искам да сложа мотор тип4 какво правим с маховика и дали няма маховик за тип4 които да става за нашите кутии,моля които е правил тези схеми да сподели че ми се върти нещо в главата,а колега ако не можеш да си намериш маховик звънни имам 0878770192
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сваляне на двигател
проблем ще ти е с тип 4.
трябва ти маховик от 1700, а не от 2000 сс.
проблема е в дълбочината на маховик и притискателния диск.
ако имаш 2000 сс. почваш ТНТМ - набиваш т.н. огледарен диск от 200 мм. съединител и слагаш него.
ако си с диафрагмен съединител отиваш на вариант - кутия от 1303 с водач на лагера /тази година ще го правя така/ или Вариантова кутия и разпробиване на място за да сложиш водач на лагера. Разликата между костенурковата и вариантовата кутия е , че там където излиза първичният вал, т.е. опашката на скоростите челото на кутията при варианта е право и може да се мангери нещо
трябва ти маховик от 1700, а не от 2000 сс.
проблема е в дълбочината на маховик и притискателния диск.
ако имаш 2000 сс. почваш ТНТМ - набиваш т.н. огледарен диск от 200 мм. съединител и слагаш него.
ако си с диафрагмен съединител отиваш на вариант - кутия от 1303 с водач на лагера /тази година ще го правя така/ или Вариантова кутия и разпробиване на място за да сложиш водач на лагера. Разликата между костенурковата и вариантовата кутия е , че там където излиза първичният вал, т.е. опашката на скоростите челото на кутията при варианта е право и може да се мангери нещо
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сваляне на двигател
Аз го минах този филм, в момента съм с мотор тип4, а кутия от 1303 с полуоски с кожух. За преправянето на маховика се погрижи Жеко. А и за всичко по механиката.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта